نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
گل‌محمدی با این بحران تازه در پرسپولیس چه می‌کند؟
منبع: فرهیختگان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی برای استفاده از علیرضا بیرانوند و محمدحسین کنعانی زادگان به صورت همزمان در ترکیب اصلی پرسپولیس دچار تردید شده است.

موضوع باطل شدن مجوز وارد کردن خودروی لوکس توسط بازیکنان تیم ملی حسابی برخی از ملی‌پوشان را تحت تاثیر قرار داده و علیرضا بیرانوند نیز یکی از آن‌هاست. دروازه‌بان شماره یک تیم ملی از فردای بازی پرسپولیس با استقلال خوزستان سخت درگیر طومار جمع کردن از همبازیانش در تیم ملی بوده و بعد از جمع کردن امضای آن‌ها از نهادهای مختلف خواستار دخالت در این ماجرا و جلوگیری از ابطال مجوزشان شده است. همین مساله باعث شده که بیرانوند در روزهای اخیر تمرکز لازم را در تمرینات نداشته باشد. موردی که یحیی گل‌محمدی را نیز حسابی نگران کرده است.

سرمربی پرسپولیس جانشین مطمئنی برای بیرانوند ندارد که بخواهد به او اعتماد کند و مجبور است با شرایط این دروازه‌بان کنار بیاید. نکته دیگر این‌که بیرانوند رابطه‌اش با کنعانی‌زادگان نیز به‌شدت تیره و تار است به‌حدی که یک کلمه هم حاضر نیست با او صحبت کند. یحیی نیز به خوبی متوجه این موضوع شده و برای استفاده از هر دو بازیکن به صورت همزمان در ترکیب اصلی دچار تردید شده است. یحیی در تمرین روز جمعه تیمش کنعانی را از ترکیب اصلی خارج کرد و این بازیکن نیز مصدومیت را برای ادامه تمرین بهانه کرد. اما آن‌چه مسلم است اگر سرمربی پرسپولیس نخواهد کنعانی را در ترکیب اصلی بگذارد دلیل اصلی‌اش اختلاف شدیدی است که بین او و بیرانوند به ‌وجود آمده و این وسط پرسپولیس است که از این موضوع آسیب می‌بیند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • س IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    خوب کاری کردن مجوز باطل کردن رفتین زنگ تفریح شدین حالا خودرو چند میلیاردی هم می خواهید
  • ... IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    هرچند حق با بیرو هست ولی اختلافات مالی را بزارید برای تیم میلی و انهایی که با بردهای میلی ذوق میکنند و هرجور شده خود را در کادر عکسها جا میدن!بابت حضور در پرسپولیس کلی دستمزد و رانتهای مختلف دریافتی دارید پس حداقل نصف دریافتی هاتون مایه بزارید .انهایی هم که فقط منتظر درامدن چنین حرفی از دهان کنعانی بودن تا بهانه را فراهم کنند خود وقتی تیم میلی نتیجه نگرفت بیان جواب رئوسای خود را بدهند .نه که همه چیز این مملکت رو حساب و کتاب بوده! فقط مونده پس گرفتن حواله های بعنوان پاداش داده شده تا اینجوری عدالت کامل برقراربشه! ۳ و نیم میلیارد دلارها هم نوش جون اونهایی که میتونن براحتی بخورن و روش یه چای دبش هم نوش کنند. 😂😂😂
  • آبادان IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    ابطال حوال ها هیچ ربطی به کنعانی ندارد. همه این را می دانند. اما اینکه چرادرفوتبال ما اینقدر بازیکن سالاری به اوج خودش رسیده است واقعا جای تاسف دارد.یک سال پیش به جای قدردانی از اسکوچیچ بایت اینکه در بحرانی ترین روزهای چند سال اخیر تیم ملی ، به تیم کمک کرد و ما را به جام جهانی رساند متاسفانه با دخالت چندبازیکن اسکوچیچ اخراج شد و آن افتضاح بزرگ برابر انگلیس رقم خورد. ببینید اگر قرار نیست قهرمان جام ملت ها شویم چرا اینقدر به این بازیکنان بها می دهیم؟ شمادقت کنید فقط دردروازه حداقل سه گزینه تقریبا هم سطح بیرانوند داریم.(سید حسین ، نیازمند و عابدزاده) و البته چندین نفر دیگر در تیم های مختلف لیگ در دفاع همین الان هم قربانی(سپاهان) ، حزباوی و ... مدافعان بسیار خوبی هستند که اتفاقا رقابهای بین المللی را هم تجربه کرده اند در همه خطوط بازیکنان بی حاشیه زیاد داریم که با آنان به راحتی از دور گروهی صعود می کنیم. یعنی چی که بازیکنان به خودشان اجازه دخالت در کار فدراسیون و حتی سرمربی تیم ملی می دهند؟آقای قلعه نویی لطفا قاطعانه برخورد کن. همانند مرحوم دهداری. مطمین باش مردم هم حمایت می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی