نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
نمی‌خواهند استقلال صدرنشین لیگ باشد/ دارند پیشینه بزرگ این باشگاه را زیرسوال می‌برند/ ما اسناد را به بیرون ارائه نمی‌دادیم
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از دربی این حواشی را برای استقلال ایجاد کردند. باشگاه استقلال نگین طلایی شخصیت فدراسیون فوتبال است و اعتبار فدراسیون فوتبال ایران و آسیاست.

محمد مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال و عضو سابق هیئت مدیره این باشگاه در گفت‌گویی در رابطه با شرایط آبی‌های پایتخت اظهار داشت: معمولا به قطار در حال حرکت همیشه سنگ می‌زنند، ولی این اتفاقاتی که در حال حاضر در باشگاه استقلال شاهد آن هستیم بیشتر جنبه اختلافات داخلی را دارد تا بخواهیم این موضوعات را به جعل امضا ربط دهیم. وقتی می‌بینند استقلال با مدیریت خوبی که دارد و عملکرد عالی کادرفنی نتایج خوبی گرفته است، می‌خواهند به آن ضربه بزنند.

وی در رابطه با ادعای علیرضا خانی عضو هئت مدیره استقلال گفت: زمانی که عضو هیئت مدیره استقلال بودم، روش کار این بود که مدیرعامل یک نامه‌ای را امضا می‌کرد و بعد از آن یکی از اعضای هیئت مدیره هم باید آن را امضا می کرد. اما کسی را الزام نمی‌کنند که حتما باید این شخص امضا کند، فرقی نمی‌کرد که کدام یک از اعضای هیئت مدیره آن را امضا کند و مشخص نشده بود که حتما یک شخص باید امضا کند. در حال حاضر به نظر من مهدی افضلی و فرشید سمیعی نیز جزو هیئت مدیره هستند و می‌توانند اسناد مالی و اعتباری باشگاه را امضا کنند.

مومنی افزود: با توجه به نتایج بسیار خوبی که باشگاه استقلال با هدایت جواد نکونام و با مدیریت خوب به دست آورده ، برخی از دوستان قصد دارند با ایجاد این حواشی این روند را خراب کنند و قصد دارند یک تیم دیگر را بدون در نظر گرفتن مسائل فنی به صدر جدول ببرند. استقلال و مدیریت باشگاه باید خیلی محکم به کار خودش ادامه دهد و قانون برای همه تعیین تکلیف خواهد کرد که اتفاقی افتاده است یا خیر.

پیشکستوت باشگاه استقلال در رابطه با اسناد و مدارکی که در رسانه‌ها در این رابطه منتشر شده اظهار داشت: به هر حال یک نفر باید در این رابطه پاسخگو باشد. هم کسانی این مدارک را منتشر کردند و هم کسانی که آن‌ها را ارئه داده‌اند. وقتی در هیئت مدیره بودیم سعی می‌کردیم هیچ نوع سندی را به بیرون از باشگاه ارائه ندهیم. بعد از دربی این حواشی را برای استقلال ایجاد کردند. از زمانی که VAR در دربی استفاده شد این اتفاقات صورت گرفت. من کسی را متهم نمی‌کنم ولی خیلی‌ها در این زمینه اظهار نظر می‌کنند که اظهار نظر آن‌ها باید یک جایگاه شخصیتی به خود آنها بدهد نه اینکه بخواهند فقط خودشان را در چشم دیگران بزرگ کنند.

وی ادامه داد: هواداران فهیم استقلال کاملا محترم هستند، اما کسی که در صندلی باشگاه نشسته باید طوری صحبت کند که شان و شخصیت باشگاه را نشان دهد و نه اینکه محاوره‌ای و گفت‌گوی کف خیابونی داشته باشد. در صورتی که باشگاه استقلال نگین طلایی شخصیت فدراسیون فوتبال است و اعتبار فدراسیون فوتبال ایران و آسیاست. الان سعی دارند پیشینه بزرگ باشگاه استقلال را زیر سوال ببرند در صورتی که نمی‌شود پیشینه باشگاه بزرگی مثل استقلال را با صحبت حذف کرد.

مومنی در پایان اظهار داشت: تیم‌های رقیب حتی به صحبت های وزیر محترم ورزش و جوانان هم توجه نکردند و می‌خواهند تمرکز یک باشگاه با هواداران میلیونی را به هم بریزند.

بیشتر بخوانید: یامگا از رکورد فرمانده استقلال رد شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • خدایا کمی آی کیو به این لنگیها عطا کن IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    این را میگویند استقلالی واقعی ، نه کسانی که تا وقتی هستند استقلالی هستند وقتی میروند میخواهند استقلال را زمین برنند نمونه اش همین خانی دست نشانده رئیس قبلی سازمان خصوصی سازی که از بس کوچک است نامش هم یادم رفته ، کسی که انواع و اقسام توطئه ها را بر علیه استقلال انجام داد و باعث حذف استقلال از جام باشگاهای آسیا شد.راستی اسم منحوسش چه بود؟
  • حاج ۳لسچ IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    خوشم میاد همیشه بهانه ی هست تا برخی افراد که تاریخ مصرفشان تمام شده و کارنامه شون مشخص بیان برن بالای منبر حرفایی بزنند که خودشون هم میدونن جوکه منتهی مثل اون چاه که آب نداشت ولی برای چاه کن نون براشون فالور جم کنه!😉
  • ایمون زاید IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    استاد برا همینه که هر بازی حداقل یک پنالت براش میگیرن که صدرنشین نشه
  • جهان IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    جناب مومنی به عنوان کسی که سه نسل از خانواده اش روی سکو های امجدیه و آزادی خامی تاج بوده اند یک سوال از شما می پرسم شاکی عضو هیئت مدیره باشگاه تاج است اگر کسی با هدف لطمه زدن به تاج این حرفها را زده که این فرد عضو باشگاه است اگر عضو هیئت مدیره باشگاه در کار باشگاه گذاشته و برای جلوگیری از روند رو به رشد باشگاه این حرف را زده که وای به حال باشگاهی که عضو هیئت مدیره اش دشمن باشگاه باشد اما اگر واقعا جعلی اتفاق افتاده اول خود باشگاه و بعد وزارت ورزش به عنوان متولی باشگاه باید با این مسئله به شدت برخورد کرده و از آبروی باشگاهی که با چهار بار حضور در باشگاههای آسیا و دو قهرمانی پرافتخارترین تیم ایران در آسیاست دفاع نمایند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی