نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟
با این حکم، استقلال را به جای پرسپولیس و سپاهان محکوم کردند!/ من را کوبیدند چون بازیکنان آن‌ها را نگرفتم!/ قانون را فقط استقلال رعایت کرد و تاوانش را داد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرپرست اسبق استقلال که حالا ریاست آکادمی این باشگاه را بر عهده دارد، از فرجام پرونده پرسپولیس و سپاهان در مورد سقف بودجه راضی نیست. 

اصغر حاجیلو در باشگاه استقلال نامی فراموش نشدنی تلقی می‌شود. بازیکنی که در تمام دوران فوتبال خودش فقط پیراهن استقلال را بر تن کرد و علاوه بر آن، تحت عنوان مربی و سرپرست نیز روی نیمکت استقلالی‌ها نشسته است. حاجیلو که هم اکنون رئیس آکادمی باشگاه استقلال محسوب می‌شود در گفتگو با خبر ورزشی از ماجرای حکم استیناف به شدت گلایه داشت.

حکم کمیته استیناف صادر شد و پرسپولیس و سپاهان امتیازات از دست رفته خود را دوباره پس گرفتند. نظر شما در این رابطه چیست؟
این مسئله در واقع یک پروسه بود که در نهایت کاملاً به ضرر استقلال تمام شد. وقتی کمیته انضباطی علیه تیم‌هایی که سقف بودجه را رعایت نکرده بودند حکم صادر کرد، ما خوشحال شدیم که قانون گرایی در فوتبال ایران اعمال می‌شود چون باشگاه استقلال تحت هیچ شرایطی حاضر به انجام چنین کاری نشد و حتی میان مدیرعامل و سرمربی تیم به خاطر همین داستان سقف بودجه بحث به وجود آمد چون جواد نکونام تاکید داشت که برای تیمش نیازمند بازیکن است و از طرف دیگر، علی خطیر هم اصرار می‌کرد که روند خرید بازیکنان باید کاملاً منطبق بر قانون باشد اما حالا دیدیم که شرایط در واقع به ضرر استقلال تمام شد. حکم کمیته استیناف به ضرر استقلال بود نه پرسپولیس و سپاهان. این حکم در واقع ما را محکوم کرد نه پرسپولیس و سپاهان را. البته این را هم بگویم که من به شخصه اصلاً از کم شدن امتیازات پرسپولیس و سپاهان خوشحال نبودم.

چطور؟
استقلال عناوین قهرمانی بسیار زیادی در ایران و آسیا دارد و تمام این افتخارات در نهایت جوانمردی حاصل شده است. ما دلمان می‌خواهد پرسپولیس سپاهان و سایر رقبا در نهایت قدرت باشند و استقلال طی یک رقابت کاملاً جوانمردانه بتواند از سد آنها بگذرد. این را گفتم تا به همه اثبات شود اصغر حاجیلو، علی خطیر جواد نکونام و تک تک استقلالی‌ها اصلاً از کسر امتیاز رقبا خوشحال نمی‌شوند و دوست دارند قهرمانی استقلال را در زمانی جشن بگیرند که حریفانشان کاملاً قدرتمند هستند اما بحث ما، رعایت قانون است. الان باشگاه‌هایی که طبق تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون تخلف کرده بودند، دچار هیچ مشکلی نشدند ولی استقلال که سقف بودجه را رعایت کرد، عملاً ضربه خورد. با خاموش شدن چراغ همسایه خانه ما روشن نمی‌شود ولی وقتی قانونی وضع می‌شود، همه باید آن را رعایت کنند نه اینکه استقلال رعایت کند و تاوانش را بدهد اما برخی تیم‌ها رعایت نکنند و دچار هیچ مشکلی نشوند.

راستی جدا از بحث کمیته استیناف، این روزها تیم امید استقلال در رقابت‌های قهرمانی کشور هم خوب نتیجه می‌گیرد.
بله. خوشبختانه چند پیروزی متوالی به دست آورده‌ایم و حالا مدعی قهرمانی هستیم البته هنوز کار داریم و باید هفته به هفته بهتر شویم ولی ای کاش افرادی که در فضای مجازی من و مجموعه استقلال را می‌کوبیدند، این روزها را هم ببینند. علیه من درفضای مجازی مطلب می‌نوشتند و می‌گفتند تیم امید استقلال که به مسابقات کشوری رفته، موفق نمی‌شود و اصغر حاجیلو فقط برای باشگاه هزینه تراشیده است اما خوشبختانه کادر مدیریتی باشگاه استقلال به من و این بچه‌ها اعتماد کرد و حالا داریم حاصلش را می‌بینیم. یک عده از افرادی که من را در فضای مجازی می‌کوبیدند، با تیم امید استقلال هم کاری نداشتند بلکه فقط از این ناراحت بودند که چرا اصغر حاجیلو و مربیان ‌تیمهای پایه‌ای استقلال بازیکنان مورد نظر آنها را نگرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۵
  • كيسه سوز IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    اينم به حرف اومد
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس در برنامه زنده 90 و با فریادهای بلند: برای یک امتیاز در لیگ برتر آدم می‌کشند.............. نکته ای که باید بهش توجه کنید این است که با توجه به حکم کمیته انضباطی، هر امتیاز در لیگ برتر ایران، 10 میلیارد تومان ارزش دارد. چون به ازای هر امتیاز سپاهان 10 میلیارد این تیم را جریمه کردند و برای 4 امتیاز، 40 میلیارد سپاهان جریمه شد. فرض کنید در این فصل، سپاهان با 66 امتیاز قهرمان شود پس قیمت امتیازهای این تیم 660 میلیارد تومان ارزش دارد که 260 میلیارد بالاتر از سقف بودجه 400 میلیاردی سپاهان همراه آپشن هاست. بنابراین وقتی پرسپولیس حکومتی تا اینجای کار 11 امتیاز مهندسی شده توسط داوران تقدیمش شده یعنی 110 میلیارد برای پرسپولیس این امتیازها ارزش داشته. پس اگر تیمی 80 میلیارد هم برای داوران کنار بگذارد و 11 امتیاز بگیرد در نهایت 30 میلیارد هم به نفعش می شود و ضرری هم نکرده. البته منفعت‌های میلیاردی هم در صورت قهرمان شدن و در جذب اسپانسر و ورود به لیگ قهرمانان آسیا و موارد دیگر نصیب چنین تیمی می شود که شاید درآمد یک تیم به 500 تا 1000 میلیارد در سال هم برسد. یعنی به جای بازی کردن در مستطیل سبز، در خارج از مستطیل سبز بازی کنی و 80 میلیارد سرمایه گذاری کنی و 500 میلیارد در سال کاسبی کنی. به نظر می رسد ارزشش را دارد. درسته که رویانیان در برنامه 90 اغراق کرد ولی منظورش این بود که گرفتن یک امتیاز در لیگ برتر که می‌تواند یک تیم را قهرمان کند آنقدر با ارزش است که در پشت صحنه بازی ها برای گرفتن حتی یک امتیاز، انواع مهندسی ها و رایزنی ها انجام می شود و میلیاردها تومان رد و بدل می شود، آنقدر که این یک امتیازها ارزش دارد و در پایان فصل ارزشش دیده می شود. همانطوری که در فصل گذشته، خطای دو متر بیرون از محوطه را داور برای پرسپولیس پنالتی گرفت و امتیاز همان پنالتی، عامل قهرمانی پرسپولیس حکومتی شد و امسال هم توپی که دو متر درون دروازه پرسپولیس رفت را مردود اعلام کردند تا دوباره پرسپولیس خارج از مستطیل سبز امتیاز بگیرد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      اگه دقت کنید توی بازی سپاهان و گلگهر، وقتی سپاهان اون 6 تا بازیکن غیر قانونی رو نداشت با 3 گل شکست خورد. این نشون میده اگه مقابل استقلال و حتی تیم های دیگه هم از بازیکنان غیر قانونی استفاده نمی‌کرد خیلی از بازی هاش رو می باخت یا مساوی می کرد. پس استفاده سپاهان از بازیکنان غیر قانونی و عبور بی چون و چرای این تیم از سقف بودجه باعث شده نتایج نادرستی در زمین بازی رقم بخوره و می توانیم بگوییم نتیجه خارج از زمین بازی رقم خورده چون سپاهان اصفهان از بازیکنان غیر قانونی استفاده کرده
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      هواداران استقلال توجه کنن: می خوان جلسه ای بین مدیران و وکیلان باشگاه های استقلال و پرسپولیس حکومتی و سپاهان برگزار کنند. خب این یعنی چه. اگه رای کمیته انضباطی درست بود که 4 امتیازی که از سپاهان کم شد نباید به این تیم برگردانده می شد و اگه حالا رای کمیته استیناف درسته که امتیازها به این تیم برگردانده شد و دیگه نیازی به برگزاری جلسه نیست. حالا چرا می خواهند جلسه برگزار کنند وقتی که تکلیف کار بر اساس قانون مشخص است و آن هم پشت در‌های بسته؟ پس معلوم است که سپاهان از قانون سقف بودجه عبور کرده و نزدیک به 800 میلیارد که دو برابر قانون سقف بودجه این تیم بوده خرج کرده و برگزاری جلسه توسط باند مافیای اصفهانی برای این است که استقلال به فیفا شکایت نکند و قضیه رو ماست مالی کنند و شرایطی فراهم کنند که موضوع بین خودشان تمام شود. یعنی هم قانون سقف بودجه همچنان پابرجا باشد و هم 4 امتیاز از سپاهان و یک امتیاز از پرسپولیس کم نشود و هم استقلال به فیفا شکایت نکند و هم استقلال دوباره قانون سقف بودجه رو که تا اینجا رعایت کرده، باز هم رعایت کند. خلاصه اینکه همه چیز نهایتا به ضرر استقلال شود و قهرمانی این فصل را دو دستی تقدیم سپاهان کند ولی در مقابل این بی عدالتی صدایش در نیاید.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      حجت کریمی برای رو کردن دست مدیران پرسپولیس، به دروغ پیشنهاد 120 میلیاردی به علیرضا بیرانوند داد ولی مدیران پرسپولیس سریعا از هوادار متمول خودشون که بیت المال هست استفاده کردند و قرارداد بالاتری با علیرضا بیرانوند بستند. حتی استقلال در زمان علی خطیر، برای سال اول به یاسین سلمانی پیشنهاد 25 میلیاردی داد ولی یاسین سلمانی قبول نکرد و با مبلغ نجومی تر به پرسپولیس رفت. 600 هزار دلار هم که برای نبیل یاهویی هزینه کردند و به دروغ 380 هزار دلار ثبت کردند. پس پرسپولیس حکومتی هم به نظر می رسه بیشتر از 700 میلیارد هزینه کرده و از سقف بودجه عبور کرده ولی هیچ امتیازی از این تیم کم نکردند و همون یک امتیازی هم که کم کردند دوباره به پرسپولیس برگرداندند. یک امتیازی که می تواند قهرمان فصل را تعیین کنه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      اگه ساده‌تر بخوام بگم اینه پرسپولیس 10 میلیارد داد و یک امتیاز غیر قانونی گرفت و سپاهان 40 میلیارد داد و 4 امتیاز غیر قانونی گرفت. با پول امتیاز می خرند. البته پرسپولیس هنوز برای عبور از سقف بودجه امتیازی ازش کم نشده و اینطور که معلومه امتیازی از این تیم کم نمی شه و در پشت پرده به جاش پولش رو پرداخت می کنه برای هر یک امتیاز، 10 میلیارد تومان که از بیت المال می دهند.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      پرسپولیس حکومتی مصداق این ضرب المثله که "هم از توبره می خوره هم از آخور"..... یعنی هم 11 امتیاز مهندسی شده توسط داوران به این تیم تقدیم شده که 110 میلیارد تومن ارزش این امتیازها است و هم برای عبور از سقف بودجه هیچ امتیازی از این تیم کم نمی شه و هم اون یک امتیازی که ازشون کم رو 10 میلیارد تومن دادند و خریدند. سپاهانی ها در مقابل باند مافیای لنگ، پشه هم نیستند و باند مافیای لنگ بسیار خطرناک هستند و در تمامی نهادها و سازمانهای کشور نفوذ بی چون و چرایی دارند چون تیم حکومت هستند و باید هم اینگونه هوایش را داشته باشند.
    • جنگ پشه با حبشه: IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      باز این آقای شعرباف اومد به چرت و پرت‌گویی. اولا که از قدیم گفتن هزاری زیر پای فیله. همه مثل تیم شما مافیایی و جاعل نیستن که با شیرجه و جعل سند و دوپینگ و گول زدن داور و فشار به دولت امتیاز مفت و پول مفت بگیرن. ثانیا نگو که بازیکن قانونی از نظر شما سعید مهری و خالدآبادی و یامگا و بلانکوئند. ثالثا بگو کدوم الدنگی به شما گفت سقف بودجه‌تون ۳۲۵ میلیارده. رابعا کسر امتیاز از پرسپولیس کاملا غیرقانونی بود در حالی تقبل مالیات گولسیانی مربوط به سال قبل بود نه امسال. بنابراین خود فیفاشم نمیتونست پرسپولیسو محکوم کنه. خامسا کمیته انضباطی حق کسر امتیاز از سپاهانو نداشت. حداکثر میتونست بازیهاشو سه هیچ کنه. سادسا استقلال جرات شکایت به فیفا رو نداره چون نه تنها خودش سقف بودجه رو دور زده بلکه چند تا قرارداد مشکوک بسته. کارشناسای فیفا مث حسن‌زاده و جاودانی و دادرس و صالحی و... نیستن که بشه با ال‌سی‌دی و چیزای دیگه خریدشون. ما از خدامونه شما به فیفا شکایت کنید.
    • جنگ پشه با حبشه: IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      سابعا حجت کریمی وقتی دید کوچه خلوته گفت بد نیست لات‌بازی در بیارم. او وقتی دید بیرو با درویش به مشکل خورده گفت وقتشه مث هاشمی‌نسب هواییش کنم بیاد استقلال. شما که ۹۵۰ میلیارد بدهکاری داشتید رو چه حسابی پیشنهاد ۱۲۰ میلیاردی دادین به این بشر. بیرانوند موند چون با پرسپولیس قرارداد سفت و سختی داشت و ۱۵ تا هم بیشتر نگرفت. مگه همه مث مدیرای ابله شما و سپاهانند که با دوزاریها قرارداد نجومی ببندن. خوبه خودت داری میگی به یاسین سلمانی رده امیدها ۲۵ میلیارد پیشنهاد دادیم اما نیومد. نیومد چون او دنبال  اولی بود نه سومی لیگ. ثامنا همه محل میدونن که امتیازات پرسپولیس و سپاهانو برگردوندن تا شما رو جریمه نکنن و نفرستن دسته پایین‌تر اقایون جاعل بالفطره. تا زمانی که باند تاج و شرکا تو راس کارند شما به جعل و فتوشاپ و دوپینگ و شیرجه زدنتون ادامه بدین و امتیاز مفت جمع کنید ببینیم چی میشه.
    • مدیر جعلی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      ایشون تا چند روز پیش که بهش سمت نداده بودن هرروز از کیسه تنان بد می‌گفت حالا بهش سمت دادن شده مجیز گوی کیسه آقای حاجیلو درد نان واقعا سخته ولی شما چرا؟؟؟
    • دادا IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      توکه حساب کتاب بلدی به نظرت نرخ باخت دربی بادرآوردن بازی و تساوی وقدر قیمتشه؟ به حساب کتاب باسه پرسپپلیس دقیقا ۶ امتیاز از اشتباهات داوری یا بقول متوهمایی مثل شما از تبانی با داوری گرفته. ششتقلال شما غیر از باخت دربی تاهمین بازی دیروز به نرخ هرامتیاز ۱۰ میلیارد خودت دوسه هزار میلیاردو هزینه کرد. اخراج با پیکان.اخراج وباخت دردربی. تساوی با شمس آذر.بازی تقدیمی هوادار ووووو پس لطفا کمتر هوچی گری کنین وشما دیگه هیسسس
    • فرشاد IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      یک عده به خیال خودشان بهترین نظر دادند یکیش همین اصغر حاجیلو بی سواد و نفر دوم کسی که عرضه و جرات نوشتن حتی یک اسم مستعار هم نداره کسی که نوشه لنگیا مافیا اخ بیچاره شماها ریشه تان با فساد هست چه زمانی که اسم تیمتان شهناز بود شد شهباز بعدش شد دوچرخه سوران بعدش شد درخت کاج الان هم که مثلا استقلال از زمانی که شد درخت کاج و اشرف پهلوی آنجور فاسد و تیمسار افیون فروش شدند مسئولش ریشه اش با فسادشان تقویت کردند فاسئی همچون دزدی ف جعل اسناد ، فتو شاپ شماها اگر راست میگید چرا وقتی حرف از این چیزا میشود زبانتان در کون گیر میکند حکومتی شما هستی که نمی گذارند با شماها برخورد شود اگر از سه پایان 4 امتیاز و از سرورتان یک امتیاز کسر شده بود قرار بر بر خورد با مجرم باشد تیم به خاطر جعل اسناد حداقل باید سقوط کند به لیگ یک می شناسید که لیگ یک قطعا شماها دسته 3 بودید بازم با جعل یکباره از دسته 3 به لیگ برتر پریدید باشگاه جعلیات مدیری که قانون وضع میکند بعدش خودش دورش میزند ای سگ بشاشد بر مسئولی که باور کند مهری در سال 160 میلیون حقوق میگیرد اما فقط و فقط پرو هستید
    • محمد حسین IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      دیگه وقتی قانون رو رعایت نکنن اینا بجای اینکه بیان جواب بدن طلبکار هم هستن
  • ایمون زاید IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    حماقت به سن و سال که نیست ،یعنی یه جو شرافت هم تو وجود این کیسه کشا نیست ،مرد ناحسابی شما فرمالیته قراردادهای بازیکناتون رو کم کردید و دو ماه پرونده تون خاک خورد و اینهمه جعل نامه فدرسیوان کردید ،حالا پرسپولیس یه مالیات بازیکن اونهم از قبل این قانون پوچ بوده حالا دم از ضرر میکنید واقعا خجالت داره
    • زهرا سادات IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      واقعا از این باشگاه و دارو دسته شون که هر کجا نفوذ کردن برای خودشون نوودونی درست کردن پر رو تر و فقیحتر و بی حیاتر پیدا نمیشه تو چشم ملت رو نگاه میکنن و دروغ میگن جعل اسناد ودزدی تون هنوز پا برجاست منتها .. مثل تاج و خطیرو جاودانی و سمیعی لاته و ... دیگه هستن هیچکس جرأت نمیکنه.
    • جام پاک IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      اول فصل از سپاهان پرسپولیس امتیاز کم کردن تا به گمان خودشون مثل دو فصل پیش ک گلگهر از جمع مدعیان بعد کسر امتیازاتش کنار رفت و استقلال صدرنشین شد این فصل هم فکر کردن همین اتفاق میوفته بعد نهایتا بعد چند هفته استقلال هم ک با چند امتیاز فاصله صدرنشین شد جریمه کنن اگر نه چه دلیلی داشت رسیدگی به پرونده استقلال تا نیم فصل طول بکشه چه دلیلی داشت امتیاز سپاهان برگرده ؟مثلا هاشمی نسب ک فوتبالش و با پول عوض کرد میاد ۵۰میلیون بگیره ؟ یا واقعا کسی باورش میشه هزینه های استقلال کمتر سپاهان پرسپولیس بلشه ؟ این تیم از پایه حکومتی بوده و هست بدون حمایت هم شخصیت قهرمان شدن نداره ادعای تخصص آسیایی دارن اما در معتبرترین تورنمنت آسیایی حتی یکبار از نیمه نهایی بالاتر نیومدن ادعای تیم دوم کشور و دارن اما طی ده سال اخیر یکبار اونم با کسر امتیاز تیم گلگهر قهرمان شدن
    • م IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      جفتتون سروته یه کرباسین منظور از جفتتون لنگ و کیسه است
  • اردیبهشت IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    شماها چقدر پررو هستید ( کیسه کشا ) با اون همه تخلف فدراسیون کاری کرد که آب تو دلتون تکون نخوره . فقط چهار ماه صبر کردن تا قراردادها را ماست مالی کنید
  • جواد چکش IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    خودت خوب میدونید اگر قرار بود حقی از تیمی ضایع نشه باید به خاطر تخلفات وجعل اسناد از تیم استقلال هم امتیاز کم میشد هم به دسته پایینتر میرفت پس چرا دیگه خودتون را گول میزنید
  • کیسه شش سوراخه IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    تک تک استقلالی‌ها اصلاً از کسر امتیاز رقبا خوشحال نمی‌شوند! تا پریروز میگفتین امتیاز بیشتری باید از هر دو تیم کسر بشه حالا میگین از کسر امتیاز خوشحال نبودین، اصی جان یه چیزی بگو که بگنجه. مرد و مردونه سر حرفتون بمونید. البته در کیسه مردی نمی بینم تا سر حرفش بمونه
  • ساوالان IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    اقای حاجیلو تازه این اول راهه ببینید در ادامه مسیر باند لنگی فدراسیون چه بلاهایی سر استقلال خواهند اورد
  • امانی IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    عجیب هست که چرا کل پیشکسوتان بازیکنان مربیان تیم استقلال خودشان را به خواب خرگوشی زده ونمیخواهند بفهمند هدف نهاد انضباطی فدراسیون از برگشت یک امتیاز پرسپولیس که آن هم نه بخاطر رد کردن سقف قرارداد بلکه صرفا بخاطر تقبل مالیات یک بازیکن بوده است صرفا بخاطر حذف پرونده درجریان تیم استقلال از صدور احتمالی جرایم بوده است وگرنه اول اینکه یک امتیاز درکل ۴۸امتیاز نیم فصل دوم رقمی محسوب نمی‌شود برای قهرمانی کما اینکه فصل قبل پرسپولیس ازدو تیم سپاهان واستقلال ۵امتیاز کمتر داشت اما قهرمان سه گانه شد بحث جانبداری از تیم خاصی نیست بلکه مایه تاسف هست که مدیران پیشکسوتان بازیکنان و مربیان تیم استقلال برای اینکه احیانا هواداران مثل این ده ساله که تیم فقط یک قهرمانی داشت اگر امسال هم قهرمان نشدند اینگونه توجیه کنند انصافا چرا با دل هواداران خوب استقلال باید اینگونه بازی کرد
  • بهنام طارمی IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    از صمیم قلب خوشحالم که شما پیشکسوت باشگاه محبوب من و خانوادم هستید شما انسان کامل و با شرف و با خانواده ای هستی مرغوبکار هم شرافت و انسانیت شما رو دیده ام آقای حاجیلو دوست داشتنی
    • محسن IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      خانواده جعل اسناد اینم اخرش مینوشتی خخخخخ
  • ❤️ JP ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    تاوان فتنه گری حاشیه درست کردن برای پرسپولیس داری پس میدی این تازه اولشه بیخود موضوع نه پیچوند آقای جاسوس خطیر آقای موذی نکونام تو هم تاوان ظلمی که به فولاد کردی میخوری به بهانه رفتن به استقلال دور زدی اولشه فکر نکن همه مثل خودتون هالو هستند
  • مازیار IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    خوب مردک این کار را کردن تا استقلال از زیر تیغ 4امتیاز کم شدن در برود ؟ چرت میگویی درحد اعلا ؟.
    • رضایاک IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      فقط مونده بود تو نظر بدی خخخخخخخخ
  • Asad IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    عجب رویی دارن بخدا اینا وای خدا
  • رضا IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    تخلف باشگاه استقلال چی جعل . مهری. و بازیکنان دیگه
  • تاجی IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    فقط میتونم بگم از زمانی که انقلاب شد و چون تیم تاج تیم شاهنشاه بود بود همه شمشیر رو برای استقلال از رو بستند اما نگفتند تیم لنگ حکومتی زاییده و دست پرورده یک ساواکی جلاد بود که خون هزاران نفر از مردمان این کشور رو ریخته و در این بین حتی حاکمان جمهوری اسلامی تا به امروز و فرداها از تیم لنگی حمایت خواهند. اما بدانید روزی تمام حقایق برملا خواهد شد و مظلومیت تیم استقلال آشکار.
    • سامان IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      چرا کم میارین بحث رو سیاسی میکنین؟ هر تیمی تخلف کرد باید جریمه بشه ، تمام.
  • جهان BG ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    از نوع کامنت گذاشتن هواداران تاج کبیر آسیا و هواداران پرسپولیس حکومتی می توان به شخصیت،ادب و متانت هواداران تاج پی برد در حالیکه هواداران تاج با رعایت ادب و احترام کامنت می گذارند با خواندن نظرات هواداران پرسپولیس حکومتی و ادبیات به کار رفته توسط آنان که سرشار از بی لدبی، تهمت و افترا به تفاوت هواداران دو تیم پی برد.همین الان مجموع نظرات نوشته شده توسط هواداران پرسپولیس حکومتی و هواداران تاج کبیر آسیا را زیر همین مطلب خوانده و آنها را مقایسه کنید تا متوجه منظور من شوید
    • محمد IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      دقیقا داشتم به همین فکر میکردم. فاصله فرهنگی هوادارهای دو باشگاه از زمین تا ماهه. حتی کیروش هم متوجه موضوع شده بور.
    • محمد IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      قشر هوادار پرسپولیس رو میشه از توی کامنتها در تمام خبرهای ورزشی شناسایی کرد. کیروش حرف قشنگی زد. به هرحال یه خارجی بیطرف بود دیگه.
  • قرمز دوست IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    آخه مرد حسابی پارسال که او مدیر عامل ریشکیتون که عین نقل و نبات پول خرج کرد و با ۷۰۰ یا ۸۰۰ تا بازم بوق زد تو لیگ و حذفی امسالم که سقف قرداد که نه خیلی بالاتر رو رد کردین بعد با چه رویی میگین استقلال رعایت کرده و فلان فلان ...لااقل واسه خودتون احترام قائل باشین . در آخر یاد حرف کالدرون میفتم که گفت پدر خانواده همیشه دست نوازش رو سر پسر ضعیفترش میکشه
    • لنگ حقیر GB ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      فعلاً که پدر خانواده یا همون حکومت دست رو سر لنگ می‌کشه🤫
  • ناصر IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    شما هر بازیکنی که دلتون میخواست رو گرفتید تو هر پست،این وسط پرسپولیس نه تونست مهاجم جذب کنه نه دروازه بان.سپاهان هم که کل ایران رو خرید،الان ننه من غریبه م چیه،برای آخر فصل که قهرمان نمیشید دارید خوراک درست میکنید
  • مهدی عارف IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    کیسه کشا استاد اسمون ریسمون بافتنن اخه کیسه کش اگه عدالت رعایت بشه باید کیسه بره تو جایگاه واقعیش که بهش تعلق داره نه تو لیگ برتر که تیمای ضعیف رو باطل کردن بازیکنای سابق و مربی کیسه کش ببره تیمای بزرگ رو با پنالتی مفت که کمیته داوران براشون ازقبل اماده کرده مساوی بگیره که بعدش سجده شکر بجا بیارن کیسه کشا مثل دربی وبازی گل گهرووووو فساد از درودیوار باشگاه کیسه میباره همشو براشون فدراسیون وسازمان لیگ کیسه کش جمع میکنه اگه هرچی بره سرجاش الان تو یه کیسه کش دوزاری باید بری با تیمای دسته سه این چرندیات رو بلغور کنی
  • عباس IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    از کی تا حالا جعل امضاء و سند رعایت قانون شده و ما خبر نداریم
  • حسین IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    جناب آی دی مافیا ، خیلی زحمت اینهمه نوشتن نکش کسی نمیخونه ، مثل پارازیت کامنتهات همه جا مزاحمه ، البته اگه حقوق بگیر کیسه هستی که داری وظیفه تو انجام میدی . اگه حقوقش خوبه خبر بده
  • آنتی کیسه IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    چرا حکم همه تیم ها با سرعت اومد امتیاز کسر شد بازبینی شد امتیازات برگشت نوبت کیسه بیگناه رسید اونم که هیچ تخلفی نداشت چند ماه معطل کردن حماقت خوب نیست سه تا ش 500 اونم تیم بزرگ تاج دو ستاره
  • برسام IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    استقلال اگر تومملکت قانون بود به خاطر جعل سند باید دسته ۳ باشد
  • رضا IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    شرطهاي لازم براي اينكه يك كيسه كش تمام عيار باشي 1-بسيار هوچيگر 2-بسيار غيرمنطقي 3-بسيار قبيح در حد اعلاي قباحت
  • زاپاتای پرسپولیس IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    استقلال رعایت کردبریدباباازترس که داشتن ۶امتیازازاستقلال کم میشودوبابازیکنای غیره قانونی استقلال وسپاهان این دوتاتیم باید۹۰درصدبازیهاشون ۳بر۰میشودتخلفهای استقلال وقتی ثابت شده سریع امتیازهاروبرگردوندن درحالیکه ازاستقلال باید۶و۷امتیازکم میشودسپاهان هم همین طرباید۶امتیازازسپاهان کم میشود۶تابازیکن دارن که غیره مجازاست این فقط بازیکنابقیه بماندپرسپولیس سرش کلاه رفت که بایدبه خاطررعایت کردن به هش جایزه هم دادکه این همه گشتن حطایک تخلف هم پیدانکردن گبلسیانی هم تخلفی نبودجای که بازیکن ۱۶۰میلیاردپول گرفته یاجلی بودن استقلال ویااسمش یاجلی بودن نفراتش بایدبااین همه جعل اسناداستقلال بره دسته ۳وم تادوباره تجربه کنه نیم فصل دوم اگه تونست امتیازبگیره استفراق نیم فصل اول داورکمکش کردامانیم فصل دوم بازیهای مهمش زمین حریف داورهم کمکش نمیکنه
  • 6 مقدس IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    وقاحت و بی شرمی شما ها تمومی نداره کدوم آدمی باور میکنه بازیکنی که فصل قبل چند ملیارد گرفته فصل جدید 160ملیون قرارداد ببنده!!!! خودتونید برای اینکه ششتقلال 7 امتیاز ازش کسر نشه و دسته 3 نره همه کار کردن 3 ماه تمام مردم رو سر کار گذاشتن و آخر این رای کذایی رو دادن جعل نامه رو هم ماس مالی کردن بازیکنها و مریبان تیم هر کاری دوس دارن میکنن هر حرفی میخوان میزنن و همه ساکت هستن توی 3 بازی آخر بازیکنشون جلوی پرسپولیس اخراج نمیشه جلوی گل گهر باز پنالتی معیشتی میگیرن و پنالتی حریف ررو نمیگیرن جلوی پیکان بازیکنشون اخراج نمیشه گل اول رو با خطا میزنن و داورها همچنان کورن قشنگ معلومه کدوم تیم تیمه حکومتی هست خجالت هم خوب چیزیه
  • عشق است پرسپولیس US ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    فقط سه بازی آخر کیسه نگاه کنیدهر عاقلی البته تاکید می کنم عاقل بفهمد امتیاز داوری مهدیه داوران شامل چه تیمی است بازیکن کیسه با پیکان باید دقیقه 19اخراج می شد ولی لطف داور که چکش نقدحساب کرده بود نگرفت در بازی یک پنالتی همیشگی هدیه داده نشده یک پنالتی به ضرر گرفته نشد و بازی با پرسپولیس کبیر هم که یک اخراجی یک پنالتی گرفته نشد ویک پنالتی هدیه هم داده نشد راستی کیسه کی قهرمان شد زمانیکه در هر بازی یک پنالتی هدیه داوران می گرفت لعنت خدا بر کیسه وکیسه آنان جاعل وفرا قانونی
  • جلال IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    فقط ممدان بنگلادش
  • بی نام IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    واقعاً چقدر زشته آدمی مثل حاجیلو اینطوری خودشو به ندونستن بزنه، همه میدونن که چون نخواستن از استقلال امتیاز کم کنن وجیره خورهای خطیر (که جالبه خودش جزو کمیته انضباطی بوده) امتیازهای دوتا تیم دیگه رو برگردوندن تا کثافت کاری تیم حکومتی پوشیده بمونه، آخه آقای حاجیلو اینا نامه رسمی رو جعل کردن چطدگوری برای اینکه به تو سمت بدن اینطوری خودتو تحقیر میکنی
  • ناشناس IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    این تیم کیسه تهران باید سقوط به رده پایین تر از زیر گروه لیگ بازی رو انجام بده
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    آدم میخواد به احترام بعضیاچیزی نگه اماانگاراون بعضیااشتباهأتوی مکتب کارکشته هابودن این مکتب لجن همیشه فرارروبه جلوداشته آخه آدم کارکشته کیه که ندونه برگشت این امتیازات بابت این بود که گه کاری شمارودیگه نمی‌تونستم جمع بکنن باتخلفاتی که شما انجام دادین اگه به حکومت وصل نبودین تنها راهش دسته سه بود که لیاقت همونجاروهم ندارین اونجا هم کارکشته بازیاتون گندش ودرمیاورد
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    فقط و فقط و فقط میشه گفت وقاحت و رذالت و نامردی در برابر کیسه کم میاره باید فقط پناه ببریم به خدا همین
  • ح ب IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    استقلال جعل سند وقرارداد و ......انجام داده نه پرسپولیس سپاهان خوب باید مجازات بشه وامثال تو هم باید برن تو زندان آب خنک بخورند
  • پرسپولیس عشقه IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    آقای حاجیلو شما کدام افتخار را در آسیا دارید دوتا ستاره مال زمان بوق گرفتید حالا اگر هنر دارید فقط برید تا یک هشتم ما سه بار رفتیم تا فینال اون هم با ایتیم های عربی وژاپنی العین ۶تای را یادتون بیارم همون العین را ما کردیم توقوطی دربی هم به کمک داور و افشاریان مساوی گرفتید مبین ستاره های دادیم که استقلال توخواب ندیده علی دایی آقای گل دنیا کریم باقری طارمی مهدوکیا عقاب آسیا خواست عشق کنی یه نگاه به تیم ۹۸ فرانسه بکن تا ببین پرسپولیس چکار کرده
  • قاسم IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    استقلالیهاهم چون افراد خود شیفته ای هستند که چون درگذشته دچار کمبود های عاطفی بوده اندومورد بی توجهی قرار گرفته اند حالاکه به این مقطع رسیدند باشارلاتان بازی دنبال جبران کمبودها وکاستیهای خود درگذشته میباشند این طیف معمولا دچار اختلال وخود بزرگ بینی شده اندخود راهمیشه باخیال بافی وشروور گفتن به خد آسیب بیشتری می زنند
  • جمشید IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    اقای حاجیلو چرت نگو شما مگه تو اسیا بازی میکنی که بودجه ۳۲۵ میلیاردی گرفتین بعدشم. اون حکم نامه جعلی فدراسیون چی میشه حکم سپاهان و پرسپولیس برای سرپوشی گندهای باشگاه شماست نه چیز دیگه
  • لونگی سوز IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    لونگیاگذشتشونویادشون رفته چه ابروریزی میکردن توپخش زنده انگشت میکردن همو.لب میگرفتن ازهم خوشحالی بعدگلشون موجوده توگوگل حالا تازه به دوران رسیده هامیان ازشعوروشخصیت حرف میزنن
  • ع IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    بهاین‌اقا‌بفرمایید‌چه‌ضرری کرده‌استقلال‌بیشترین‌بازیکنان‌را‌گرفتید‌با‌دروغ‌الکی‌میگویید
  • عبدالهادی اژدری IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    تخلفات استقلال اصلا دور زدن قانون نبود بله با قرارداد ۵۰ میلیونی و ۱۵۰ میلیونی مردم را چی فرض کردید ، به تخلفات پرسپولیس رسیدگی شد و مشخص شد سقف را رعایت کرده و فقط مالیات بازیکن بوده که امتیاز ازش کسر کردن ،تمام این قانون مسخره بخاطر این بود که پرسپولیس در آسیا نتیجه نگیره ، یک فینال با پنجره بسته و نیمکت خالی ،یک فینال با ایمیل زدن و محرومیت بازیکن خط حمله تیم امسال هم این قانون من دراوردی مدیر عامل جاعل شما باز طلبکار شدید
  • علی IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    واقعا شما درست میگی فقط جهت یادگاری عرض کنم کسر امتیاز از گل گهر و تقدیم 2امتیاز مفت به استقلال در قالب کمک معیشتی موجب قهرمانی فیک این تیم نشد؟
  • رضا IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    عجب ، عجب ، عجب تیم شیخ محمد عبده پدر بزرگ ترنس علیرضا عبده از عبده تیم محض حکومتی متاسفانه بحث کردن با افراد در پیتی لنگی پشیزی ارزش ندارد. از یاد نبرید که کارلوس کی روش در مصاحبه با خبرگزاری های جهانی که در مبحث باشگاه های ایرانی ازشون پرسیدن وضعیت فوتبال در ایران چگونه است جوابی داد تاریخی. در ایران دو تیم پر طرفدار هستند استقلال و پرسپولیس طرفداران استقلال از قشر تحصیل کرده و مرفه ایران هستند طرفداران پرسپولیس اکثرا از قشر بیسواد و جامعه کارگری ایران می‌باشند ، حکومت ایران طرفدار پر و پا قرص تیم پرسپولیس می‌باشد حالا تعدادی از دوستان دارند با همون بیسوادهای مغز کلنگی لنگی تبادل نظر می کنند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی