نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
درخواست مشترک و جذاب نکونام و گل‌محمدی از قلعه‌نویی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تب و تاب بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌ها به زودی داغ می‌شود و ایران با امیر قلعه‌نویی آماده می‌شود که به حسرت چندین دهه‌ای تیم ملی در جام ملت‌ها پایان دهد.

جواد نکونام و یحیی گل محمدی در آخرین کنفرانس برای تیم ملی آرزوی موفقیت کردند. جواد نکونام در کنفرانس خبری بعد از بازی با پیکان گفت: برای تیم ملی کشورم و بازیکنانش آرزوی موفقیت دارم. این تیم یکی از پرستاره و شاید یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال ایران است. با توجه به نفراتی که دارد، می‌تواند قهرمان آسیا شود.

یحیی گل محمدی هم پیش از بازی با مس رفسنجان در کنفرانس خبری در مورد تیم ملی این چنین گفت: با توجه به اینکه به نظرم بازیکنان تیم ملی خوب و باتجربه‌ای شده‌اند و قرعه هم قرعه‌ی خوب است، فکر می‌کنم تیم ملی می‌تواند تا فینال به جلو برود. بازیکنان آنقدر باتجربه هستند  و این روزها را هم دیده‌اند و مربی خوب و باتجربه‌ای هم دارند. فکر می‌کنم شاهد نتایج خوبی از طرف بازیکنان باشیم.

این درخواست مشترک جواد نکونام و یحیی گل محمدی از امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی است. برو دوحه و قهرمان شو.

پیش از این تیم ملی در سه دوره حضور در جام ملت‌ها به همراه کارلوس کی روش نتوانست قهرمان شود. به همین بهانه فدراسیون فوتبال خطاب به کادر فنی تیم ملی اعلام کرده است حضور در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها می‌تواند منجر به تمدید قرارداد آنها شود.

انتظار قهرمانی از تیم ملی در جام ملت‌ها که از سوی جواد نکونام و یحیی گل محمدی مطرح شده ممکن است بار روانی برای امیر قلعه نویی و تیم ملی ایجاد کند. البته بستگی به این دارد که این انتظار از کدام زاویه دیده شود. از سویی می‌توان به این نکته هم اشاره کرد که این انتظار می‌تواند موجب اعتماد به نفس بازیکنان تیم ملی شود و روحیه آنها را برای مبارزه با رقبا افزایش دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • کاج صغیر IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    البته نه با این پیرمردهای که دعوت کرده .
  • حامد IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    نکونام همه تیما را میگه پرستاره بجز تیم خودش که اینقدر مهره داره ولی نظام نمایی می‌کنه اینم سیاست خوبیه اگه نتیجه نگرفت هیشکی علیهش نباشه
  • Babak IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    نکونام از عمد گفت این بهترین تیم تاریخ ایران هست که فردا اگه ایران قهرمان نشد بگه ایران بهترین تیم رو داشته ولی آقای قلعه نوعی نتونسته. ولی آقای نکونام دوران شما که بهترین تیم تاریخ بوده. چکار کرده
    • فرامرز IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      در پاسخ بابک این رو به عنوان کسی می گم که نسل های زیادی از تیم ملی رو دیده با ضرس قاطع عرض می کنم بدون هیچ شک و تردیدی تیم های که در جام ملتهای , 20001996 و2004 حتی 2008 یعنی اون 12 سال حاضر بودند به مراتب از تیم ملی فعلی بهتر بودند و لایق قهرمانی از نظر داشتن مهره های تاثیر گذار ، کامل و بهترین های آسیا در همون دوره و خیلی بهتر از تیم فعلی تیم و اگر قهرمان نشدند ایراد به کادر فنی بر می گشت و بس یعنی در لحظه های حساس قادر نبودند تیم را با تصمیم های شجاعانه از چالش بیرون بیارند.تیم فعلی و تیم چهار سال پیش بهترین های آسیا در اون دوره و این دوره قطعاً نیستند.
  • لونگی سوز IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    امیرخان انقدلونگیوسوزونده که چش ندارن ببینن سرمربی تیم ملی شده براهمینم کلی ایرادمیگیرن.خدایی خیلی باحالن لونگیا همه جاهستن ولی هیچی نیستن هههههه
    • مدیر جعلی IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      بزار چند صبا از گند کاریتون بگذره بعدا از غار بیایید بیرون وشعار بدید
  • فرامرز IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    درست برخلاف آن چیزی که بسیاری فکر می کنند در این دوره از جام ملتهای آسیا تیم ملی از بازیکنان با کیفیت بالا تشکیل نشده با نبودن آزمون که البته او هم بازیکن گذشته نیست و طارمی و جهانبخش که اصلا در حد و اندازه‌های قبلی خودشان نیستند خیلی پنجاه متر جلوی زمین زهردار نیست روی قائدی و ترابی هم نمی توان به عنوان مهره های زهردار حساب باز کرد در خط هافبک هم که فکر نمی کنم مثلا امید ابراهیمی یا عزت‌اللهی بتوانند چاره ساز بشوند رامین رضاییان هم که به دلیل مصدومیت به فرم عالی نخواهند رسید در دفاع میانی هم از آن استواری و صلابت برخوردار نخواهیم بود در فوتبال با واقعیت های عیان و فرم الآن بازیکن ها روبه رو هستیم و نه اسم و رسم پس رویای نسل طلایی بودن این تیم اشتباه ست تیم چهار سال پیش به مراتب تیم بهتری بود. واقعیت تلخ این است که فوتبال ما گامی به جلو بر نداشته است.
  • ایران IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    فقط بشینید برا این تیم دعا کنید
  • 4444 IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    اگر تیم ملی ایران به یک چهارم نهایی هم صعود کنه ظلم به همه تیمهای برنامه دار آسیا و ظلم به قوانین نانوشته فوتبال هست ، از یه مشت پیرمرد عصا بدست امتحان پس داده و تاریخ مصرف گذشته اسطوره سازی نکنید ، باوجود کره و ژاپن و عربستان و استرالیا و حتی تیمهای عراق قطر ، ایران از گروهش صعود کند باید جشن بگیرید، ۱۲سال کمتریابیشتر دیدن فوتبال یکنواخت و پسرفته و بازیکنان تمام شده حال هر آدم فوتبال فهمی رو به هم میزنه ، حیف این همه جوان بااستعداد و با هوش که باید پست دست امثال انصاری‌فرد و حاج صفی و بیرانوند بمانند وحسرت بیعدالتی و سوختن استعداد و نبوغ و تلف شدن عمروجوانی خودشون باشن ، بهترین بازیکنان و کادرفنی دنیا با نوع مدیریت فاسدوقرون وسطایی فوتبال و ارکان فدراسیون ایران راه بجایی نخواهند برد . بیخود حرص و جوش نخورید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی