نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
باشگاه‌ استقلال و پرسپولیس بدون خواستگار ماندند!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرابورس ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد به دلیل نبود متقاضی، عرضه بلوک‌ ۵۱ درصدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در روز ۱۲ دیماه، انجام نمی‌شود.

در حالی که سازمان خصوصی‌سازی با انتشار آگهی اعلام کرده بود قصد دارد بلوک‌ ۵۱ درصدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را در روز ۱۲ دیماه واگذار کند، فرابورس ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد به دلیل نبود متقاضی، این عرضه انجام نمی‌شود.

پیش‌تر سازمان خصوصی‌سازی اعلام بود تعداد ۵ میلیارد و ۳۶۲ میلیون و ۶۵۷هزار و ۶۵۰ سهم معادل ۵۱ درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) متعلق به وزارت ورزش و جوانان، را به‌صورت نقد و شرایطی در روز سه‌شنبه، ۱۲ دی‌ماه امسال از طریق بازار پایه فرابورس ایران به فروش می‌رساند.

قیمت پایه هر سهم این بلوک "پرسپولیس" برای این عرضه نیز معادل قیمت تابلوی فرابورس در روز عرضه (معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه) به‌اضافه ۱۱۰ درصد به‌شرط آنکه از ۳۹۴۶ ریال کمتر نباشد، تعیین شده بود.

همچنین قرار بود تعداد ۵ میلیارد و ۵۰۳ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۵۰۰ سهم معادل ۵۱ درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران(سهامی عام) متعلق به وزارت ورزش و جوانان، توسط سازمان خصوصی‌سازی به صورت نقد و شرایطی در روز سه‌شنبه، ۱۲ دیماه امسال از طریق بازار پایه فرابورس ایران به فروش برسد.

قیمت پایه هر سهم این بلوک "استقلال" هم برای این عرضه، معادل قیمت تابلو فرابورس در روزعرضه (معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه) به اضافه ۱۱۰ درصد بشرط آنکه از ۳۳۶۲ ریال کمتر نباشد، تعیین شده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • . IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    همه ی این سهام رو بدید مردم یکساعته فروش میره .وقتی ملت بدونن خودشون میتونن همه ی کارکنان رو تعیین کنند و از قبل این تیم منفعت مادی ببرن مطمئنا سهامش رو هم میخرن .
    • سنگ پا IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      نقطه جان هیچوقت دیگه این حرفو نزن ، هیچوقت . چون سریع انجامش میدن و بعدش میگن چون مال همه مردمه و بیت الماله نمیشه بدیشم دست کسی و باید دست آقایون و آقازاده ها باشه و پول ملت رو بالا میکشن . قبل از حرف زدن یکم فکرکن
    • میلاد IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      همه کارکنان رو تعیین کنی ؟!!! داداش طرف پول ماشین رو ۳ ساله داده بهش ماشینشو نمیدن که هیچ پولشم پس ندادن . کجا زندگی میکنی ؟
  • شمسعلی VI ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    😂😂 این دو باشگاه خصوصی نمیشن مگه که چندین و چند بار دیگه از آسیا حذفشون کنن تا متوجه بشن که شوخی در کار نیس. اون موقع دو باشگاه، خصولتی میشن
  • کیسه تیم ورشکسته ودرآستانه انحلال IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    همیشه چرسپولیس چوب کیسه رو میخوره.تا کیسه مشتری نداشته باشه به مشتری های پرسپولیس اجازه درخواست خریدنمیدن
  • کیسه تیم ورشکسته ودرآستانه انحلال IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    همیشه پرسپولیس چوب کیسه رو میخوره.تا کیسه مشتری نداشته باشه به مشتری های پرسپولیس اجازه درخواست خریدنمیدن
    • کرام الکاتبین QA ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      پرسپولیس داشته باشه ما تو استقلال راحت چندتا جعل می کنیم صدا کنم حاجی سوئدی و حاجی سمیعی بیان؟؟؟
  • XZ IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    به این دوباشگاه اجازه خصوصی شدن نمی دهند چون مافیایی که از این راه ارتزاق می کند خیلی قویتر از این حرفها هست و در ضمن اگر خصوصی شدن به نظرتان دوام می آورند الان چون از بیت المال روزی دارند راحت خرج می کنند
  • ع ق QA ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    چرا بصورت پذیره نویسی مثلاً دو درصدی به تشکلها و گروه های مردمی نمی فروشید مثلاً هر پیش کسوتی یک گروه سهامی را تشکیل بدهد چه بشود باشگاه اون طرفی محمد نوری و فتح الله زاده و سمیعی و خطیر و اولیائی و ساکت الهامی و قراداد و ملق زن با ماشین وای وای میشه باند بازی و جعل در حد مافیاهای ایطالیا
  • کیان IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    وقتی مدیران‌ ورزش کشور پرسپولیس حرفه ای را هم قاطی کیسه حکومتی کردند معلوم بودکه پرسپولیس هم مثل این کیسه مشتری ندارند !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی