نورافکن: اگر نمی‌خواهید سپاهان جام بگیرید اعلام کنید/ ۴ سال پیش حاج‌صفی حرف خوبی زد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

امید نورافکن مدافع تیم سپاهان نسبت به تصمیمات حاج ملک در بازی با شمس آذر اعتراض دارد.

سپاهان در آخرین دیدار نیم فصل به مصاف شمس آذر قزوین رفت و در دیداری بحث برانگیز و همراه با اشتباهات داوری با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. امید نورافکن مدافع تیم سپاهان در پایان بازی در اعتراض به اتفاقات بازی گفت: به خدا قسم، باور کنید خسته شدیم. با آفسایدی که امروز گرفتند، قهرمانی نیم فصل را از سپاهان گرفتند. پارسال قهرمانی لیگ را از ما گرفتند. ۶ تا از بازیکنانمان را دوباره محروم می‌کنند، دو ساعت تا قبل از همین بازی مربی نمی‌دانست بازیکنان می‌توانند بازی کنند یا خیر؛ ۴ امتیاز کم شده، دوباره تا تیم ما جان می‌گیرد ۶ بازیکن را محروم می‌کنید. این که فوتبال نشد!

او ادامه: ۴ سال پیش احسان حاج صفی حرف خوبی زد که بروید خودتان پیدایش کنید. اگر نمی‌خواهید سپاهان جام بگیرد، بدانیم.

نورافکن در اعتراض به شرایط گفت: چیزی که سپاهان را الان به حاشیه می‌برد را خودتان می‌دانید. از تیم ما امتیاز کسر شده، تیم جان گرفته و آمده بالا، ناگهان ۴ امتیاز را بر می‌گردانند تا خوشحال می‌شویم، ۶ بازیکن اصلی را محروم می‌کنند. شما ۴ امتیاز ندهید یا بگذارید کارمان را کنیم. در استان اصفهان مردم به عشق سپاهان زندگی می‌کنند. خواهش می‌کنم آقای مسئول این کار را با سپاهان نکنید. 

وی با تاکید به اتفاقات سال قبل خاطر نشان کرد: پارسال را یاد دارید. تیمی که باید مهمان باشد، خارج از خانه میزبان می‌شود و آنجا قهرمانی را گرفتند. الان گل ما ۳ متر در انساید بود، آفساید گرفتند. شهریار مغانلو را نگاه کنید که اصلا آفساید نیست. نمی‌دانم کمک داوری که جام جهانی هم بوده چرا اینگونه کرد. شما نگاه کن به بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس با گوشی به نشان دادند، گل را برگرداند. 

نورافکن افزود: مورایس هم باید ناراحت باشد. مربی را از خارج می‌آوریم که تیم را قهرمان کند. با این یک امتیاز سپاهان قهرمان نیم فصل می‌شد.

وی ادامه داد: من خودم بازی نکردم ولی این رسمش نیست. مربی ما در سطح جهانی است و با این اتفاقات معلوم است که فرار می‌کند از این کشور.شما نگاه کنید نه ۱ متر، ۳ متر بیرون از آفساید است. این کارها یعنی چه؟ شما قهرمانی نیم فصل را گرفتید! شما قهرمانی پارسال را گرفتید!

همچنین در آخر تصریح کرد: مردم اصفهان به عشق سپاهان آمده بودند. این چه اشتباهی است که می‌کنید. شما نگاه کن فقط سپاهانی‌ها را اخراج می‌کنند. کاری با ما کردند که فقط استرس داریم. هر هفته یک شوک در تیم داریم. بگذارید سپاهان کار خودش را انجام دهد. سپاهان هم به اندازه دو تیم پایتخت طرفدار دارد. در اصفهان هم سپاهانی هستند، لطفاً نکنید این کار را در حق هوادار ما. مربی خارجی می‌گوید کجا آمدم من!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • شاهین IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    امسال که فعلا استقلال داره سوگولی می کند.. هر بازی داور یک کادو کنار گذاشته..
  • ناشناس IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    مورایس حق داره گل آفساید پرسپولیس رو گل اعلام می کنن اما گل سپاهان رو در بازی مقابل شمس آذر مردود می کنن تیم مس رفسنجان آسیب دید با اشتباه کمک داور وار رو بیارید که این اشتباهات کمتر بشه
  • استقلال محبوب IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    آقای نورافکن عزیز استقلالی سپاهان محبوب استان اصفهان نیست ما مردم کاشان اصلا تیمی به نام سپاهان را نه دوست داریم نه بهش افتخار می کنیم فقط آبی و قرمز دوست هستند و بس
    • محمد IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      کاشانی ها که اصفهانی نیستند
    • ایران IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      تو یک نفری برا. یه استان نظر میدی سپاهان محبوب قلبها464
  • حقیقت IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    خب این همه ناداوری علیه پرسپولیس شد صداش به جایی رسید چندین سال پیش از همین پرسپولیس ۶ امتیاز کم کردن ولی باز قهرمان شد
  • ازادباش IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    آب اصفهان غارت زمین فرونشست هوا نابود سپاهان دچار دسیسه
  • !!! IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    خودتو حاج صفی مفت گرونید!!!
  • دوچرخه سواران ابرقو NL ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    نورافکن تو دیگه حرف نزن که چوب خطت پره
  • سپاهان قهرمان IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    هدیه داوران به کیسه و لنگ .استقلال ۱۵ امتیاز معیشتی ، پرسپولیس ۱۰ امتیاز معیشتی.حالا اینا بزاریم کنار.۶ بازیکن سپاهان را محروم میکنند.ایجاد حاشیه علیه سپاهان و داوری های که علیه سپاهان هست.هزینه های سرسام آور کیسه و لنگ که سقف را پاره کرده.سیرک فوتبال تخلفات استقلال را تشویق می‌کنند.
  • تهران تراکتورچیلاری TR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    سپاهان اینو فراموش نکنه سپاهان با همین بی عدالتی ها قهرمانی تراکتور رو دزدید هرجا به نفع سپاهان بوده از ناعدالتی‌ها اعتراض نکردن
    • دریک وند IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      تا یادمه شما خودتون بازیتونو در تبریز مساوی کردید و این ربطی به سپاهان نداشت.مثلا سپاهان هم پارسال در خانه به ملوان باخت وگرنه پیروزی قهرمان نمیشد
  • جهان IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    اشتباه داوری برای همه ی تیم ها همیشه هست البته بیشتر تیم های شهرستانی ضرر می‌کنند چون زورشان به آنها میرسه پارسال پرسپولیس ۶ امتیاز مفت بنفعش شد و قهرمانش کردن حق سپاهان بود حالا هم یحیی ناز کرده در بازی بعدی دوستان نازش را می‌خرن!!!!!
  • امید IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    اینا همش سیرک فدراسیون فوتباله ابروایران وایرانی رابردندبااینکاراشون به خاطر یه مشت کیسه کش ولونگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی