نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
اختلاف خطیر و بازیکنان استقلال بالا گرفت/ شام آخر استقلالی‌ها جنجالی شد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شام آخری که بازیکنان استقلال قبل از آخرین بازی نیم‌فصل کنار هم صرف کردند با حضور مدیرعامل باشگاه و مطالبه بازیکنان برای دریافت بخشی از قراردادهایشان جنجالی شد.

تیم فوتبال استقلال نیم فصل اول بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر را در شرایطی با پیروزی برابر پیکان به پایان برد که اردوی این تیم شب قبل از بازی آرام نبود و شام آخر آبی پوشان با حضور مدیرعامل باشگاه جنجالی و خبرساز شد.

بازیکنان استقلال که در طول نیم‌فصل با مشکلات مالی زیادی دست به گریبان بودند و نتوانسته بودند مطالباتشان را از باشگاه دریافت کنند، در آخرین شام قبل از دیدار با پیکان فرصت را مغتنم شمردن از علی خطیر خواستار پرداخت بخشی از مطالبات خود شدند.

علی خطیر که نیم‌فصل پرحاشیه‌ای را با استقلال پشت سر گذاشت، با این که تیمش صدرنشین شد اما هیچ‌گاه نتوانست به دلیل پرداخت نکردن مطالبات بین بازیکنان محبوبیت بالایی داشته باشد. مدیرعامل استقلال که برای همراهی تیم به محل اردوی این تیم در هتل المپیک رفته بود، به هنگام صرف شام مورد انتقاد بازیکنان قرار گرفت و برای دقایقی بحث و جدل بین آن‌ها بالا گرفت و کار تا جایی پیش رفت که مدیرعامل باشگاه ترجیح داد میز شام را ترک کند.

بازیکنان استقلال در نیم‌فصل اول حدود ۲۵ درصد از قراردادهای این فصل خود را دریافت کرده‌اند و خواستار بخش دیگری از مطالبات خود شدند که مدیرعامل باشگاه هنوز پاسخ مثبتی به خواسته آن‌ها نداده است.

خطیر در شرایطی نتوانست بازیکنان استقلال را متقاعد کند که به نظر می‌رسد هنوز با جواد نکونام هم هماهنگ نیست و اختلافاتی بین طرفین وجود دارد چرا که مدیرعامل باشگاه دادن لیست بازیکنان مدنظر نکونام برای نیم‌فصل را تکذیب کرد اما سرمربی استقلال در نشست خبری تاکید کرد که فهرست بازیکنان را به خطیر داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بچه خوب IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    خواهش می کنم التماس می کنم برای استقلال حاشیه دریت نکنید
    • محمد IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      تیمتون از بازیکن تا مربی و سرمربی مدیر عامل سلطان حاشین دیگه چرا التماس میکنی
    • Ali IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      پسرخوب درود،قدیمی ها میگفتند موش با انبان کاری ندارد اما انبان خودش به تِریک تِریک آمده (یعنی صدا تولیدمیکند)،خودت بدون تعصب ،که تعصب عقل را ازبین میبرد قضاوت کن :از ابتدای فصل درگیری نکونام باخطیر وجود داشت که خطیربرای اینکه وجهه خودش بیشتر ازین ضایع نشود تکذیب میکرد تاآنکه باوساطت بازیکنان گذشته ی استقلال این دو آشتی کردند وآشکارشد خطیر دروغ گفته است ،بعدهم کنتاکت نکونام با سرپرست تیم شروع شد که حتی نکونام این سرپرست تازه وارد وناشی را به جلسات تمرین راه نمیداد که اینهم با وساطت دوستان ودوستداران استقلال درظاهر برطرف شده که خداکند درباطن هم باهم خوب باشند ،بقیه ی گنده گویی های خطیر و سرپرست تیم( که هردو تازه کار وناوارد هستند ودرحال کارآموزی وتجربه اندوزی)را شنیده ای وخوانده ای ،این دو مانند افرادی که میگویند بدنامی بهتراز بی نامی است صحبت کرده وعمل میکنند،پس وقتی خودشان مایه ی 100من فتنه هستند ،احتیاجی به اینکه دیگران برای تیم استقلال حاشیه درست کنند نبوده و نیست چون کرم ازخود درخت هست .
    • میلاد IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      دیروز بعد از بازی با پیکان گفتن 20 درصد گرفتیم ولی الان میگن 25 درصد. کلا یک حرف راست نمیزنن
    • لنگ حکومتی IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      داداش فکر کردی مافیای لجن لنگ بیکار می نشینه؟ اینها یه روز تحمل تدارن استقلال در صدر باشه..چهل ساله استقلال را درگیر حاشیه..تغییرات مدیریتی ..گمبود امکانات و ...کردن و از این طریق جام اسنپی ها رو تقدیم لنگ سوگلی میکنن..
    • لونگ بر باد رفته IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      علی جون پسر خوب یه لحظه فکر بهتر از ۲۰ سطر مطلب نوشتن هستش و تامل راجب اینکه چگونه همه عوامل و ارکان موجود اعم از رسانه و ارگان و باند تاج و سهیل و نظام وظیفخ و غیره همگی تو این چند سال در راستای دشمنی با رقبای لونگ قدم برمیدارن
  • لیگ و لنگ سوگلی IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    عقده آسیایی لنگیا،کاری باهاشون کرده که،سوگلی شدنو قبول کردن .دراین مسیر و آرزو و ناتوان از موفقیت در آسیا،به حاشیه سازی و دروغ پردازی علیه استقلال دلخوش کرده اند.و هیچ نظری هم راجع به امتیازهای دروغین با ناداوری هایی که نسیب تیمشان یعنی لنگ حقیر شده،ندارن و سکوت اختیار کردن.
  • کلنگلیس IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    درجواب Ali🍅...شما👺که اینقدر کارشناس روانشناس ومتخصص دردخالت درکاردیگران 💙هستی نظرت درمورد قراردادطارمی👺 وپولهای بیت المالی که زنجانی 👹وهدایتی 👺وارد باشگاه که چه عرض کنم دلال خانه ی تیمت 🍅کردن چیه یااینکه نظرت درمورد دورافتخارداورهاباتیم لنگ🍅 چی راستی درباره ی یه افتخارتوآسیا💙💙💙💙👑👑هم نظری داری یابقول خودت تعصبی هستی ومثل بچه 👶دوزاریها🍅🍅🍅🍅🍅🍅 میگی امجد کاپه درمورد کاپهای مسعودی 👺که بدون بازی وستاره ی جعلی که بدون افتخاربین المللی گرفتین چی یه نظری هم دراین مورد بده🙄 دوست عزیز دوره ی گنده گویی تموم شده گنده باش نه گنده گو اگر خطایی درمن 💙دیدی اول به کارهای خودت 🍅فکرکن بعد اون خطاروبه روی من 💙بیار🤫🍅🤫

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی