نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
بیانیه کره‌ای‌ها برای اخراج مهاجم جنجالی/ واکنش کلینزمن به اخراج ستاره تیمش با انتشار فیلم خصوصی یک زن
منبع: BBC
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم اهل کره جنوبی به دلیل فیلم گرفتن از نامزدش بدون رضایت و پخش فیلم‌ها در فضای مجازی از تیم ملی کنار گذاشته شد.

هوانگ اوی جو از تیم ملی کره جنوبی محروم شد تا تحقیقات پلیس در مورد ادعای فیلمبرداری غیرقانونی از نامزدش تکمیل شود. این مهاجم ۳۱ ساله متهم است به اینکه از نامزد سابق خود با تلفن همراه فیلم گرفته و آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است. هوانگ که روز سه‌شنبه برای نوریچ مقابل واتفورد بازی کرد و در باخت ۳-۲ آنها یک گل به ثمر رساند، این اتهامات را رد می‌کند.

به گزارش بی‌بی‌سی، باشگاه چمپیونشیپ از این اتهامات آگاه است و به نظارت بر پرونده ادامه خواهد داد. هوانگ به صورت قرضی یک فصل را از باشگاه لیگ برتر ناتینگهام فارست به نوریچ آمده، و ناتینگهام هنوز در این مورد اظهار نظر نکرده است. او در این ماه در دو بازی مقدماتی جام جهانی برای کره جنوبی بازی کرد و در دیدار مقابل سنگاپور یک پنالتی به ثمر رساند و انتظار می‌رفت در ماه ژانویه در ترکیب تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشد. اما کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال کره (KFA) او را روز سه‌شنبه تعلیق کرد و در انتظار نتیجه تحقیقات پلیس است.

کمیته پس از آن در بیانیه‌ای گفت: «ما تصمیم گرفته‌ایم هوانگ اوی جو را برای تیم ملی انتخاب نکنیم تا زمانی که به یک نتیجه‌گیری روشن درباره حقایق دست یابیم.» یورگن کلینزمن، سرمربی تیم ملی فوتبال کره، گفت: «من شرایط فعلی را کاملا درک می‌کنم و به تصمیم اتحادیه فوتبال کره احترام می‌گذارم.»

هوانگ در تابستان ۲۰۲۲ از باشگاه بوردوی فرانسه به فارست پیوست اما هنوز برای تیم اصلی آنها بازی نکرده است. او فصل گذشته به صورت قرضی در باشگاه‌های المپیاکوس و اف‌سی سئول حضور داشت و از زمان پیوستن قرضی به نوریچ در تابستان، سه گل در ۱۴ بازی برای این باشگاه به ثمر رساند.

جام ملت‌های آسیا از ۱۲ ژانویه در قطر آغاز می‌شود و کره جنوبی سه روز بعد مقابل بحرین بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    لامصب انگلیس چیه، یارو از بوردو میره ناتینگهام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی