بلاتکلیفی بارسلونا در خرید اعجوبه برزیلی/ ماجرای بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی نوجوان شگفتی‌ساز
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا برای به خدمت گرفتن نوجوان شگفتی‌ساز برزیلی باید سرعت عمل به خرج بدهد چرا که ۴ تیم اروپایی دیگر نیز به دنبال جذب او هستند.

بارسلونا در سال ۲۰۲۴ با تصمیم مهمی در مورد جذب ستاره نوظهور برزیلی استوائو ویلیان روبرو است. این بازیکن ۱۶ ساله ملقب به مسینیو پس از اولین بازی در تیم اول پالمیراس در پایان سال ۲۰۲۳، همچنان توجهات زیادی را در زادگاهش برزیل به خود جلب کرده است. مسینیو قبلاً به علاقه‌اش برای بازی در بارسلونا اعتراف کرده بود، اما بعید به نظر می‌رسد که بارسلونا به این زودی پیشنهادی برای خرید او ارائه کند. بارسا همچنان وضعیت مالی حساسی دارد و در تلاش است تا صورت‌های مالی خود را متعادل کند و استوائو در حال حاضر بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی دارد.

بارسلونا تنها تیمی نیست که به این مهاجم علاقه‌مند است و در نهایت ممکن است مجبور به خروج از رقابت شود. طبق آخرین گزارش روزنامه دپورتیوو، چهار تیم از سراسر اروپا مایل به پرداخت این بند هستند تا در اسرع وقت با پالمیراس برای خرید او به توافق برسند. اما او به دلیل قوانینی که در مورد امضای قرارداد قبل از تولد ۱۸ سالگی‌اش وجود دارد، نمی‌تواند تا سال ۲۰۲۵ هیچ انتقال اروپایی را انجام دهد.

پالمیراس سعی دارد همانند انتقال اندریک فیلیپه به رئال مادرید، مساله استوائو را نیز در سال ۲۰۲۴ حل کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی