نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟
شب سیاه پرسپولیس در بدترین روز گولسیانی/ هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد اما پرسپولیس «حذف» شد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم پرسپولیس در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

تیم پرسپولیس امشب از آخرین بازی گروه E رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان الدحیل قطر بود که این دیدار درنهایت با نتیجه ۲-۱ به سود الدحیل به پایان رسید.

شهاب زاهدی در دقیقه ۷ دروازه  الدحیل را گشود، اما گلزنی محمد مونتاری در دقیقه ۹ سبب شد بازی مجدداً با تساوی دنبال شود. بهترین فرصت برای زدن گل برتری، در دقیقه ۷۸ با پنالتی پرسپولیس همراه بود که گولسیانی نتوانست توپ را تبدیل به گل کند. در ادامه کار، مایکل اولونگا در دقیقه ۸۳ گل دوم الدحیل را به ثمر رساند تا سرخپوشان در شبی که هواداران استقبال گرمی از مسابقه داشتند، بازنده این بازی بزرگ باشند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی (۸۶- محمد مهدی احمدی)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی (۸۶- میلاد سورگی)، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی (۶۵- محمد عمری) و شهاب زاهدی.

شب سیاه پرسپولیس در بدترین روز گولسیانی!/ هیچ کس فکرش را نمی‌کرد اما پرسپولیس «حذف» شد!

ترکیب الدحیل: صلاح ذکریا، محمد موسی، یوسف ایمن، اسماعیل محمد، المعز علی، سلطان البریک، ایساک لیحاجی (۷۵ - لوئیس سیارا)، لطفی ماجر، ابراهیما بامبا (۶۴- کریم بوضیاف)، آسیمو مادیبو و محمد مونتاری (۶۴- مایکل اولونگا (۸۵- محمد النعیمی)).

داور: لیدا جامپی از ژاپن.

تیم پرسپولیس در نیمه نخست بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه ۷ به گل رسید. کرنر کوتاه در پشت محوطه جریمه با ارسال سروش رفیعی روی دروازه الدحیل همراه شد و شهاب زاهدی با ضربه سر موفق شد دروازه نماینده قطر باز کند اما برتری سرخ‌پوشان ایران خیلی دوام نداشت و الدحیلی‌ها روی ضدحمله گا تساوی را به ثمر رساندند. لطفی ماجر روی یک پاس در عمق با بیرانوند تک به تک شد ولی ضربه این بازیکن پس از اثابت به گلر پرسپولیس در پشت محوطه جریمه به مونتاری رسید و شوت از بین مدافعان پرسپولیس وارد دروازه شد تا همه چیز در نیمه نخست به تساوی کشیده شود.

در نیمه دوم پرسپولیس برای زدن گل برتری باز هم نمایش هجومی داشت و بارها دروازه الدحیل را تهدید کرد. در دقیقه ۵۷ ارسال ترابی از روی ضربه ایستگاهی با ضربه گولسیانی می‌رفت به گل دوم پرسپولیس تبدیل شود اما توپ جایی رفت که ذکریا حضور داشت. در دقیقه ۶۹ محمد عمری که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود با یک حرکت انفرادی با عبور از بازیکنان الدحیل خود را به پشت محوطه جریمه رساند و شوت خطرناک این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه ذکریا به بیرون رفت.

حملات پرسپولیس بیشتر شد تا اینکه در نهایت در دقیقه ۷۸ پاس در عمق ترابی عمری در موقعیت گل قرار گرفت اما مدافع الدحیل عمری را خطای پنالتی متوقف کرد.  

گولسیانی پشت توپ ایستاد اما در کمال ناباوری ضربه پنالتی مدافع پرسپولیس به تیرک دروازه خورد تا سرخ‌پوشان بهترین فرصت برای زدن گل برتری را از دست بدهند.

بعد از صحنه پنالتی در دقیقه ۸۳ اولونگا روی یک ضدحمله گولسیانی را جا گذاشت و در مصافی تک به تک دروازه بیرانوند را باز کرد تا برخلاف روند بازی پرسپولیس گل دوم را دریافت کند.

در ادامه پرسپولیس نتوانست به گل برسد و در پایان با این شکست از دور مسابقات حذف شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴۱
  • امیر IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    با مربیان ایرانی در مسابقات بین المللی هیچی نمی شویم. سپاهان هم با مربی خارجی باتجربه توانست تا اینجا صعود کند. آقاین گل محمدی و درویش عاجزانه تقاضا داریم دست از سر پرسپولیس بردارید و بگذارید یکی مثل برانکو بیایید. ننگ بر شما..ننگ بر شما!
    • ساوالان IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      پرسپولیس نیاز به مدیر عامل قوی و مربی با دانش ارد. تیم پر شده از پیر مرد کفتر باز...
    • پیام IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      تاتار بیارید اگه یه ذره شرف و غیرت دارین اگه میفهمی دانیال اسماعیلی فر علی نعمتی شهاب زاهدی نبیل باهوی سینا اسد بیگی فرشاد فرجی وحدت هنانوف ریگی سروش رفیعی رو نمیخوام مربی ترسو وبدون برنامه با بازی آماتورگونه محلی نمیخوایم ما جون همه کست اینا رو اخراج کنید چه جوری دلتون میاد به هر کدوم از این بی خاصیت ها ۳۰میلیارد پول بدین تاتار شهریار مغانلو و فرشاد احمد زاده رامین رضاییان احمد نورلهی سعید عزت الهی لوکادیا میلادمحمدی عیسی آل کثیر رو میخوایم تو رو خدا فقط فقط اخراج
    • میلاد IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      یحیی مربی بازیهای بزرگ و مهم نیست و تمام بازیهای بزرگ رو باخت
    • چوب خدا IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      ببینید این آه هواداران استقلال بود گه دامن لنگ را گرفت که مرتب حسرت آبی‌ها را در آسیا شعار دادند همانطور که از قدیم گفتند مزن کسی را با انگشت خواهند زد تو را با مشت
    • لنگ حقیر IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      بادکنک قرمز ترکید چوب خدا صدا ندارد
    • شمسعلی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      ناراحت نشید میگم یه جام اسنپی با علامت ای اف سی ازمنیریه براتون بیارندخخخخخخخ
    • ارتش سرخ پایتخت DE ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      یه بازی بسیار خوب دیدیم که توش پرسپولیس دست بالا رو داشت در حالیکه الدوحیل با چند تا لژیونر اسمی بازی میکرد. واسه چی با یه باخت زود جوگیر میشین و به بازیکن و مربی دری وری میگین؟!!! اگه دوست دارین تیم مورد حمایتشان همیشه ببره، النصر و الهلال هستن. تیم بالانس نیست و مدیرعامل تنها ۱۰ درصد هم و غمش رو برای تیم میذاره، چون منتصبه و البته پشتش به روساش گرمه. در این دوره تنها سپاهان لایق و مستعد حضور در مراحل بالاتره. ضمنا دوستان استقلالی بجای نمک پاشی یه نگاهی به کارنامه تیمشون در "لیگ قهرمانان" بندازن و اگه به اندازه نساجی آبروداری کردن اونوقت کری بخونن.
    • بیماری سرخک حقیر معیشتی بگیر IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      لنگیا موجودات عجیبی هستن :) آسیا و فینال عابدزاده رو نمیگن :(
    • ... US ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      در مورد نظر سنجی خبر ورزشی که پرسیده "مهمترین عامل ناکامی پرسپولیس در آسیا" - مدیریت؟ کادر فنی‌؟ یا بازیکنان؟ باید گفت هر سه عامل نه یک عامل.
    • نقی بهجت IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      این چوب خداست؛ قهرمان بدون باخت لیگ ایران را خانه نشین کردند و اجازه حضور در آسیا نداند با هزاران لطایف الحیلی حذفش کردند تا تیم پیروزی وارد بشه، این هم شد نتیجه اش...کمیته داواران و مهدی تاج و سازمان لیگ و بالاتر از همه صدا و سیمای بی هویت و وزارت ورزش فاسق و فاسد تحویل بگیرند.درخصوص روزنامه های پشتیبان این جریان فاسد و سیاه هم حرف بسیار دارم که به موقع اش خواهم نوشت.
    • هموطن IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      منصف باشیم، پرسپولیس بد بازی نکرد. مثل همیشه بازی کرد. مطمئن باشید اگر همین بازی زیر نظر سازمان لیگ و فدراسیون و با داورای داخلی انجام می شد، نتیجه چیز دیگری رقم می خورد و پرسپولیس برنده می شد. پنالتیهایی که به تشخیص داور ژاپنی گرفته نشد توسط داورای لیگ پنالتی تشخیص داده می شد. گل الونگا خطا گرفته می شد. با فشار و جنجال کادر فنی داورا تحت تاثیر قرار میگرفتند و از ترس بازی را درمیآوردند. ولی دیشب کسی جرئت نکرد کنار زمین جنجال پی پا کنه چون میدونن که تو بازی های آسیا با کسی شوخی ندارند.
  • پیمان IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    مرحلهء حذفی لیاقت میخواست که "پیروزی" نداشت .
    • اون ۹ نفر کمیته صدور مجوز !! IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      قسمت طنز ماجرا اونجاست وقتی که الونگا میخواست وارد زمین بشه گزارشگر بسیار دانای بازی آقای سیانکی فرمودند این تعویضهای الدحیل یه جورایی به نفع پرسپولیس خواهد بود ، الونگا دقیقه ۶۴ آمد یه گل زد دقیقه ۸۵ رفت بیرون !! و نه تنها به نفع پرسپولیس نشد بلکه کلی به نفع استقلالیا شد خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • 💙 IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      دقیقآ 👌
    • 💙⭐️⭐️💙 IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      "تیمِ پیروزی" واقعآ لیاقتِ آسیا را ندارد
    • یک استقلالی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      یحیی باید بماند (آرزویِ قلبیِ استقلالی‌ها )😅😅😅😅
  • پیمان IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    ای خدا ؛ اینها همونهایی هستند که می‌گفتند استقلال در چهار جانبه قهرمان آسیا شده ، بر فرض مثال که همین جور باشه ، شما چرا از بین چهار تا تیم نتونستید برید بالا ، قهرمانی آسیا پیش کِشِتون😂😂😂😂👌
    • 💙 IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      اینا باید همچنان در حسرت قهرمانی آسیا بمونن😂😂
    • یک استقلالی IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      استقلال💙⭐️⭐️💙
    • نوید IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      حداقل بجای تماشای بازیها از تلویزیون تو آسیا حضور داشتیم
    • 💛💛💛 IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      و ایرانی‌ها باز هم آمریکا را به زانو در آوردند و یک تیم در ایران وجود دارد که به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد کسی شادی و جشن و سرور را از ایرانی‌ها بگیرد و همیشه دلِ میلیونها ایرانی را شاد می‌کنند #لُنگ 🤣🤣🤣🤣🤣🤥
  • پیمان IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    با تشکر از تیمِ " پیروزی" که موجباتِ شادی و خندهء میلیون‌ها ایرانی را فراهم ساختند.😂😂😂😂
    • لنگ حقیر IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      و تشکر ویژه از گولسیانی 🤣🤣
    • حیدر US ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      😂😂😂😂😂😂😂😂
    • یک استقلالی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      يحيي دوستت داریم ، درویش دوستت داریم . با وجودِ این دو نفر در تیم "پیروزی" استقلال اصلآ نیاز نداره که بازیکن بخره ، همینجوری قهرمان میشه 😅😅😅😅
  • پیمان IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    با این که استقلالی هستم ، ولی از صمیمِ قلب خوشحال شدم‌ که تیمِ "پیروزی" بازی رو باخت.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    • یک استقلالی IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      منم همینطور 😂😂😂😂😂😂
    • پرسپولیس بزرگ IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      مگرغیرازاین طرفدارهای پرسپولیس ازشما انتظار دارند.این بازیهای اسیایی فقط به نفع تیم کیسه شده که پرسپولیس بیشتربازیکنانش روبخاطرمصدومیت ازدست داده وما ازاستقلال غافل شدیم الان باخیال جمع دنبال قهرمانی لیگ میرویم.مگرخواب قهرمانی لیگ رو ببینید.
  • رضا IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    دوریس و گل محمدی باهم باید بروند.
    • ارتش سرخ پایتخت DE ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      ما بازی با استکلول تاجیکستان حذف شدیم نه این بازی! ضمنا خطاب به هواداران کم سن و سال و احساساتی؛ یحیی هنوز هم بهترین مربی ایرانیه. پس قبل کامنت دادن سه تا نفس عمیق بکشین.
  • امیر IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    بر طبلِ شادانه بکوب ، پیروز و مردانه بکوب ....😂😂😂
    • نیسان آبی IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      خاک تو سر یحیی و درویش که باعث شدن ملیجک های تیم عروس آسیا «کیسه کبود»این جوری بشکن بزنن و شادی کنن...لذتی که پس از خوردن شش گل از عمر عبدالرحمان و رفقاش نصیبمان شد تا ابد فراموش شدنی نیست.
  • پرسپولیس آث میلان ایتالیا IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    پرسپولیس کبیر چه ببری چه ببازی دوست داریم ....با پیروزی هات مسرور میشویم با شکستهات ناراحت میشویم اما سرتون رو بالا بگیرید تلاشتون رو کردید قطعا اگر یک مهاجم شش دونگ داشتیم پیروز میدان بودیم ... پرسپولیس سرور استقلاله
  • مهرداد IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    خدا جای حق نشسته . وقتی تیم استقلال رو به راحتی از لیگ آسیا حذف میکنن ، نتیجه اش میشه این . بخور نوش جونت
  • David US ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    man fekrash ra mikardam chonke yeksery moraby bisavad ra kardeid sar moraby in team, Goel Mohamady bayad dar leage daste 3 moraby ghary konad na dar perspolis, man 3 sale azegar hast ke migoyam morabyane Irany hanouz on tavanayee ra nadarand ke betavanand in kar ra anjam dahand, shoma didid perspolis dar chand bazy gozashteash na moafage boud
  • Name IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    بابا چهارتا پیر و پاتال دارن بازی میکنن. ذره ای جنب و جوش ندارن. جمع کنین بره، جلو یه مربی با سواد به چه کنم چه کنم افتادین. عههههه
    • سکندری IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      تفاوت طلا ۲۴ عیار با رژ لب قرمز اینجا معلوم میشه داش لنگیا...
    • اشنا IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      وقتی خدا به استقلالیهای نامرد اردنگی میزنه هنوز نمیفهمند .چند ساله دارین ارزو به دل میشین پرسپولیس ناز ببازه تا شاد بشین خوبه پرسپولیس خوشحالتون کرد ولی با وجود النصر و الاتحاد استقلال و پرسپولیس کوچولوترین تیمهای اسیا هستن الکی هم تعصبی نشویم
  • محمد IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    آقا تخته کنید در این فوتبال رو. این کجا باعث شادی مردم شده . چه موفقیتی تا الان کسب کردید . غیر از غارت پول مردم این لامصب چی داشته . آخه ما چه در سطح ملی چه باشگاهی چه کردیم . تخته کنید در این فوتبال رو
  • ساوالان IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    خدیا ما را از شر گلمحمدی رها کن.. و از شر سروش و از شر دانیال و از شر نعمتی و از شر عالیشا و امیری از رده خارج. خوب شد حذف شدیم در مرحله بعدی زنگ تفذیح می شدیم.... حیف تیم برانکو و کالدرون که ما شا یحیی نابود اش کرد... وقتی سروش توپ لو می دهد ستون بدن ادم می لرزد... تیم کلا مصدم هست در گیر انفولانزا... امیری عالیشا لیست بی جهت پر کردند..هانونف و اون کفتر باز را کجای دلم بزارم... وقتی مدیر عامل با دختر ش دنبال ترجمه ........ هست. باید فاتحه این تیم را خواند....
  • یک استقلالی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    اولونگا🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    • امپراطور IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      😅😅😅😅😅😅😅😅
    • 💛 IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      اولونگی😅😅
  • یک ایرانی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    ارتش سرخ این بود 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    • زیگزاگ IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      لورل و هاردی در سربازی.
    • یه پرسپولیسی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      لُنگِ سوراخِ آسیا این بود😂😂😂😂
  • امیرخان IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    و همچنان در حسرتِ قهرمانیِ آسیا ...😂
    • هوادار IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      و همچنان...🤣🤣
  • پیروزی یا نسیم ملایم سرخ آسیا IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    پیروزی چی ها در غار ، دیگه بیرون نیایین دم سپاهان گرم ، آبروداری کرد
  • Ms IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    آقا ببندید در این فوتبال رو. تا الان این رشته چه موفقیتی کسب کرده . یه مورد فقط یه مورد ذکر کنید. غیر از بلعیدن ثروت مردم تا الان چه کردید
  • استقلالی اصیل RU ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    اولوووووووونگا تقدیم می کند......‌ خخخخخخخخخخخخ
  • افشین دست کج IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    خدارووووو شکر، چوب خدا صدا نداره
  • دحیلی IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    پلی پولیس سوراخ
  • Nilofsr Abi IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    چوب خدا صدا ندارد تیمی که به ناحق رفته آسیا باید هم تو خونه خودش تحقیر بشه و حذف. خدایا شکرت که نگذاشتی حقی ضابع بشه
  • سپاهان قهرمان IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    من سواد ندارم گل دوم رو کی زده؟!!! کیییییییی؟!
    • دحیلی IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      الونگا زد
    • لنگی سوز IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      اولووووووووونگا😂
    • .. IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      شعور هم نداری. کاش فقط سواد نداشتی
    • سپاهان قهرمان IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      عزیزم نه طرفدار لنگ باش و نه طرفدار کیسه.از کری اونا هم استفاده نکن.حداقل از اسم سپاهان قهرمان استفاده نکن.ما طرفدار هیچکدوش نیستم.
  • پیروزی ، یا نسیم ملایم سرخ آسیا IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    دم سپاهان گرم ، آبروداری کرد پیروزی چی ها در غار
    • Amir IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      عزیز زود قضاوت نکن ، متاسفانه سپاهان هم در خط هافبک و تغذیه مهاجمان به شدت ضعیفه، دور بعد در مقابل بزرگان آسیا بعیده نتیجه ای بگیره
  • امیرعلی IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    آقای گل محمدی یه کم به بازیکنت یادبده اون لحظه حساس به جای گانگستربازی پنالتی روگل کنه واون اسماعیلی فرتاآخرفصل میخ کوب نیمکت کن این بازی مربی شجاع مثل برانکومیخواست که افسوس برای هوادارهاموند
  • جهان RO ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    خبر ورزشی متعجب شده لطفا جمع نبندید من قبل از بازی کامنت گذاشته بودم که پرسپولیس حذف می شود بارها اعلام کردم پرسپولیس پنجاه و چهار سال است در باشگاههای آسیا شرکت کرده و حاصل آن تنها آه و افسوس بوده است زیرا این تیم به حمایت‌های داخل و بیرون از زمین عادت کرده و در آسیا که از این خبرها نیست هیچگاه قهرمان نخواهد شد. قهرمانی در آسیا زن و شخصیت قهرمانی در مسابقات بین المللی را میخواهد که پرسپولیس در این پنجاه و چهار سال ثابت کرده که فاقد آن است
  • عامیرزا IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    خداوند پرسپولیس رو دوست داره وبا این رسوایی تنبیهش کرد تا همیشه یادش بمونه بار کج به منزل نمیرسه.فوتبال سده اخیر یه علمه،.تیمی که با زوزه کشی دشمنانش ومدیریت پاچه خوار و خودفروخته نتونست چهارتا بازیکن خوب بگیره غلط میکنه با یه مشت علیل مثه دانیال وصادقی وزاهدی و عمری و...بره روبروی الهلال و الاتحاد و بهترین تیمهای غرب وشرق عاسیا .غلط میکنه بخواد با لطف رونالدو! و این مدیرعامل دست نشانده واین سرمربی ترسوی بی سلاح موفقیت کسب کنه.ما پرسپولیسیا نیازی به اینجور موفقیتهای حبابی نداریم.خوشحالیم بابت این شکست وانشااللاه هروقت به اندازه گنده تیزی هامون زور وقدرت و تلاش نداشتیم همیشه همینجور حذف شیم.دوران برانکو هم تموم شد عاقایون! فارغ مع الصوات!برگرشتیم به دوران پروین و قلیچ ها!.لیاقت نداشتیم وحقمون بود مبارک همه مون.الخ
    • چوب خدا صدا داشت IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      خودت یاد حرفهای اون قماربازه نیفتادی !!
  • میثم IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    درویش و گل محمدی بهتر است دیگر بروند
    • ا CH ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      تا تیم واگذار نشود به یک آدم ثروت مند همینه است
  • تاج کبیر IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    چی شد په قرار بود جشن صعود بگیریم
  • میرهاشمی IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    ایمان بیاورید که چوب خدا صدا ندارد خدا را هزار مرتبه شکر که تیم ظالمین باخت
  • علی IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    آخ جون تاشما باشید کری نخوانید خخخ آی یایا
  • سپاهان قهرمان IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    😂😂.خیلی حال کردم.لنگی ها بازیکن خراب کن هستند.همین گولسیانی برگرده سپاهان دوباره ستاره میشه.
  • پاکی IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    با سلام تقصیر داور بود .باید همون اول برای اقایی که عادت داره با یه صحنه سازی و گرفتن خطا تیم را به برد برسونه واقعا این داور ژاپنی توجیح نبود اگر کمیته داوران ما یبار بازی فینال حذفی پارسال براش میزاشت ببینه میدونست که روی بازیکن پرسپولیس خطا شده ،فاصله ای هم از ۱۸نداشت میشد یکم جابجا بشه و پنالتی ،ما خودمون داشتیم قبلا از این نمونه ها اتفاقا ایرادی هم به داور نگرفتیم.
  • مسعود IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    چوب خدا رفت که رفت ...
  • میو IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    به قول استاد علیرضا باقری تیم پرسپولیس قهرمان آسیا شد اینم... جامش😂
  • محسن IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    ما امشب حذف نشدیم ، ما وقتی حذف شدیم که گل محمدی با خود خواهی سیامک نعمتی و عبدی رو اخراج کرد ، ما وقتی حذف شدیم که دقیقا تو حساس ترینر زمان ممکن گل محمدی به جای تمرکز رو تیمش به فکر دعوا با نکونام و مدیرعامل تیم و ... بود و پشت حمایت هواداران پنهان شد ، آقای گل محمدی تیمت رو با تیمی مقایسه کن که با برانکو اون الدحیل مخوف رو شکست داد
  • علی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    تمام نتایج از دیروز به نفعتون بود، یه داور عجیب غریب هم براتون گذاشتند و مقابل یه تیم حذف شده و بی انگیزه بازی داشتید یه چیزی اومد وسط اونم کارما... لحظه اوج و شادی یکدفعه همه چیز چرخید کی گل دوم رو زد؟! می از کورس وسط زمین جاموند تو این صحنه؟!
  • حمید IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    بابا این سروش کیه دیگه یه پاس درست نمیده
  • استقلالی سربلند تاج قهرمان دوستاره IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    😂😂🤣🤣 خب میبینم که لنگ پیروزی دوباره با فضاحت و خفت تمام حذف شد .. خب شد اولونگا رو نیمکت بود وگرنه که فاجعه بدتر از این میشد..کنعانی زادگان 🤣🤣🤣 لنگیهای حکومتی عزیز حالتون خریداریم بخصوص احمدی لنگی و میثاقی و توتونچی و صدا و سیمای گوجه ای.... و البته از حق نگذریم تحریریه بشدت لنگی خبر ورزشی که الان خیلی ناراحتند ..آخی نازید خسته نباشید دلاوران لنگی خب آبروی ایران حفظ کردید 🙋🙋💙💙💙💙💪 زنده باد تا ابد تاج دوستانه ایران 👑🏆🏆⭐⭐
    • بهرام IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      هروقت تو آسیا راهتون دادن در مورد تیمهای دیگه اظهار نظر کنین.شما عرضه ندارین تیمتونو ببرین آسیا تقصیر پرسپولیسه؟در ضمن قبلا هنرنمایی استقلال رو تو آسیا دیدیم
  • علوی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    بازیکن ها آبروی ایران را بردن تماشاگران هم فرهنگ مارو زیر سوال برد متاسفم به این تیم
  • فرزام IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    آخر قهرمانی های ساختگی و پفکی اینه. بگذارید در ایران نتیجه فوتبال در زمین تعیین شود نه پشت پرده. سوگلی سازی تهش اینه که می بینید. این پرسپولیسی که باد کرده بودن لیاقت آسیا را نداشت.
  • میلاد IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    درود بر گو لسیانی بهترین بازیکن زمین بهترین نتیجه را برای باشگاه سپاهان فراهم کرد نشان داد دلار از غیرت بهتراست.
  • عدالت خواه IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    این نتیجه ی آه ۸۵ ملیون ایرانی بود
  • محمدطاها IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    فقط 😂😂😂جووون چه شبی شد چه حذف شیرینی،شیرین تر از عسل🔥حسرت شصت ساله پیروزیچیا شد شصت و یک سال😉بازم چیزی از ارزشهای این تیم کم نشد چون اصلا ارزشی نداشتن👌😂
  • زیگزاگ IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    ششمین بازی بدون برد.حال تیم خوب نیست. بازیکنان و مربی بیشتر به حاشیه تمایل دارند تا متن. داور خیلی مراعات کنعانی و سروش رو کرد. همه اش اعتراض. یعنی صحنه گل ژاپن یادتون رفته؟
  • کوروش IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    وقتی دلال مربی بشه ازش بیش از این انتظار نیست رضاییان و ال کثیر و .....بدی بره بجاشون علی افغانی و فرجی و .... رو بگیری نتیجه اینه
  • علی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    پرسپولیس زمانی باخت که رامین را با دانیال عوض کرد یحیی غلط کردی عبدی را دادی باهویی را گرفتی ،پس زر نزن آقای گل محمدی تورا بخدا جواب بده چرا هر بازیکن ستاره ای میاد پرسپولیس میشه زپرتی، همون میره تیم دیگه میشه ستاره لیگ
  • سیدرضا IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    این بازی فقط پرسپولیس شانس نداشت ، زیبایی فوتبال به همینه ، هوادار پرسپولیس اشتباه کرد، تیمی که فوتبالی به مراتب برتر از تیم ملی ارائه داد فقط شانس نداشت وگرنه پنالتی گولسیانی که برای اولین بار گل نشد باید وارد دروازه میشد ، بازی استقلال مقابل جوبیلو در فینال آسیا یادم افتاد ، الان باید از تیمتون حمایت کنین ، بعنوان یک هواداری که سالهاست با استقلال زندگی میکنه اینو دارم میگم ، الان موقع تنها گذاشتن تیمی نیست که طی هفت سال شش بار قهرمان شدو پارسال سه گانه گرفت و در یک ماه دوبار دربی مارو برد
    • اوف IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      برو لنگی هیچ تاجی قهرمانی اسنپی حکومتی لنگ رو قبول نداره...خودتیییییب
  • اکبر IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    پیروانی داور ژاپنی را خریده بودی با آن پنالتی و وقت اضافه بودار امادیدی چه شد چوب خدا صداندارد اگر بخورد دوا ندارد.
  • نقی IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    اولنگا گل زد به لونگا. حالا پنجاه میلیون هوادار پرسپولیس بنشینید بازیهای سپاهان را تماشا کنید و سماق بمکید.
  • کاوه IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    بعنوان یه پرسپولیسی خوشحال شدم پرسپولیس باخت.با همین فوتبال سر ملت گرم کردن دارن مملکت غارت میکنن.ما عوام هم دلمون به این فوتبال خوشه..بابا تا کی حماقت
  • استقلل عشقه IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    اخر نفهمیدیم تخصص پرسپولیس کجاست .پرسپولیسرفکر کرده اسیا هم مثل ایرانه که هواشو داشته باشن
    • بانکدار و متمول سرخ IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      تخصص شون بیشتر توی مسائل مالی هست ، خالی کردن صندوقهای مختلف خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • احسان DE ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    اتفاقا من که فکرشو میکردم حذف بشه و البته خیلیای دیگه..
  • اس اس IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    چوب خداصدانداره وقتی به ناحق جای استقلال راگرفتیدبایدم باخفت وخاری جلوی چشم هواداراتون حذف بشید.دمتون گرم که حماسه افرییدید.🤣🤣🤣
  • ، IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    گولسیانی رو نمیبخشم بیرو رو نمیبخشم سرمربی رو نمیبخششم . تقصیر گلمحمدیه باعث باخت امشبه اصلا خدا سپاهانیه این چه روزی بود الان شش بازی قبل رو نگا کنید فقط همه یا باخت یا مساوی هوادارا نا امیدن
    • ارتش سرخ پایتخت DE ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      گولسیانی بازیکنی با کارنامه است و مثل همه بازیکنای تاریخ یه پنالتی خراب شده، بیرانوندو حتی نمیتونم حدس بزنم که چرا نمی بخشی!!! گل محمدی هم اگه یکی از چند تا پیشنهاد سپاهان رو داده بود و یا مثل فرهاد مجیدی یک ماه قبل از اتمام لیگ با تیمهای دیگه مذاکره کرده بود الان نیازی به بخشش شما نداشت! ضمنا سپاهان قطعا امسال استعداد ولیاقت مراحل بالاتر رو داره، چه بازیکن، چه نیمکت، چه امکانات و چه پرداختی از ما بسیار بهتره. پس حقشه که ادامه بده
    • ب CH ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      سپاهان هم بزور رفت بالا
  • ، IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    اخه ما طلسم شدیم🙂💔 قلبم سیاه شد🖤 اگه خدا سپاهانه من حرفی ندارم
  • ایران IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    بازی تجدید شد !!!!!!چون الونگا همیشه گل میزنه به پیروزی واین عادلانه نیست
  • م IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    بازی برد باخت داره ای ول دروازبان آفرین بر بیرانوند که نزاشت گلها بیشتر بشه
  • م IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    حالا ما تا اینجا هم رفتیم. استقلال چی شما تا سال دیگه تو حسرت
  • دنیا و صنعت نفت IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    خدا پدر مبتکر var را بیامرزد که اگر این سیستم نبود گند کاری های کمیته داوران و جانب داری از تیم پیروزی اینگونه برملا نمیشد در تمام این چند سال با ناداوری برای تیمها و بنفع لنگی ها سوت زدن پیروزی هرگز دستتان به هیچ جامی نمی‌رسید . یکی از دلایلی که تا الان var را خریداری نکردند همین مسئله است .
    • جهان RO ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      فرق ما با پرسپولیس حکومتی می‌دونی چیه؟از ۱۹۶۹که پرسپولیس رفت حذف شد سال بعد تاج رفت قهرمان شد.۱۹۸۹پرسپولیس نماینده ایران حذف شد۱۹۹۰ تاج نماینده ایران قهرمان،۱۹۹۱ تاج به عنوان مدافع قهرمانی عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد، دوره بعد نماینده ایران پرسپولیس با سه بازیکن کمکی حذف در یک چهارم. تاج سی سال یکبار هم که شده باید با حضور در آسیا با یک قهرمانی سی سال آبروریزی و سر شکستگی پرسپولیس برای فوتبال ایران را جبران کند
  • محسن IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    پنالتی از دست رفته 100 درصد عامل اصلی شکست پرسپولیس بود این جور پنالتی ها در همچین شرایط بسیار حساس و جو سنگین نیاز به یکسری قوانین و توجیه هایی داره که اصلا رعایت نشد انتخاب گولسیانی به عنوان زننده پنالتی خوب بود اما همانطور که گفتم توجیه نبود باید به او می گفتند که به هیچ عنوان توب رو بیش از حد هوایی شوت نکنه یعنی اصلا احتیاجی به این کار هم نبود با یک بقل پای زمین کات دار و حساب شده به گوشه های دروازه و فریب دروازه بان می تونست توپ رو گل کنه دروازه بان الدوحیل همچین کاسیاس هم نبود که بخاد هوایی کنج دروازشو میلیمتری هدف بگیره یک مدافع مقابل دروازه بان ریسک زیادیه و تا حدودی دروازه بان از استرسی که داره کم می کنه برای همین اگه پرسپولیس از یک بازیکن تهاجمی برای ضربه پنالتی استفاده می کرد شانس بیشتری داشت اصولا مدافع ها مهارت بیشتری در کار دافاعی دارند و معمولا ضربات تمام کننده رو خراب می کنند و دروازه بان ها هم بخوبی اینو می دونند برای همین حیتی اگر زاهدی ضربه رو می زد استرس دروازه بان بیشتر و شانس گرفتن توپ کمتر میشد
  • هوچیگران لنگی IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    ارتش سرخ آبروی ایران چطوری😂😂
  • دریک وند IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    خدایا بیکران سپاس واقعا عدالتت رو برم....تسلیت به ارکان حکومت،مافیای رسانه بخصوص خبرورزشی و ورزش ۳_متاسفانه منتظریم چند روز آینده امتیاز از استقلال کسر کنند تا زخم سوگلی را مرهم بگذارند
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    پرسپولیس همون بازی اول حذف شد جایی که یادمون رفت این تیم نماینده ایرانه رسانه‌های ما خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن ریختند فقط هی رونالدو رونالدو کردند گفتند فلان هتل پر شده و . . . مدیرعامل با فرش رفت پیشواز رونالدو و دخترش رو کرد مترجم رونالدو و با زبون بی زبونی گفت: قَبِلتُ! در هر صورت کسب مقام پنجمی در بین پنج تیم دوم غرب آسیا (مقام نهم در بین ده تیم دوم آسیا) برای تیم نادی اللنگ الحکومتی مقام کمی نیست البته قبول دارم اگه لنگ در گروه مومبای سیتی می‌افتاد می‌تونست دوم بشه و صعود کنه به هر حال یه زمانی بابا مسعودی بود(شهریور۹۹) و چند روز پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات رفت در یک چشم به هم زدن ۵ بازیکن جدید خرید که دوتاشون آل کثیر و مغانلو بودند و این تیم در آسیا درخشید و تا فینال پیش رفت بله دوستان بار کج به مقصد نمی‌رسه گولسیانی ازگل رشوه‌گیر و تبانی‌باز دربی حساس پارسال دستای کثیفشو باز کرد و داور بیشرف پنالتی تاج کبیر و قهرمانیشو دزدید ولی چوب خدا صدا نداره و همون گولسیانی دیوث لنگتونو با تبانی کثیفش بگا داد ای بنازم به اون بزرگیت اوستا کریم! پوز دشمنای تاج رو خوب زدی!
  • فاطمه زهرا IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    هیچ وقت حذف شدن پرسپولیس رو تو سرش نکوبید چون بازیکن های پرسپولیس غیرت دارن و هیچ وقت باخت نمیدن
    • ALIREZA GB ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      خب الآن که باختن! هیچ ربطی به غیرت نداره. برای موفقیت توی هر کاری نیاز به برنامه‌ریزی درست، سرمایه‌گذاری عاقلانه، پاکدستی و دلسوزی هست که ایران توی هیچ زمینه‌ای از جمله فوتبال این‌ها رو نداره.
  • رضا اباذری IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    صدای دوهل ازدورشنیدن خوش است، واقعا خوب بازی کردند شانس نیاوردند، باید به این تیم افتخارکرد وخسته نباشید گفت، فوتبال دیگه درست هشتاددقیقه الدحیل زیرفشارتیم خوب پرسپولیس بود، هوادارتراکتورازسلماس
  • سارگپه DE ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    تیتر اشتباه زدی داداش، شب سیاه دیگر برای فوتبال و ورزش ایران!!! تعداد این روز و شبهای سیاه خیلی زیاد شده... کشور قوی باید ورزش قوی داشته باشه... زرششششششک
  • علی پروین RO ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    کیسه ها زیاد خوشحال نباشید چون وقت دیگه دربی هست .ببینید کی لیاقت داره کی بی لیاقتی..تا اون روز شاد باشید چون بعد از دربی عزاداریتون شروع خواهد شد تا در بی بعدی
  • ح ر IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    خیلی ناراحت شدم به عنوان یک استقلالی حیف شد چرا اینجوری شدیم تو قطر برد توازادی باخت
  • آبادان IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    باورم نمیشه اینهمه حمله به پرسپولیس و یحیی. من نه پرسپولیسی هستم نه استقلالی. اما واقعیت امر اینست که دست یحیی کاملا خالی بود. تیم الدحیل چند برابر پرسپولیس مهره داشت. یحیی حتی یک نفر هم نداشت برای تعویض. البته قطع میشه بابت خرید وحدت هنانوف ، باهویی ، شهاب زاهدی و... به یحیی ایراد گرفت. اینکه پرسپولیس و مدیرعاملش چرا برای حفظ آل کثیر اقدام خاصی نکردند. مگر سپاهان از سقف بودجه تخلف نکرد ؟ خوب شما هم تخلف می کردید. در ثانی بعد از رفتن عیسی لااقل عبدی رو حفظ می کردید. واقعا مهاجمان امسال پرسپولیس در حد لیگ هم نیستند چه برسه به اسیا. چرا پرسپولیس راحت پارسال رامین رضاییان رو از دست داد ؟ چرا در دفاع چپ جایگزینی برای وحدی امیری نداره ؟ و خیلی چراهای دیگه. اما این دلیل نمیشه که با همه این محدودیت هایی که گل محمدی به لحاظ بازیکن داشت از بازی عالی امروز پرسپولیس گذشت. الدحیل تیم کمی نیست. تیم میلیاردی الدحیل امروز به طرز ناجوانمردانه ای وقت تلف کرد و فقط روی دو اتفاق گل زد. ما باید یک واقعیت رو قبول کنیم. در فوتبال باشگاهی دیگه نمی تونیم چه در غرب چه در شرق با رقیبان میلیاردی برابری کنیم
  • اقبال IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    در یک صورت تیم پرسپولیس برنده بازی میشد که خداداد افشاریان میشد داور وسط و دوماد و پسر افشاریان می شدن کمک داور!! آنوقت پرسپولیس به مرحله بالاتر می رفت.
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    هیییی بابا! از فردا ما هم باید بشینیم بازی های سطح اول آسیا رو از تلویزیون تو رختکن استقلال ببینیم، کنار مهدی مهدی پور🤦
  • @Babak IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    ناعدالتی ک در حق استقلال شد (کسانی ک با لابی استقلالو حذف کردن و پرسپولیسو فرستادن) باعث حذفشون شد، بماند ک یحیی مربی خوبی نیست و همیشه هر تیمی رفته قبلش ی مربی خوب (شما بخونید خارجی) اون تیمو ساخته بوده و یحیی نون زحمات اون مربی رو خورده.
  • سعید محی الدینی DE ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    ای پرسپولیسی های کله کدو حالمون رو گرفتید خداییش فقط تیم سپاهان 💛
  • احمد IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    سازمان لیگ ومسئولان اگه به جای پیروزی روی نفت مسجدسلیمان سرمایه گذاری میکردن وهواشوداشتن تاالان۲بارقهرمان آسیاشده بود،تیم بایدریشه دارباشه عزیزان،پیروزی بی ریشه اس باجام اسنپی وستاره قلابی ریشه دارنمیشه
  • علی کمالی بندرعباس IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    بعنوان یک استقلالی. به آقا یحیی و بازیکنان پرسپولیس خسته نباشید میگم. امروز فوتبال روی خوشش را به ما نشان نداد اما هواداران عزیز پرسپولیس یاد روزهای خوشی که آقای گل محمدی و بازیکنان برای شما رقم زدند نیز باشید . چقدر قشنگ بود امروز که آقای گل محمدی ناراحت و دلتنگ بود در کنارش بودید . دوست روزهای شاد فقط نباشید.
  • ... US ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    آبی‌ هستم و طرفدار تیمهای وطنی، باخت به یه تیمی مثل الدحیل اونم توی آزادی تلخه.
  • روح IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    هر کسی تو پرسپولیس میاد فقط فقط فقط برا پوله پول یحیی برای پول قهر میکنه، برا کم کاریش پای تاج وسط میکشه، یکی به نعل میزنه ویکی به میخ سعید صادقی بخاطر پول اومد پرسپولیس کاپیتان ناقص العقل به خاطر پول بیشتر میره با تاج مزاکره میکنه تا از پرسپولیس رقم بالاتری بگیره بعدش هم آخرش میگند ما با نداری و بی پولی داریم به عشق پرسپولیس بازی میکنیم فقط پول بیت المال رو حروم کردند
  • محمد IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    پرسپولیسی های عزیز لطفا به کارنامه گلمحمدی یه نگاهی بندازین. واقعا زشته. هوادارهای ما مسخره ش میکنن و شماهم که میزنیدش. بااین وضعیت میخواین براتون نتیجه خوب بگیره؟ متاسفانه عده ای بیسواد فوتبال مارو نابود کردن. قرار نیست یک تیم همیشه برنده باشه. اونوقت فوتبال جذابیتی نداره. قبول کنید پرسپولیس هرچی خورد از کمیته داوران و مسیولین بی کفایت خورد. همین بازی اگه توی لیگ ما انجام میشد نتیجه چیز دیگه ای میشد بااتفاقهایی که افتاد.
  • Only blue IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    لطفآ هدایتی را بیارید یه ستاره آسیایی هم مثل اون ستاره اولی واسه لنگا بخرههههه.
  • علی IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    پرسپولیس در کنار استقلال و...تیم محبوب ایران است ،با پیروزی این تيم بخشی از مردم ما شاد می شوند لبخند می زنند، مردم ما دلشان غمگینه ، لطفا همدیگر رادوست داشته باشیم . ،بنی آدم اعًضای یکدیگرند، که در آفرینش زیک پیکرند، عشق و محبت ودوستی تنها سرمایه ماست.
  • ناصر IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    آقابارهاگفتم، گفتند،همه چراتوگوشتون نمیره قرمزی درآسیا هیچ حرفی برای گفتن نداره از‌گروه خودش که سه تاتیم بودن نتونست بیادبالا .مگراینگه دوباره برن براش یه ستاره بخرن بزنن لباسشون تیم بایدمثل استقلال شخصیت بین المللی وقهرمانی داشته باشه
  • هموطن IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    منصف باشیم، پرسپولیس بد بازی نکرد. مثل همیشه بازی کرد. مطمئن باشید اگر همین بازی زیر نظر سازمان لیگ و فدراسیون و با داورای داخلی انجام می شد، نتیجه چیز دیگری رقم می خورد و پرسپولیس برنده می شد. پنالتیهایی که به تشخیص داور ژاپنی گرفته نشد توسط داورای لیگ پنالتی تشخیص داده می شد. گل الونگا خطا گرفته می شد. با فشار و جنجال کادر فنی داورا تحت تاثیر قرار میگرفتند و از ترس بازی را درمیآوردند. ولی دیشب کسی جرئت نکرد کنار زمین جنجال پی پا کنه چون میدونن که تو بازی های آسیا با کسی شوخی ندارند.
  • علی .ص IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    اتفاقا ما فکرش میکردیم که حذف میشه چون جایی که بودن جای غصبی بود
  • ندارالملک ‌ IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    در حالی واقعاً دلمون نمی خواست لنگی ها حذف بشوند ولی متأسفانه حذف شدن ولی سپاهان با همه نامردی ها که در حقش شد باز هم با افتخار صعود کرد لنگی ها به خودشون و غرور شون و البته به ندانم کاری شون باختن لنگی ها همون موقع که قالی ۳میلیاردی بی زبون از پول مردم ایران را به رونالدو دادن و اون پیشوازی که از تیم السد و رونالدو انجام دادن حذف شدن نه تو بازی آخر در این مورد که رونالدو بازیکن بزرگ و با اخلاقی است حرفی نیست و ۳ میلیارد تومان هم برای تیم لنگی ها که این همه پول این مملکت را هدر میدن رقم نسبت ولی دادن قالی کار درستی نبود شاید هم پیش خودشون گفتن این ۳ میلیارد هم روی ۱۰۰ میلیارد که به بیرو دادیم خلاصه اینکه اگر لنگی ها بجای این کارهای سخیف که در برابر تیم عربستان انجام داده بودن بازی کنانش در حد ۲۰ در صد پولی که گرفتن بازی می کردن حداقل تو بازی اول تو تهران می توانستن یک مساوی بگیرند و درضمن اون نامردی که تیم عربستان در مورد سپاهان انجام داد بخاطر کار سخیف لنگی ها در مقابل تیم عربستان بود تیم فقط سپاهان سرور لنگی و کیسه کش
    • مهدی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      زیاد جو گیر نشید الهلال منتظرتونه
  • حسن IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    کیسه های عزیز خواهشا شعورتون رو به رخ نکشید سوزشتون رو وقتی که پرسپولیس تونست وارد بازی ها بشه و استقلال نتونست به اندازه کافی دیدیم🤣🤣🤣🤣🤣
    • دریک وند IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      الان مثلا احساس خوبی دارید که بجای تیم دیگری وارد بازیها شدید و با ذلت خارج شدید؟بدبخت یعنی لنگی که فکر کرده حق توری داخلی افتخار بین المللی میاره براش
  • بی طرف IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    به جای شب سیاه پرسپولیس باید تیتر ( شب سیاه غیرت ایرانی ) را میزدید که هموطنامون خوشحالند که عربها اومدند توی پایتخت ایران یه تیم ایرانی را بردند درسته که فوتبال برد و باخت داره ولیکن ما هم ایرانی هستیم و دور از جونمون غیرت داریم حالا خودتون قضاوت کنید اونایی که از برد الدحیل با دمشون گردو میشکنند واقعا ایرانیند یا از نژاد عربها چون ما ایرانیها هرچقدر هم با هم کری داشته باشیم و گوشت همدیگه رو بخوریم دیگه استخون همو دور نمیاندازیم و مطلب دیگه زحمت بازیکنای بزرگ تیم پرسپولیس که واقعا سنگ تموم گذاشتند ولی بعضی وقتها دیگه نمیشه و ایراد کار دست آقای گلمحمدیه که تیمو خالی کرد واگه دیشب مهدی عبدی بود چقدر میتونست به تیم کمک کنه و درویش که با اون خریدش روی هرچی دلال و اختلاس گره را سفید کرده باهویی را میگم واقعا اگه به تیم الدحیل مجانی بدند که کف باشگاهشونا جارو بزنه قبولش ندارند حالا برا درویش چقدر سود داشته عاقلان دانند
  • ... IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    و هم اکنون ارتش سرخ اسیااااا در زمین خود تن به شکست داد🙂😂🤣
  • لنگی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    لنگپولیس حکومتی وطن فروش هیچوقت در آسیاحرفی واسه گفتن نداشت ونداره و نخواهدداشت یک تیم آماتور درفوتبال ایران بیش نیست همه میدونن که چندسال هست قهرمانش میکنند نه یحیی مربی بزرگی است ونه لنگپولیس تیم فقط به لطف داوران ومهندسی دپارتمان داوری و وزارت قهرمانش میکنند. درآسیا نیز هیچوقت حرفی واسه گفتن نداره فقط بیرانوند دراین بازیها آبروش خرید(((چوب خداصدانداره؛عاقبت تیمی که بجای تیم دیگری ادامرحکومت فرستادنش آسیا مثل این میمونه که باجعل پاسپورت کسی میخوای بروی کشوردیگه حکایت فرستادن جعلی لنگ به آسیا جعل پولیس😀جهل پولیس😂😉😉هرگز نرودزیادم قدیمیترین شعار هواداران استقلال دردهه 70 😁لنگ وکیسه😀 نمادلنگپولیسه😃😃😃😃😃😃😃😃
  • عقاب آسیا IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    تیم ما اصلا بازیکن نداشت یه لونگی همیشه تنهاست😔مثل عقاب😔
  • مهدی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    الونگااولنگا لا لا لا الحذف لنگیا معل اسیا
  • کورو‌ش کبير 2023 IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    خاک بر سر این تيم با این مربی و مدیر بی لیاقتش. جمع کنید بابا. بانوان ایران با 10 درصد پولی که خرج این تيم شد میتونستن چندین ملال طلای بین المللی بگیرن. فقط پول بیت المال حیف و میل میشه واسه این به اصطلاح بازیکن ها. بی عرضه ها.
  • ناشناس IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    تو کشوری که پنجاه در صد مردم ان با ماهی هفت یا هشت هزار تومان با فقر فلاکت زندگی میکنن خدا خوش نمیاد که به این اقایون از پول بیتولمال ماهی صد میلیون یا بیشتر بدهید مگر قلب یا مغز عمل میکنن
  • آرمان IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    بعضی از عزیزان آبی همچین میگن یحیی بمونه انگار دردربی ها ، ۶ تا ۶ تا به پرسپولیس میزدند😂😂😂 کسی که فوتبال رو درک کنه میدونه شرایط امسال پرسپولیس رو قرمز ها مثل آبی ها ۴ تا فروارد نداشتند بخاطر سقف قراردادی که استقلال و سپاهان رعایت نکردند ولی عیب نداره از بی لیاقتی درویش بوده انشاله جوجه رو آخر پاییز میشمارند
  • پرسپولیسیه ۳۴ساله IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    درویش باید بره انشاالله دور بعدی اصلا میدونین چیه سپاهان به یک چهارم هم نمیرسه اصلا خاک بر سر استقلال وسپاهان استقلال از نساجی هم کمتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی