واکنش نکونام به درگیری با نیمکت فولاد خوزستان؛ بازیکن ما ابرویش ترکید!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از توقف تیمش برابر فولاد گفت: حریف را تحت فشار گذاشتیم. تیمم زحمت کشید و از تمام توانمان در ادامه استفاده می‌کنیم تا موفق باشیم.

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بعد از تساوی بدون گل تیمش برابر فولاد اظهار کرد: هواداران دو تیم جو فوق العاده‌ای را رقم زدند که تشکر  می‌کنم. از تمام توانمان برای بردن استفاده کردیم و می‌دانستیم که حریف می‌خواهد ضد حمله بزند ولی بازی دست ما بود. حریف دفاع چند لایه داشت. تعویض هم کردیم اما نتوانستیم ببریم ولی حریف را تحت فشار گذاشتیم. تیمم زحمت کشید و از تمام توانمان در ادامه استفاده می‌کنیم تا موفق باشیم.

وی در واکنش به درگیری کادر فنی دو تیم و برخوردهای نامهربانانه گفت: نمی‌دانم نامهربانانه چیست اما بازی جاندار و درگیرانه بود و دیدید که بازیکن ما ابرویش و بازیکن حریف هم سرش ترکید. به هر حال من درگیری ندیدم که بخواهم توضیح بدهم.

نکونام خاطرنشان: من در فوتبال به مساله خاصی نگاه نمی‌کنم و تمام تمرکزم این است که در هر بازی تیم حریف چطور بازی می‌کند و آنالیزشان کنیم و به موفقیت برسیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • بچه ها متشکریم IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    امروز بعد از این همه تعطیلی و بی برنامگی سازمان لیگ بچه ها با تعصب و دونده ظاهر شدن و واقعا برای برد بازی کردن اما نشد کسب یک امتیاز مقابل فولاد در خانه خودش نتیجه خوبیه اما بازی برگشت باید حتما سه امتیاز بازی رو بگیریم
    • کیسه کش IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
      اگه تو دربی هم اینجوری دونده باز کنید دوباره شیشتایی تون میکنیم😂🫡🤫
  • سعید IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    توبااون کاری که باخبرنگارکردی بامحروم میشدی تیم همه دارن یاری میکنن تاقهرمان بشه
  • سعید IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    اون کاری که توباخبرنگارکردی اگریحیی بودده جلسه بدون شک محروم شده بود
  • غلامعلی IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    اگر این بازی را دوباره از اول وبادقت نگاه کنیم قشنگ پی می‌برید به این موضوع که دوتا بازیکن کثیف و نجس و سابق لنگ ،شجاعی و مریدی همه کار داشتن انجام میدادن تا استقلالی‌ها را عصبی کنن و دعوا راه می انداختن که داور بهشون اخطار بده تا برای بازی مقابل لنگ محروم بشن ،،خاک بر سر شماها کنن که شرف ندارین و برای خودنمایی دست به کارهای کثیف می‌زنید مخصوصا شجاعی که می‌خواست بعد بازی پست بزاره برای طرفداران لنگ و بگه من باعث این اخراج شدم مثلا،،در عوض رفتار شجاعیان را در بازی امروز ببینید تا متوجه بشید مکتب استقلال اولین درسی که به بازیکنان خودشان میده این هستش که انسانیت داشته باشید وشرف داشته باشید ،شجاعی همیشه نون بازوی خودت را بخور البته اگر خواستی مثل انسان زندگی کنی...
  • کیسه افکن IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    امسال تنها تیمی که شایسته قهرمانی است سپاهان هست
  • کیسه کش. IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    بازیکن تو چی باارنج سربازیکنو شکست داور جرات نداشت اخراج کنه
  • ایمان IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    آقای نکونام هوچیگری هم اندازه داره ولا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی