تصاویر تازه از خوشحالی جنجالی ستاره استقلال مقابل هواداران پرسپولیس/ مشت‌هایی که گره شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک استقلال پس از گلزنی یامگا به پرسپولیس مقابل هواداران این تیم به خوشحالی پرداخت.

استقلال در لحظات پایانی دربی صاحب یک پنالتی شد که آرتور کوین یامگا پشت توپ ایستاد و خیلی راحت دروازه پرسپولیس را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

پس از گلزنی یامگا دوربین‌های تلویزیونی تصویری خوشحالی نکونام را ثبت کردند که به سمت نیمکت پرسپولیس رفته بود. اما دوربین عکاسان حالا تصویری جدید از مشت‌های گره کرده زبیر نیک‌نفس سمت هواداران پرسپولیس را نشان می‌دهند.

هافبک آبی‌ها پس از گلزنی یامگا به سمت هواداران پرسپولیس رفت و مقابل آنها به خوشحالی پرداخت که با واکنش فرشاد فرجی روبه‌رو شد.

تصاویر تازه از خوشحالی جنجالی ستاره استقلال مقابل هواداران پرسپولیس/ مشت‌هایی که گره شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • افشین دست کج IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    جواب های، هویه
  • وطنم ایران IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    وای با آن روزی که اینا یه گل درست و حسابی وسالم اون هم در جریان بازی بزنند.البته حق هم دارند به کمک داوری و فدراسیون و var ظاهری یه پنالتی مسموم براشون گرفتند ‌و دوچرخه از مهلکه گریخت.خوشحالی هم دارد.
    • دریک وند IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      راست میگی.پیروزی ۹۰دقیقه تو۱۸قدم استقلال خیمه زده بود
  • عدالت خواه IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    پیروزی تهران باید ۳ - ۱ می باخت
  • پیمان IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    ستاره؟! این کی هست حالا؟
  • زاپاتای پرسپولیس IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    آخه چه مشتی چقدرهوادارهاوبازیکنای استقلال بدبختن که به خاطرگل مساوی انقدرخشحال شدن که حطاسروکله هم دیگرهم شکستن آخه بیچارهابه خاطرچیزی که ارزش داشته باشه سرتوبشکن هاشمی نسق نه به خاطرگل مساوی پرسپولیس فصل قبل برنده شدبه یحیئ جام لیگ دادن خیلی لذت داشت واستفراقیهاضرضرکردن زدخداخواست فینال جام حذفی به هم خوردن این باربابردن استفراق ۲تاجام به سلطان یحیئ جام دادن این سرشکستن داره یابازی باخته بیان به ظوربراتون پنالتی بگیرن اونم وایسن تااستفراق خودش گل بزنه نتونه بعدعلکی پنالتی بگیرن تافقط مساوی بشه اون وقت این خوشحالی داره پدربیامرزبریدسرتمرین استفراق ازهاشمی نسق به پرسیدکه چرااستقلال بازیهای که باخته که هیچ برنده هم که نشوده اون بازیهای که مساوی شده چرااول پرسپولیس جلومیوفته بعداستقلال خودشومیکشه تابتونه فقط مساوی کنه مثل این بازی که نتونست گل بزنه به ضوربراش پنالتی گرفتن تادعوانشه اگه تونست جواب بده اونوقت بیاخشحالی کن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی