نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹
۸ |
۳
شوکه شدن بازیکنان پرسپولیس از تصمیم عجیب گل‌محمدی
منبع: فرهیختگان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی در حالی تصمیم گرفت ترکیب و تاکتیک تیمش در بازی مقابل استقلال خوزستان تغییر دهد که بازیکنان این تیم هم از تصمیم سرمربی خود شوکه شدند.

گل‌محمدی در تمرین یک روز مانده تیمش برای بازی با استقلال خوزستان یکباره تصمیم گرفت تغییر تاکتیک دهد و از سیستم سه‌دفاعه بهره ببرد. سیستمی که هر مربی برای پیاده کردن و جا انداختن آن در تیمش حداقل چند ماه زمان نیاز دارد اما یحیی یک‌روزه تصمیم به این کار گرفت تا شاگردانش هم تعجب کنند.

این تغییر تاکتیک باعث شد گولسیانی و اسماعیلی‌فر از ارنج خارج شوند، درحالی‌که هر دو بازیکن مشکلی برای حضور در میدان نداشتند. این را که پشت این تصمیم چه تفکری قرار داشت فقط گل‌محمدی می‌داند. اما آنچه مشخص است پرسپولیس هیچ دیداری را آنقدر بی‌نظم در مسائل تاکتیکی آغاز نکرده بود و استقلال خوزستان هم در هیچ مسابقه‌ای در این فصل تا این حد در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی موقعیت گل ایجاد نکرده و دو گل نیز در یک مسابقه به ثمر نرسانده بود.

جالب اینکه فشار حریف روی دروازه پرسپولیس در ۱۵ دقیقه ابتدایی مسابقه تا این حد زیاد بود که یحیی به کنار خط آمده و به سعید صادقی می‌گوید در نقش دفاع راست بازی کند.

بیشتر بخوانید: تصاویر| بازگشت ستاره پرسپولیس؛ دل یحیی دوباره قرص شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • B IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    آخه این یحیی کی مربی بود که تصمیمش درست باشد
    • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      کتبا ابلاغ میکنیم که از این بازی با شما هماهنگ کنه! در زمان قهرمانی های تیم همچین نظری داشتی یا تو این یه هفته فوتبال زیاد دیدی جناب تئوریسین؟
    • امیر IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      امیدوارم یحیی احترام و خاطرات خوبشو بدای پرسپولیسیها حفظ کنه . ولی بنظر میاد ذهنش خیلی درگیره و درست نمیتونه تصمیم بگیره
  • Siamak IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    مربی با توجه به بازی حریف وتاکتیک اونا ارنج میکنه زمین بازي مهمان بودن و خیلی چیزهای دیگه که ما ازش بی خبریم نقش داشته یحیی همون مربی هست که تیمو قهرمان کرده و فینال آسیا اگه اتفاق بچه گانه هند اتفاق نمی افتاد اونجاهم قهرمان می شد مطمعنا تیم برمیگرده با برگشت مصدومان و تیم بالاتر از بعضی مدعی های نیم فصلی قرار میگیره بله
  • توفان سرخ IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    سه دفاعه بازی کردن یعنی اینکه تیم پرسپولیس میخواست ازابتدای نیمه اول وحتی نیمه دوم .بازی راهجومی اغاز کندودرنیمه اول نتیجه موردنظررابگیردوازدقیقه شصت به بعد دفاعی وحفظ نتیجه کنند.غافل ازانکه استقلال ته جدولی ویابقیه تیمهای پایین جدول همیشه مقابل تیمهای نماینده ومدعی قهرمانی بازی خوبی رابه نمایش میگذارند.تغییرتاکتیک دربعضی وقتها جواب نمیده .این نیست که بگیم مقصرگلمحمدی.من خوزستانی هستم اما خوزستان تا این تماشاگران رادارد همیشه تیمهای لیگ برتری شون ته جدولن.پارسال نفت ابادان ونفت مسجدسلیمان ۱۵ و۱۶ شدن.وامسال هم استقلال وفولاد حتما سقوط میکنن.تا هواداران دست ازاین سنگ پرانی وبطری پرانی برندارن همین هست که هست.طرزمهمانداری ومهمان نوازی این نیست.شایدهم بعضیاتون ناراحت بشین به من که این نظرو دادمه فحش بدین.اما حیفه که تیم های خوزستانی این جوری ازهواداران لطمه بخورن .شما به هواداران پرسپولیس واستقلال درازادی‌ نگاه نکنید بگید چون اونا اونجوری برخوردکردن ماهم اینجوری باشیم.هواداران ازادی ازتمام شهرهای مختلف میرن تهران.خواهشا شما خوزستانی هستید.رعایت کنید.تشکر
  • سارا IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    احسنت خوزستان اصالت مهمان نوازی دیرینه دارد نکنید همچی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی