نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
طعنه غیرمستقیم سرمربی استقلال به مدیریت باشگاه/ از این بازیکنان داشتم فولاد را شکست می‌دادیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالات خبرنگاران در نشست خبری دلیل عدم توانایی عبور از خط دفاع فولاد را صراحتاً عنوان کرد.

جواد نکونام در نشست خبری پس از پایان بازی استقلال مقابل فولاد وقتی با پرسش خبرنگاری در رابطه با دلیل عدم توانایی استقلال برای عبور از خط هافبک و دفاع فولاد مواجه شد این موضوع را به نداشتن «بازیکن خلاق» در تیمش ربط داد.

فصل گذشته استقلال با در اختیار داشتن بازیکنانی همچون مهدی قایدی و محمد محبی در چنین مسابقاتی که تیم به دیوار بسته دفاعی حریف برمی‌خورد از توانایی دریبلینگ این دو بازیکن بوشهری به ویژه مهدی قایدی استفاده می‌کرد و می‌توانست به دروازه حریفان نزدیک شود. حالا و با خروج این دو بازیکن از کادر بازیکنان استقلال این تیم در حال حاضر نه در خط هافبک بازیکنی با آن خصوصیات دارد و نه در خط حمله.

سرمربی تیم استقلال در آستانه دیدار حساس مقابل پرسپولیس در واکنش به این موضوع گفت: برای عبور از لایه‌های فشرده خط دفاعی و هافبک حریفانی که با سیستم دفاعی مقابل ما قرار می‌گیرند باید بازیکن خلاق داشته باشیم.

نکونام از این طریق طعنه‌ای هم به کادر مدیریتی باشگاه استقلال زد که در تابستان امسال قادر به تمدید قرارداد محبی و قایدی نبودند و در نهایت این دو بازیکن به ترتیب به امارات و روسیه رفتند.

ناگفته نماند؛ نکونام در تاریخ ۳۰ خرداد رسما طی مراسمی بعنوان سرمربی فصل جدید به هواداران معرفی شد و روز ۱۵ تیر با استعفای حجت کریمی مدیرعامل پیشین استقلال، علی خطیر گزینه مدیرعاملی عنوان و در نهایت دو روز بعد(۱۷تیر) در همین سمت منصوب شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • فرامرز IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    این حرف که بازیکن خلاق نداشتیم و موفق به شکست فولاد نداشتیم به نوعی اعتراف به ناتوانی تیم نکونام در بخش هجومی ست از زبان خود نکونام یعنی وقتی تیمی سانتر از جناحین و استفاده از ضربات ایستگاهی این تیم را می بندد دیگر راهی نمی ماند بجز خلاقیت خود بازیکن که امری ست خارج از تاکتیک تیمی .اگر یادتان باشد تیم کی روش در برابر سوریه و عراق و تیم هایی از این دست دچار مشکل می شد چون مانند تیم خودش بازی می کردند یعنی خوب دفاع می کردند اما مثلاً در برابر پرتغال ،اسپانیا و... حتی کره جنوبی نتیجه می گرفت چون تیم های این چنینی دنبال فوتبال بازی کردن بودند و تیم او دنبال بازی تخریبی ،نکونام هم شاگرد خلف کی روش است منتهی با این فرق که کی روش این قدر جوانمردی داشت که در گفته هایش برای تبرئه خودش شاگردان خودش را نکوبد و ضعف های شان را یاد آوری نکند.
    • کیسه‌کشی = هوچیگری IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      نکونام ، عنایتی و .... بقیه‌ی سرمربی‌های کیسه‌کش باخت رو گردن بازیکن خودشون میندازن، چون خودشون بی‌تقصیرن.😁😅😂😂 خسته نباشید 😘🤫
    • کیسه هوچی IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      آخه خلاق تر از هاشمی نسب وغلامپور وسامره ونوازی مگه داریم از اول بازی تاپایان بانمیکت تیم مقابل درحال کل کل هستن واصلا حواسشون به داخل زمین نیست
  • اس اس IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    آقای نکونام خواهشاً نداشتن تاکتیک هجومی و پرداختن صرف به تاکتیک دفاعی خودت را قبولی کن، استقلال کم بازیکن و مهاجم نداره. محبی مگه چند فصل برای استقلال توپ زده که نداشتن تاکتیک هجومی و گل نزدن را به آن میخواهی ربط بدی؟ تا وقتی نخواهی ضعف موجود را گردن بگیری و برای ترمیمش اقدام نکنی شرایط بهتری نخواهیم داشت
  • امیرتاااجی IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    ایشان کاملا درست میگه خب نداریم بازیکن مثل قایدی خلاق مثل محبی واقعا هم تکنیکی هم گلزن . بنده خدا جواد چکارکنه اول فصل هی میگفت بازیکن میخام الان حق با کیه ؟
  • شهاب زاهدی گدای پیراهن رونالدو IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    جواد لالیگایی سروره لنگیایی
    • رضا IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      آقا یحیی سرور نکو نام و هر چه کیسه ی سوراخه.
  • رضا IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    دقیقه ۹۰ چهار بازیکن استقلال در حالی که فقط دو سه بازیکن فولاد رو مقابل خودشون داشتند چون هیچ تاکتیکی استقلال برای حمله نداره بی حاصل توپ رو به فولاد واگذار کردن .جناب نکونام این صحنه رو چند بار ببین تا متوجه ضعف تیمت که نداشتن برنامه برای حمله و گل زنی است ببینی . بلانکو محمدی آرمان و ... بازیکنان بی کیفیتی نیستند اما در حمله بی برنامه و سردرگم هستند
  • جهان US ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    آقای نکونام بازیکن خلاق نداریم درست اما هزینه ای که برای بلانکو کرده اید شرافتا تا کنون چند درصد از نظر فوتبالی بالاتر از مهاجمین تاج کار کرده است،ارسلان یک سوم بلانکو پول گرفته سه بازی در ترکیب یک گل آرمان رمضانی دو گل بلانکو با این همه هزینه و دردسر چهار بازی یک گل.در بازی با فولاد جز یک شوت چه کار ارزنده دیگری انجام داد
  • آبی IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    این لنگی هاراببردلمون شادکن آقاجواد نکونام
  • ابوالفضل IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    باز در و گوهر از دهان مربی استقلال که با هزار زد و بند تیمش رو بسته و خرج هوایی که داشته بهانه میاره البته از این آدما هیچ بعید نیست !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی