نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
شخصی که خودش و دوستانش در استقلال نیستند علیه تیم لشکر مجازی راه انداخته‌/ اسم ۱۱ بازیکن را هم بلد نیست!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی استقلال خوزستان نسبت به فعالیت‌های مجازی علیه این تیم واکنش نشان داد.

سیروس پورموسوی با اشاره به اینکه فصل گذشته در شرایطی موفق به کسب عنوان صعود برای این تیم و پایان دادن به این حسرت شده که مدیریت سابق بارها قصد برکناری او را داشته‌اند.

استقلال خوزستان اما اکنون در شرایطی در جمع مدعیان سقوط قرار دارد که انتقادات زیادی نسبت به نحوه یارگیری آنها صورت می‌گیرد. خصوصا اینکه برخی ستاره‌های تاثیرگذاری که پورموسوی در مسیر صعود آنها را به این تیم آورده بود، در ابتدای فصل با مدیریت باشگاه به توافق دست نیافتند.  

سرمربی استقلال خوزستان در این باره اینطور توضیح داده است: وقت طلایی را از دست دادیم، در حالی که اولین تیم بودیم که بعد از صعود، جلسه گذاشتیم تا برنامه‌ریزی کنیم زیرا من و مدیریت باشگاه این احساس همکاری را داشتیم تا یک فصل دیگر نیز در کنار هم باشیم. البته مدیریت سابق باشگاه در نیم فصل اول فصل گذشته که در لیگ یک بودیم، سه چهار بار تصمیم به برکناری من گرفت اما بعد تصمیم هیئت مدیره و مالک اصلی باشگاه بر این شد که با ثبات و با حمایت پیش برویم.

وی ادامه داد: به هر حال بعد از برنامه‌ریزی‌ای که برای لیگ امسال داشتیم، من لیست بازیکنان مدنظرم را به باشگاه دادم و فکر می‌کنم ۲۰ روز دنبال این بودیم که با بازیکنی می‌توانیم به توافق برسیم یا نه. ۲۰ روز طلایی را از دست دادیم و حتی یک نفر هم از آن لیست جذب نشد و حتی شنیدم هیچ‌کدام از آن نفرات پای میز مذاکره نیامدند اما بعد می‌شنیدم که با یکی دو سرمربی مذاکره کرده‌اند و وقتی من متوجه شدم، اختلاف خیلی بالا گرفت و البته مدعی بودند که ما با سرمربی دیگری مذاکره نکرده‌ایم اما من به مذاکره آنها با سرمربیان دیگر مطمئن بودم زیرا خود آن سرمربی با من تماس گرفت و این موضوع را به من گفت.

پورموسوی که فصل گذشته موفق شده بود به حسرت چندساله استقلال خوزستان برای صعود پایان دهد، در ادامه واکنش جالبی به انتقاداتی که این روزها علیه او صورت گرفته دارد: در این مدت یکسری افراد به ما حمله می‌کنند، در صورتی که هواداران و مردم از شرایط تیم ما باخبر هستند. متاسفانه عده‌ای لشکر مجازی ایجاد کرده‌اند و اخبار کذب به مردم می‌دهند و سعی می‌کنند مانع رشد و پیشرفت ما شوند. وقتی بزرگانی مثل دهکردی، لفته سه برادران، سیاوش بختیاری‌زاده ما را نقد کنند قابل پذیرش است اما دوستی که کلاس مربیگری هم نرفته و فوتبال بازی نکرده است و مطمئنم اسم ۱۱ بازیکن استقلال خوزستان را هم بلد نیست، ما را نقد می‌کند درست نیست. او چون خودش یا دوستانش در تیم نیستند، استقلال را به چالش می‌کشند.

استقلال خوزستان این هفته در جدالی سخت و حساس برابر سپاهان قرار خواهد گرفت و امیدوار است بعد از سه تساوی پیاپی، طلسم خود را بشکند و به نتیجه دلخواه در این بازی سخت برابر حریف مدعی‌اش دست یابد.

بیشتر بخوانید: اتهام بزرگ سرمربی استقلال خوزستان به پرسپولیس و سپاهان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی