نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
۵ |
۰
بیانیه تند فیفا بعد از اتفاقات هولناک در ترکیه
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فیفا با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اتفاقات خبرساز در سوپرلیگ ترکیه واکنش نشان داد.

جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، روز سه‌شنبه ضرب و شتم یک داور در جریان مسابقه سوپرلیگ ترکیه در روز دوشنبه را «غیرقابل قبول» توصیف کرد.

رئیس فیفا در بیانیه‌ای اعلام کرد: مطمئناً هیچ جایی برای خشونت در فوتبال، در داخل یا خارج از زمین وجود ندارد. رویدادهای پس از بازی سوپر لیگ ترکیه بین دو تیم «آنکارا گوجو» و «ریزه اسپور» کاملاً غیرقابل قبول است و جایی در ورزش یا جامعه ما ندارد.

رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال افزود: بدون داور، فوتبالی وجود ندارد. داوران، بازیکنان، هواداران و کادرفنی باید برای لذت بردن از بازی در امنیت باشند و از مسئولان مربوطه می‌خواهم که این موضوع را در همه سطوح به شدت رعایت کنند.

داور مسابقه سوپرلیگ ترکیه، «اوموت ملر»، شامگاه دوشنبه پس از بازی بین «آنکاراگوجو» و «ریزه اسپور» توسط چندین نفر از جمله رئیس باشگاه «آنکاراگوجو» مورد ضرب و شتم قرار گرفت. این اتفاق جدی باعث توقف مسابقات سوپرلیگ ترکیه تا اطلاع ثانوی شده است.

بیشتر بخوانید:‌ دستگیری رئیس باشگاه ترکیه‌ای پس از کتک زدن داور

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • بیاد جعل و تقلب اما ریز IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    ریزه اسپور گفتی یاد تقلب و جعل در قرارداد طارمی افتادم جالب اینکه عادل فردوسی پور رو که هواداران فوتبال بخصوص پرسپولیسیا فرد ضد مافیا و ضد تقلب و دلالی و ... میدونستن و در مورد سایر بازیکنان بخصوص استقلالیا سریعا هر خبری رو نشر میداد حتی یک جمله هم راجع به این قرارداد جعلی حرف نزد تا اینکه تیم ریزه اسپور ماجرا رو مطرح کرد و عادل خان هم برای جا نماندن از قافله شلوغش کرد و دولت بنفش هم کار رو برای پرسپولیس در آورد و مدیریت کرد !!
    • علی IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      چقد تو اهل رنگی حرف زدن نیستی ایول
  • فردین IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    این هم یادت میاد طارمی پاس میده یا هتریک میکنه نه پا پاس میده تا مسلمان اس دقلال رو4تایی کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی