آرزوی جالب و عجیب ستاره بارسلونا؛ می‌خوام مثل ایلیا توپوریا باشم!/ ذهنیت من خیلی تغییر کرده است
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینگر بارسلونا در پادکست جوردی وایلد به بررسی مسائل جاری باشگاه، عملکرد خود در زمین و موضوعاتی مانند سلامت روان پرداخت.

فران تورس، وینگر بارسلونا و ملی‌پوش اسپانیایی، با پادکست معروف «پروژه وایلد» مصاحبه‌ای انجام داد. این فوتبالیست در گفت‌وگویی که بیش از دو ساعت به طول انجامید در مورد موضوعات مختلفی از جمله مسائل روز باشگاه، عملکرد خود در این فصل و موضوع بسیار مهم سلامت روان ورزشکاران صحبت کرد. موضوعی که بیشتر از سایر مسائل برجسته شد صحبت‌های تورس در مورد سلامت روان و ذهنیت بود. این بازیکن اعتراف کرد: «ذهنیت من خیلی تغییر کرده است، من اکنون یک فرد متفاوت هستم.» طبقه گفته خودش، یکی از نقاط عطفی که این تحول را به وجود آورده گفت‌وگو با ایلیا توپوریا مبارز اسپانیایی یواف‌سی بود. «وقتی وارد شدم فران بودم و وقتی برگشتم فرد دیگری بودم.»

این جوان ۲۳ ساله در تشریح دیدار خود با توپوریا در سفرش به آمریکا گفت: «با ایلیا توپوریا ملاقات کردم و حلقه اعتماد او را دیدم، پشتیبانی بی‌قید و شرط‌ و اینکه چگونه همیشه باعث می‌شوند او باور کند که بهترین است. از او پرسیدم که نگاهش قبل از مبارزه چگونه است و او گفت که قرار نیست در راند اول کار را تمام ‌کند.»

اعتماد به نفس و ذهنیت مبارز اسپانیایی-گرجستانی تاثیر زیادی روی فران گذاشت و آشکارا اعتراف کرد که می‌خواهد مانند او شود. فران این مکالمه را بسیار تاثیرگذار دانست و با خنده ادامه داد: «مکالمات درونی‌ام در مورد اینکه می‌خواهم بهترین فران باشم، می‌خواهم مانند ایلیا توپوریا باشم، می‌خواهم فناناپذیر باشم. در نهایت همه این حرف‌ها را باور می‌کنم.»

این مهاجم همچنین در مورد روانشناس خود نیز صحبت کرد: «او به من می‌گوید که من یک موهبت بزرگ دارم. بسیار حساس هستم و این قدرت را دارم که خودم را وادار کنم که به راحتی خیلی چیزها را باور کنم، چه خوب و چه بد». و در نهایت اینطور نتیجه‌گیری کرد که: «فران امروزی را دوست دارم.»

بیشتر بخوانید: لامین یامال پدیده بارسلونا، لیونل مسی جدید است؟/ این پسر باهوش را با لئو مقایسه نکنید؛ طلسم مسی شدن گریبانش را می‌گیرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی