نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پیش‌بینی جالب سعدالله‌اف از نتیجه دیدار ایران - ازبکستان
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس فوتبال ازبکستان با تاکید بر اینکه تیم ملی ایران همیشه حریف سختی برای این کشور بوده، گفت: به نظرم دیدار دو تیم با نتیجه تساوی به پایان می‌رسد.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در هفته دوم مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، امروز سه شنبه ۳۰ آبان و از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه بنیادکار تاشکند رودرروی هم قرار می‌گیرند.

در همین رابطه «نورزولوف سعدالله‌اف» کارشناس فوتبال ازبکستان در گفت‌وگو با سایت uz.kursiv اظهار داشت: بی تردید دیدار دو تیم ملی ازبکستان و ایران همیشه حساس بوده است، این دو تیم در سال‌های اخیر به رقبای همیشگی برای خود تبدیل شده اند.

او ادامه داد: تیم ملی ایران همیشه حریف خطرناکی برای ما بوده و ازبکستان از ۱۲ دیدار رو در رو مقابل ایران فقط یک پیروزی در سال ۲۰۱۲ و در تهران کسب کرده است. یک بازی این دو تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده و ایرانی‌ها ۱۰ بازی دیگر را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند.

سعدالله‌اف افزود: اینکه ایران در دیدارهای اخیر خود شکستی را تجربه نکرده کار تیم ما را مقابل آنها سخت خواهد کرد. نکته مهم این است که این بازی در تاشکند و در حضور هواداران ازبکستانی برگزار می‌شود و از این رو انتظار داریم که تیم ملی کشورمان مقابل ایران و سایر رقبای خود به پیروزی دست یابد.

کارشناس فوتبال ازبکستان در خصوص پیش‌بینی خود از نتیجه این بازی گفت: فکر می‌کنم که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • Zahra IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    ایران برتده می شود
  • فرشید IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    فکر کردم عبدالرشید سعداللف تانک روس رو میگید😁😁😁😁😁
  • میلاد زنده دادمن IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    مساوی
  • مظفری IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    تساوی فوتبال با ازبکستان درنیمه دوم غلبه نیروی جوانی وتاکتیک بهتر ازبکستان بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی