رونالدو به کسی که یکی از توپ طلاهایش را می‌خواهد پاسخ داد/ این شخص کیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو و فابیو پیم ۲۰ سال پیش باهم در اسپورتینگ بازی می‌کردند اما سرنوشت راهشان را از هم جدا کرد.

فابیو پیم مشتاق است که دوباره با هم‌تیمی قدیمی خود متحد شود. رونالدو زمانی که از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست، اعتراف کرد که پیم تنها بازیکنی است که از او بهتر است. اما آنها مسیرهای بسیار متفاوتی را در پیش گرفتند؛ رونالدو پنج توپ طلا و پنج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد و پرتغال را به قهرمانی یورو ۲۰۱۶ رساند. پیم در ۱۳ سالگی ۶۵۰۰ پوند در هفته درآمد داشت، اما به دلیل پول، شهرت و خوشگذرانی بیش از حد، حرفه فوتبالش را از دست داد. پیم حتی به اتهام قاچاق مواد مخدر به مدت یک سال زندانی شد و تمرین دوست قدیمی خود با تیم پرتغال را از پنجره زندانش تماشا می‌کرد.

پیم ۳۵ ساله در مصاحبه با نشریه سان به شوخی گفت که رونالدو باید یکی از توپ طلاهایش را به من بدهد. اما رونالدوی ۳۸ ساله در اینستاگرام کامنت گذاشت و نوشت: «چی؟ این مرد کیست؟»

اما پیم معتقد است که رونالدو فقط با او شوخی کرده و این کار او را دوباره در مرکز توجهات قرار داده است. او به نشریه سان گفت: «فکر نمی‌کنم آنچه کریستیانو گفت جدی بود، فقط یک شوخی بود اما تاثیر خوبی داشت. مردم در مورد رابطه ما صحبت می‌کنند. رونالدو کمک کرد که مردم در مورد من حرف بزنند. ما با هم بازی کردیم، با هم دوست بودیم، هیچ اختلافی با هم نداریم. من از طرفداران بزرگ رونالدو هستم. همه چیز خوب است. رونالدو به من کمک می‌کند.»

پیم در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد دوباره رونالدو را بعد از ۲۰ سال ببیند، افزود: «بله و فکر می‌کنم به زودی این اتفاق بیافتد. با توجه به این همه واکنش‌ها ما احتمالاً خیلی زود با هم ملاقات خواهیم کرد.»

بیشتر بخوانید: تنها فوتبالیستی که رونالدو اعتراف کرده بود که از او بهتر است/ کریستیانو باید یکی از توپ طلاهایش را به من بدهد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علی IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    رونالدو ام می گه باشه یکی از توپ طلا هایم واسه تو
    • محمدرضا صمدی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
      مسی توپ طلا به اسرائیل داد ولی رونالدو به فلسطین داد مسی بازیکن نیست که از اسرائیل دفاع کرد ولی رونالدو از فلسطین دفاع کرد رونالدو نماز خوند آمد ایران مسی نخوند
  • محمدرضا صمدی IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    رونالدو هیچ وقت توپ طلا به مسی نمی دهد و به اسرائیل هم نمیدهد
  • رضا محمدزاده US ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    سلام عالی هست یعنی رونالدو به من هم کمک میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی