گواردیولا از دست ستاره‌های سیتی شاکی شد؛ هرچیزی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارید!/ خانه‌ها امنیت بالایی دارد اما همیشه دزدی می‌شود
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از اتفاق تلخی که برای جک گریلیش افتاد، گواردیولا از بازیکنانش خواست تا استفاده از شبکه‌های اجتماعی را محدود کنند و از این به بعد هوشیارتر باشند.

پپ گواردیولا سرمربی من‌سیتی به ستاره‌های ثروتمند خود گوشزد کرد که هرچیزی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارند و ثروت خود را به رخ نکشند، زیرا همواره تحت نظر هستند. بنابراین هرچه خلافکاران از آنها اطلاعات کمتری داشته باشند به نفع خودشان است.

بعد از اینکه خانه جک گریلیش مورد حمله سارقین قرار گرفت، گواردیولا گفت: «نباید خیلی چیزها را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، دیگران هر چه کمتر بدانند شما چه کار می‌کنید بهتر است. مردم منتظرند. منتظرند ببینند تو کجایی».

نامزد گریلیش، ساشا آتوود و ده نفر از بستگانش چهارشنبه شب در خانه ۵.۶ میلیون پوندی او در چشایر بودند که صدای سارقین را از طبقه بالا شنیدند. آنها بلافاصله دکمه خطر را به صدا درآوردند اما با وجود حصارها و تدابیر امنیتی، مهاجمان موفق شدند با ۱ میلیون پوند ساعت و جواهرات فرار کنند. گریلیش ۲۸ ساله که در خارج از خانه در اورتون بازی می‌کرد، به تازگی به این ملک اشرافی نقل مکان کرده بود.

گواردیولا گفت که بازیکن ۱۰۰ میلیون پوندی او که انتظار می‌رود امروز مقابل شفیلدیونایتد بازی کند، روزهای سختی را می‌گذراند. او افزود: «در دنیای مدرن این چیزها وجود دارد. بله، اتفاق بدی برای او و خانواده‌اش رخ داد، اما خوشبختانه خانواده آسیبی ندیدند.»

گواردیولا آن را با اتفاق تلخی که در سال ۲۰۲۱ برای ژوائو کانسلو رخ داد مقایسه کرد. در حالی که کانسلو با خانواده در خانه بود ۴ نفر به خانه‌اش حمله کردند و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند. سرمربی اسپانیایی درباره هجوم سارقین گفت: «این اتفاق برای بازیکنان منچستریونایتد نیز افتاده است. من چیز زیادی در مورد لندن نمی‌دانم، اما آنجا هم از این اتفاقات می‌افتد. خانه بازیکنان از امنیت بالایی برخوردار است اما متاسفانه بارها این اتفاق افتاده است. در بریتانیا، در کاتالونیا که خانواده من در آنجا زندگی می‌کنند خیلی اتفاقات می‌افتد. امروزه باید هوشیار باشید. متاسفانه این اتفاق برای ژوائو کانسلو افتاد که بسیار ترسناک بود زیرا به خانواده حمله شد. سخت است. قبول این واقعیت که خانواده در خانه حضور داشتند برای جک سخت است همانقدر که برای کانسلو سخت بود.»

بیشتر بخوانید: عکس| دزد به خانه جک گریلیش زد/ وحشت نامزد و والدین ستاره منچسترسیتی از حضور سارقین در خانه

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی