نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
لیونل مسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی در ویدئوی تبلیغاتی شرکت YPF ظاهر شده و آرژانتینی‌ها را تحت تاثیر قرار داده است.

لیونل مسی دوباره به تیتر خبرها تبدیل شده اما نه به دلیل ویژگی‌های بی چون و چرای فوتبالی‌اش. این بار او قهرمان یک آگهی تبلیغاتی برای شرکت YPF است و احساسات همه آرژانتینی‌ها را برانگیخته است.

در آگهی بازرگانی بخش‌های مختلف آرژانتین از شهرها گرفته تا رودخانه‌ها، دریا، پارک‌ها، برف و کوه‌ها دیده می‌شود، در حالی که یک مرد کلاه‌دار از یک سر کشور تا یک سر دیگر قدم می‌زند و با یک گاری مخصوص تمام مسیر سفر خود را با رنگ سفید خطوط زمین فوتبال نقاشی می‌کند. او در پایان کلاهش را برمی‌دارد و لبخند لئو مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین نمایان می‌شود. این اسطوره پس از سفر طولانی در سراسر قلمرو کشور با کودکی ملاقات می‌کند که توپی را در دستان خود نگه داشته و لبخند می‌زند و توپ را به سمت لئو پرتاب می‌کند. پس از پایان، پیامی در زیر صفحه نمایان می‌شود: «لئو از اینکه خاک ما را با فوتبالت متحد کردی متشکریم» و در این لحظه طرح کلی آرژانتین از فضا با توجه به سفر این فوتبالیست در سراسر کشور مشخص می‌شود.

این تبلیغ در آرژانتین وایرال شده و با توجه به محبوبیت مسی در سراسر جهان نیز سر و صدای زیادی به پا کرده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حسین IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    خیلی جالب بود
  • محمد IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    محمد هستم بیشتر طرف رونالدو هستم ولی مسی رو هم بخاطر فوتبال خوبش بهش احترام می‌گذارم و طرفدار پرسپولیس هستم ولی هر بازیکنی یا تیمی ک قشنگو خوشکل بازی کنند واقعا دوس دارم و احترام میزارم فرقی نداره طرفش باشم یا برعکسش فقط بازیش چه تیم چه یک فرد قشنگ خوشکل باشه همین دمتون گرم
    • دوستِ محمد IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      آفرین محمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی