افشاگری به سبک گواردیولا؛ اصلاً از تاکتیک با بازیکنانم حرف نزدم/ یک صندلی گذاشتم و نشستم و...
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا فاش کرد که از نگرش بازیکنانش در نیمه اول مقابل شفیلدیونایتد ناامید شد و در بین دو نیمه سعی کرد آنها را تحریک کند.

سیتی در نیمه اول بازی مقابل شفیلدیونایتد با گل رودری با نتیجه ۱-۰ پیش بود اما در مقابل تیم انتهای جدولی لیگ برتر آنقدرها خوب کار نمی‌کرد. گواردیولا که می‌دانست سیتی در آخرین بازی خانگی خود مقابل کریستال پالاس برتری دو گل را از دست داده، از بازیکنانش خواست تا با عزمی راسخ بازی کنند.

گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی گفت: «نیمه اول در سکوت پیش رفت، بازیکنان ارتباطی باهم برقرار نمی‌کردند، صحبت نمی‌کردند، نمی‌خندیدند، فریاد نمی‌زدند. انگار فقط رفته بودند کمی باهم فوتبال بازی کنند، اما یک بازی فوتبال نباید به این شکل انجام شود. در نیمه دوم برای اولین بار یک کلمه در مورد تاکتیک بازی صحبت نکردم و نگفتم که در نیمه دوم چه کاری باید انجام دهیم. یک صندلی گذاشتم و نشستم و گفتم بچه‌ها با لبخند بیرون بروید و طوری بازی کنید که لذت ببرید، ما برنده می‌شویم. در نیمه دوم ۱۵ تا ۲۰ دقیقه اول بهترین دقایقی بود که داشتیم و این به ما کمک کرد تا بازی را ببریم.»

سیتی سه بازی آخر خود در لیگ را در اتحاد به تساوی کشاند و در مقابل لیورپول، تاتنهام و کریستال پالاس متوقف شد و گواردیولا مصمم بود که تیمش دیگر برتری خود را هدر ندهد. خولیان آلوارس در نیمه دوم گل دوم را زد و کار شفیلد با نتیجه ۲-۰ تمام شد.

سیتی دو هفته استراحت خواهد کرد و بازی بعدی‌اش در ۷ ژانویه برابر هادرسفیلد در دور سوم جام حذفی برگزار می‌شود. آنها سپس در ۱۳ ژانویه با نیوکاسل روبرو خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی