نظرسنجی

کدام لژیونر روزهای بهتری را سپری می‌کند؟
یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳
۱۳ |
۴
پیغام مهم ریکاردو ساپینتو به استقلال
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ریکاردو ساپینتو اخیراً از طریق مدیربرنامه خود با باشگاه استقلال تماس گرفته و خواستار دریافت باقی‌مانده حقوق خود شده است.

باشگاه استقلال با چند پرونده خارجی دست به گریبان است و برای پرداخت این بدهی‌ها نیازمند تأمین بودجه قابل توجهی است. مسئولان باشگاه استقلال برای اینکه ناگهان با حجم عظیمی از بدهی‌ها مواجه نشوند، برای سه پرونده خود از دادگاه عالی ورزش درخواست تجدید نظر کرده‌اند تا شاید پرداخت این بدهی‌ها مشمول زمان شود. در همین راستا دادخواستی برای پرونده بدهی به سیلوا و آمانوف به دادگاه عالی ورزش داده شده تا پرداخت بدهی به این دو بازیکن به تعویق بیفتد.

اما یک پرونده دیگر نیز سد راه باشگاه استقلال است که علی خطیر برای رهایی مقطعی از صدمات مالی ناشی از پرداخت بدهی به باشگاه سانتاکلارا از دادگاه عالی ورزش درخواست تجدید نظر کرده تا پرونده پرداخت بدهی به این باشگاه پرتغالی نیز مشمول زمان شود و استقلال وقت و زمان کافی برای تأمین بودجه را داشته باشد.

در همین راستا باشگاه استقلال از فیفا استعلام گرفته و مشخص شده به‌دلیل ارسال دادخواست دست‌کم تا نقل و انتقالات نیم‌فصل مشکلی برای استقلال به وجود نخواهد آمد و پنجره نقل و انتقالات این باشگاه بابت بدهی به سانتاکلارا، سیلوا و آمانوف تا نقل و انتقالات نیم‌فصل مسدود نخواهد شد.

بنابراین باشگاه استقلال می‌تواند با خیال راحت در نقل و انتقالات میان فصل اقدام به خرید بازیکن جدید کند؛ هرچند که روشن نیست باشگاه استقلال به لحاظ مالی در چه وضعیتی باشد که بتواند در این ایام اقدام به جذب بازیکن جدید کند چون تاکنون بودجه‌ای برای اقدامات جبرانی در نیم‌فصل تأمین نشده و هنوز هیأت مدیره این باشگاه به جمع‌بندی نهایی درخصوص نقل و انتقالات نیم‌فصل نرسیده است.

اما مسأله دیگری که پیش روی باشگاه استقلال قرار دارد بدهی به ریکاردو ساپینتو است. این مربی اخیراً با مدیران باشگاه استقلال تماس گرفته و از آنها خواسته حقوقش را پرداخت کنند. درباره اینکه باشگاه استقلال چه میزان حقوق به ساپینتو داده خبرهای ضد و نقیض بسیاری به گوش می‌رسد. آنچه پیش‌تر درباره عقد قرارداد با این مربی پرتغالی از باشگاه استقلال اطلاع‌رسانی شد اینکه مبلغ ۱۰۰ هزار دلار در زمان مدیریت آجورلو به ساپینتو داده شده است. بخش دیگری از قرارداد این مربی پرتغالی نیز در دوران مدیریت فتح‌الله‌زاده به حساب ساپینتو رفت که گفته می‌شود شب قهرمانی استقلال در سوپر جام بخش دیگری از حقوق این مربی داده شده است.

اما درباره اینکه در دوران مدیریت حجت کریمی چه میزان پول به حساب ساپینتو رفته، ابهامات زیادی وجود دارد و شاید عمده مسأله سرمربی سابق استقلال با این باشگاه نیز نحوه پرداختی‌ها در دوران مدیریت کریمی باشد.

برخی از باشگاه استقلال احتمال می‌دهند حجم بدهی به ساپینتو بیش از ۸۰ درصد باشد که اگر این خبر صحت داشته باشد، باشگاه استقلال با یک بحران جدی مواجه خواهد شد. این وضعیت در حالی آینده مالی استقلال را به مخاطره خواهد انداخت که گفته می‌شد باشگاه استقلال فقط پاداش این مربی پرتغالی را پرداخت نکرده که با توجه به اطلاعات ضد و نقیضی که این اواخر به دست آمده، موضوع بدهی به این مربی پرتغالی وارد فاز تازه‌ای خواهد شد و استقلال در یک بحران مالی جدید گرفتار خواهد آمد.

البته ساپینتو اخیراً از طریق مدیربرنامه خود نیز با باشگاه استقلال تماس گرفته و خواستار دریافت باقی‌مانده حقوق خود شده است که باشگاه استقلال نیز به‌دلیل مشکلات موجود جواب قطعی برای پرداخت بدهی باقی‌مانده این مربی نداده است. هرچند که ساپینتو اکنون شکایتی را از باشگاه استقلال به دادگاه عالی ورزش نبرده و سیاست مدارا را در پیش گرفته اما به طور قطع اگر این مربی از طریق مکاتبات با باشگاه استقلال به نتیجه نرسد، راه دیگری را در پیش خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • غلامفرزاد IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    جای هیچ نگرانی نیست. مهدی پاشازاده، مهدی فنونی زاده،مهدی مهدوی و مهدی امیرآبادی موافقت کردن که قراداد دودهه قبلشون رو کم کنن از اینطرف هم مهدی مهدی پور و مهدی هاشمی نسب موافقت کردن که برای هفتمین بار در فصل جاری از قراردادشون کم کنن تا مبلغ قابل توجهی برای این باشگاه ذخیره بشه تا آمادگی پرداخت هرگونه بدهی رو برای سه فصل آینده داشته باشن. حتی مهدی هاشمی نسب راضی شده از قرارد 25 سال پیش خودش هم کم کنه که این نشون میده تا چه اندازه عشق به این باشگاه در این باشگاه بین اعضای این باشگاه به کمک این باشگاه در بحران های مالی این باشگاه میاد. جالبه که مهدی قائدی هم اعلام آمادگی کرده که سال بعد که به این باشگاه برگشت در عرض یک فصل 6 بار به عشق این باشگاه قراردادش رو با این باشگاه کم کنه. حالا چون بازیکنان پرسپولیس در گذشته و اکنون تجربه این تخفیف عاشقانه دادن رو ندارن طرفدارانشون میخوان حرف نامربوط بزنن که اصلا مهم نیست و ما با قدرت عشق از قیمت بازیکنهامون با عشق به قدمت این باشگاه کم می کنیم. موفق باشیم!
    • غلامفرزادجان IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      زدی وسط سیبل کیسه ها تازه آلونگاگفته بخاطر پرداخت قسمتی ازقراردادساپی جنگولک ،یکی از۵گلی که تو۷۲ساعت به کیسه زدم آفسایدبگیریدوبزاریدتومزایده
  • ناشناس IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    پولش رو بدید سرمربی با مرامی بود باهاش تسویه کنید تا کار به شکایت نکشه
  • بیخک جروق IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    طبق معمول پول بی زبون بیت المال میدن به این باشگاه بی مصرف که مثل هیولا فقط داره پول قورت میده.
    • استقلال دوستاره درخشان IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      باشگاه بی مصرف لنگ است که یکی قهرمانی تو آسیا نداره و بیشترین بازیکن ملی رو جذب می‌کنه و بریز و بپاش زیادی داره و دشت پرده هزار تا خیانت دیگه هم با امثال هدایتی و زنجانی ...انجام داده .راستی الان هدایتی و زنجانی کجا هستن یه زمانی این آقایون دستمزد امیری و بیرانوند رو پرد اخت میکردن اونم نقدولی اموالشون مصادره شد 😜😂😂😂🤣
    • سپاهان قهرمان IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      طبق معمول استقلال و پرسپولیس بی مصرف (کیسه و لنگ ) این دو تیم حکومتی همیشه طلبکار هستند.تمام بودجه و بیت المال مملکت برای این دو تیم فاسد اختصاص داده شده.باید هر دو را منحل کنند بره دست خدا.دیرو استراماچونی و حالا نوبت ساپینتو و رادوشویچ.تا شیره جان مملکت هم نکشند دست بردار نیستند.
  • پرسپولیس IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    آقا بیاید یه دونه عکس ازقهرمانیتونو تو آسیا بیارید بعد ۲ستاره ۲ستاره بکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام لژیونر روزهای بهتری را سپری می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی