نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
واکنش به اخراج نوراللهی؛ گفتم اگر او را بیرون نگذاری امیر قلعه‌نویی نیستی/ شرایط ۲ بازیکن تیم ملی مثل شمشیر دولبه است
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال به اخراج احمد نوراللهی از اردوی تیم ملی فوتبال واکنش نشان داد.

رضا رجبی، بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال و کارشناس فوتبال ایران، هفته گذشته و پیش از دیدار تیم ملی ایران برابر هنگ کنگ به همراه تعدادی از پیشکسوتان در اردوی تیم ملی حاضر شد و با کادرفنی و بازیکنان دیدار کرد. او که با ظاهری جدید و متفاوت در جمع ملی‌پوشان حضور پیدا کرده بود، امروز در گفتگویی درباره شرایط تیم ملی و همدلی اعضای تیم صحبت کرد.

پیروزی برابر هنگ کنگ؟
بازی‌های مقدماتی جام جهانی حساسیت خودش را دارد و در بازی اول هم بسیار مهم است که یک تیم بتواند هماهنگی بسیار خوبی داشته باشد. وقتی یک تیم چهار گل می‌زند، یعنی بچه‌ها خیلی خوب در زمین یکدیگر را پیدا کردند. در این مسابقه، حس برتری‌جویی که آقای قلعه‌نویی به تیم مشخص کرده، کاملا مشخص بود و بچه‌ها توانستند با چهار گل ببرند. هنگ کنگ هم نسبت به قبل خیلی پیشرفت کرده و سازماندهی دفاعی خوبی داشت اما بچه‌های ما با تنوع از چپ و راست و از عمق توانستند چهار گل به هنگ کنگ بزنند.

فرصت‌سوزی بازیکنان و عصبانیت قلعه‌نویی؟
نمی‌دانم چرا فوتبال ما به این مسئله دچار شده است؛ ما خیلی زود اشتهایمان را از دست می‌دهیم و وقتی جلو میفتیم، عجله جای دقت‌مان را می‌گیرد، در صورتی که باید تا دقیقه ۹۰ با دقت بازی کنیم. ما می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم و کاملا حق با آقای قلعه‌نویی است. این یک معضلی است که در باشگاه‌ها هم وجود دارد و باید آسیب‌شناسی و حل شود. ما باید بتوانیم پس از گلزنی هم با دقت کار کنیم.

مهدی طارمی و سردار آزمون؟
من حدود ۳-۴ ماه پیش هم گفتم که شرایط این بازیکنان مثل شمشیر دولبه است. خوب است که آزمون و طارمی گل می‌زنند اما اگر دقت کنید بازیکنان دیگرمان در گلزنی موفق نیستند. این موضوع می‌تواند در بازی‌های حساس خطرناک باشد و تیم‌های حریف این بازیکنان را آنالیز کنند. ما حتما باید از شیوه‌های دیگر هم استفاده کنیم. گلزنی این دو عزیز بسیار خوب است اما به نظرم کافی نیست و در بازی‌های بزرگتر حتما تیم‌ها آنالیز می‌کنند. اگر قرار باشد این دو بازیکن گرفته شوند، ما باید برنامه‌های دیگر هم داشته باشیم. طارمی و سردار به تکامل خوبی رسیده‌اند اما ما حتما باید برنامه‌های دیگر هم داشته باشیم و بازیکنان دیگر را هم در شرایط گلزنی قرار بدهیم.

نقطه ضعف تیم ملی؟
من یک‌بار هم با خود آقای قلعه‌نویی در این باره صحبت کردم. دفاع کنارهای تیم‌های آقای قلعه‌نویی اضافه می‌شوند. الان هم احسان حاجی‌صفی یا محمدی از سمت چپ و رامین رضاییان از سمت راست اضافه می‌شوند و پشت دفاع‌های کناری ما، به نقطه آشیل‌مان تبدیل شده است. وقتی حاج‌صفی جلو می‌رود، دفاع وسط سمت چپ ما باید این منقطه را پوشش بدهد و در واقع باید بیشتر روی سوئیچ کردن کار شود تا از آن نقاط دچار نشویم. اگر خاطرتان باشد ما در بازی انگلیس هم چهار گل را روی همین ضعف دریافت کردیم. از طرفی دفاع وسط‌هایمان هم باید بیشتر هماهنگ شوند و در ۳۰ متر اول سرعت خیلی مراقب پشت دفاع باشند. امروزه تیم‌های سرعتی مثل کره و استرالیا و ژاپن، از پشت دفاع خیلی خوب استفاده می‌کنند و نگاه ما باید به آنجا باشد.

اخراج احمد نوراللهی از اردو؟
من یک مثال می‌زنم. ما یک زمانی در استقلال بودیم و یک بازیکن خیلی مهم داشتیم که اسم نمی‌برم. او قبل از دربی یک حرکتی در تمرین کرد که آقای قلعه‌نویی گفت چه کار کنیم؟ من جزو کسانی بودم که گفتم باید او را بیرون بگذاری؛ تو اگر او را بیرون نگذاری، امیر قلعه‌نویی نیستی و نباید اصول را فدای شخصیت‌ها کنی. ایشان همین کار را کردند و ما هم دربی را بردیم. الان هم آقای نوراللهی واقعا بازیکن قابلی هستند و ما دقیقا نمی‌دانیم که چه کاری انجام داده اما مطمئنا آقای قلعه‌نویی بی دلیل این تصمیم را نگرفته است. بازیکنان ممکن است در شرایط سخت، کارهایی انجام بدهند اما در هر صورت این موضوع هم قابل جبران است و او می‌تواند با آقای قلعه‌نویی صحبت کند؛ حیف است که به این راحتی فوتبال ملی یک بازیکن به پایان برسد. قطعا آقای قلعه‌نویی برای این سفر احساس کرده‌اند که نباید اصول را فدای شخصیت‌ها کنند اما امیدوارم در ادامه بزرگ منشی شود.

شانس ایران در مواجهه با کره و ژاپن؟
امروزه در فوتبال دنیا، به خصوص در تیم‌هایی مثل کره و ژاپن، سرعت انتقال بسیار مهم است. ما تا جام ملت‌ها باید طراحی تمرین‌مان به سمتی برود که سرعت انتقال‌مان از دفاع به حمله و از حمله به دفاع کم شود تا هم خوب حمله کنیم و هم خوب دفاع کنیم. این موضوع هم نیاز به سرعت فیزیکی و ذهنی دارد و هم نیاز به یک سازماندهی خوب دارد. الان تیم‌ها ده نفره دفاع و ده نفره حمله می‌کنند؛ نه به این معنی که دفاع وسط هم گل می‌زند، بلکه همه یکدیگر را ساپورت می‌کنند تا مالکیت توب از دست نرود. ما باید برای موضوع برنامه داشته باشیم تا تیم‌هایی مثل کره و ژاپن از این خلا استفاده نکنند.

بازی با ازبکستان؟
این بازی متفاوت است و تیم ملی باید با انگیزه مضاعفی وارد این بازی شود. بازی در کشور ازبکستان است و آنها هم سال‌هاست پیشرفت کرده‌اند و فوتبال را اصولی بازی می‌کنند. بازی سختی است اما امیدوارم با استفاده از لژیونرهایی که حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کنند و با تدابیر آقای قلعه‌نویی، به سلامت از این بازی بگذریم.

حضور در اردوی تیم ملی؟
از فدراسیون فوتبال، آقای نبی و آقای قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که بسیار ارزشمندی کرده بودند. خون در جامعه‌ای جاری است که در هر مسئله‌ای یک دست در دست پیشکسوت و یک دست در دست جوان‌ها داشته باشد. این تجلیلی از ما کردند، باعث شد احساس کنیم زنده و مورد توجه هستیم و یک پیشکسوت هم هیچ انتظاری جز این ندارد.

جو اردو و همدلی اعضای تیم؟
ما صحبت‌هایی با آقای قلعه‌نویی داشتیم که اتفاقا ایشان بعدا در مصاحبه‌هایشان به آن اشاره کردند. من گفتم فاصله فوتبال در دنیا خیلی نزدیک شده اما تیم‌هایی موفق هستند که هم‌زبانی‌شان به همدلی تبدیل شود. من می‌توانم مثال‌های زیادی بزنم که هر جا همدلی وجود داشته، ایرانی‌ها کوه را جابجا کرده‌اند. همدلی می‌تواند به مفهوم عملکرد کمک کند. در خانواده‌ای که همدلی وجود داشته باشد، خدا هم حضور پررنگ‌تری خواهد داشت. باز هم تاکید می‌کنم که همدلی می‌تواند کوه را جابجا کند اما به این شرط که دل و زبان همه یکی باشد و چه کسانی که بازی می‌کنند و چه کسانی که در این سفر نیستند، به یکدیگر کمک کنند.

تغییرات ظاهری؟
من چهار ماه است که در رژیم غذایی هستم و تقریبا هر روز شنا می‌کنم و وزنم را به سمت زمانی که فوتبال بازی می‌کردم، آوردم. خیلی از این موضوع خوشحالم که ۲۵ کیلو اضافه وزنم را کم کردم و موهایم را هم تراشیدم. در هر صورت انسان‌ها تغییر می‌کنند و امیدوارم این تغییرات با رشد معنوی هم همراه باشد. وقتی از جسم مراقبت می‌کنیم، روح‌مان هم سالم‌تر است.

صحبت پایانی؟
امیدوارم آقای قلعه‌نویی موفق باشند و بعد از مدت‌ها بتوانیم نتیجه بگیریم اما ایرانی‌ها با همدلی و پشتکار می‌توانند از پس کارهای سخت بربیایند.

بیشتر بخوانید: عکس| بازگشت پیشکسوت دربند استقلال و پرسپولیس به جمع آبی‌ها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۸
  • حسن IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    یه نکته جالب تمام استقلالی‌ها بطور هماهنگ از اخراج نوراللهی حمایت کردن تا پیرمرد آبی ملی پوش شه
    • فرهنگ کیسه IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      اینم بوی نیمکت تیم ملی به مشامش خورده..................
    • فرشاد IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      خب دیگه امیر مافیا در اردوهای تیم ملی خیلی از شبها خونه اش نیست به چند خایه مال بخصوص کیسه کشی جماعت نیاز دارد ایشان هم با این حرفاش خواست بگیه مافیام منم بلدم و با دستمال یزدی شبها برات حالش میارم ای بدم میاد از بازیکنان فوتبالی که فقط در مصاحبه ها خوبند وقتی یک تیم دست چندم در رده زیر گرو لیگ بدی بهش زایمان میکنند این شخص یکی از آنهاست
    • فرزاد IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      این کی فوتبال بازی می کرد کسی یادش میاد؟
    • میلاد IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      احمد نوراللهی فوق العاده بازیکن بی حاشیه اصلا اهل داستان معرکه گیری نیست بزور دو کلمه حرف میزنه حالا چه داستانی بود خدا عالم اما چه خوب بود جناب قلعه نویی عدالت در مورد سردار آزمون روزی که گفت من مصدوم هستم نمیام آردو بعد هم سر از گنبد در آورد والیبال بازی کرد هم همین طور با اقتدار عمل میکرد متاسفانه فضای تیم ملی داره بوی رنگی بازی ازش میاد انشاءالله که این طور نباشه
  • عدالت خواه IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    الان وجود آ، کریم واجب شد👋👋👋👋
  • ع IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    تد‌چکاره‌فدراسیون‌یا‌تیم‌ملی‌هستی بجز‌اینکه‌استقلالی‌هستی
    • کیسه هوچی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      چند پست بالاتر آقا فرشاد علت رو جواب داده درضمن اگه مهدی طارمی یا سردار بود هم آیا ایشان این شکر رو میخورد
  • محمد IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    به قول ان بنده خدا گمان نکنم فلانی😆
  • فقط تیم ملی IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    عجیبه اما حرفهاش کاملا درست و منطقی بود
    • علی IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      تو هم کیسه ای بیش نیستی
    • شمسعلی US ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      پس آزمون که اردوی تیم ملی رو ترک کرد و رفت والیبال بازی کرد باید اخراج بشه جناب درست و منطقی!!
  • پریپولیس آبروی فوتبال ایران IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    خود سرمربی هم فوتبال ومدیریت اش قبل از بازی با ژاپن تمومه . بفکر خودتون باید احمد باز هم خواهد بود
  • ع ق QA ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    حق کاملا با نورالهی است قندلی یا همون سرمربای میلی بخاطر پرسپولیس بودن در عین لیاقت او را کنار گذاشته تو قطر از خجالتش در می اییم
    • مصطفی IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      این بنده خدا ضعیف ترین لژیونر ایرانی بود از کی دفاع میکنی
  • اکبر داداشی IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    آقای رجبی تو کجای فوتبال ایران هستید که در اردوی تیم ملی حاضر میشی آخه بازیکن ملی پوش بودی که نبودید واقعاً باهم هماهنگ بودید شما کیسه کشا که نوراللهی را بیرون کنید و بازیکنان بنجل کیسه را بیارید تو تیم ملی
    • علی IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      هرچی باشه خدا وکیلی نورالهی از امید ابراهیمی و علی کریمی بهتره ولی خوب سرمربی استقلالی‌ها دیگه تهش بخون.
  • شصت سال حسرت IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    احمد نور فکر کرده تیم ملی هم مثل باشگاه بی درو پیکر لنگ و امیر قلعه نویی هم یایا گل ممل قهرو دلال هوچیگر،،،برای خودش گفته هوچیگری کنم تا قلعه نویی مرا ببرد جز لیست اصلی اگر نشد بعد با شیتیل و حق دلالی از دل امیر قلعه نویی در می آورم،،چطور این لنگی به خودش اجازه داده قلعه نوعی را با یایا ممل یکی بداند ،،به قول قدیمی ها هنوز جای سفت جیش نکرده بودی لنگی واقعا هدف از تاسیس لنگ عبده چه بوده😂😂😂😂
  • بهزاد IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    این آقا زمانی مربی من بود و هیچی از فوتبال نمیفهمید و باعث نابودی خیلی از فوتبالیستهای خوب شد
  • مسعود صدوقیان زاده IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    بهتر نیست نام خبرگزاریتون رو یاران قلعه‌نویی وآبی پوشان، واقعاً شرم نمیکنید، یارو بازیکن 36ساله ا. ورده چون هم مسلک خودشه وهمکارتجاری، یه بازیکن تاپ بجرم قرمز بودن حذف میشودتا 36ساله با آبی پوشان ملی باشه، به یه قرمز رسما وسط بازی توهین میکنه و دهها حرکت رنگی، این تیم برای ما ملی نیست والسلام
  • حمید احمدی IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    ما مربی دوست داشتنی نداریم درمقابل تیم های دیگر کلاس خوبی ندارد شانسی که آورده بازیکنان ما خوبی هستن
  • سیدمحمد IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    باید تاسف خورد برای سرمربی تیم ملی سرکار گروهبان که حرف گوشکن کی۳ایها شده!!!
  • بهراد IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    امیر قلعه نویی.بعد جام ملتها اخراج میشه..وخیالی نیست که کی۳ کشا میخوان احمد نور.نباشه..مربیای کی۳ هم فششاارر خوردن میخوان تلافی کنن.ولی جهانبخش.که تا جام مصدوم چطور میخواد بیاد بازی کنه..چون تو اروپا هر بازی ۱۰ دقیقه تو زمین..قلعه مافیایی بس نمیکنه...!!
  • امیر قلعه نوعى IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    دمت گرم‌ک ثابت کردی امیر قلعه نوعی یک مربی حرفه ای نیست هرچند پایان این سیرک زیباست ... بنام امیر قلعه نوعی و ... سرمربی ایرانی یعنی آنچه خواهید دید ... و دوباره همین خطا رو مرتکب شدن در انتخاب مربی و سرمربی .... بازیکن تحمیلی و خط زدن بازیکن کارآمد .... برای همین مربی بلژیکی ب تلافی دخالت بیجا چنین افرادی تیم رو ب فاک‌داشت میداد ... اسکوچیچ رو اوردن و با تجربه بازیکنان ب جام‌جهانی صعود کردن ... نه داده های اسکوچیچ.... امیر قلعه نوعی هم همینه ... بگذریم که فوتبال ایران و ورزش ایران یعنی مضحک بازی با هنگ کنگ باید با نیمکت نشینان ۱۰ گل میزدیم نه با تیم‌ اصلی ناهماهنگ و ارنج تیمی مضحک .... پیرمردها امید ابراهیمی، کریم ، حاج صفی سه بازیکنی که تازه خط خوردن که روی نیمکت بودن‌.... علی کریمی ، روزبه چشمی ، شجاع، دانشگر بازیکنان تحمیلی هستند ... ۱۰ بازیکنی که .... هیچی نگم ..... بعد رضا وند ، مرادمند، نورافکن، تفضلی، سرلک ، سعید مهری ، آل کثیر، صیادمنش، قائدی ، عالیشاه، رفیعی ، همتی، حردانی ، دلفی دعوت نشند
  • امیربهار US ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    تونگران خودت باش باابروریزی ندازنتون بیرون احمدنوردوبارب میگرده..
  • ناصر IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    میگه حیفه بازی ملی یک بازی ملی پوش تمام بشه اولا عنایتی هم ازین غلطا کرد حالا کجاست ،زبالدان ،وجدانا اگه استقلالی بود همین برخورد رو میکردین فعلا یک کیسه امید رو اوت کرد دومی بزرگسالان رو ،ما همه انسانها تاریخ مصرف داریم پس زیاد منم نکنیم
  • ۲۲ IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    و باز هم دست از پا درازتر برمیگردیم خونه.خخخ
  • آراد IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    اینجا مشخص شد دیگه تیم ملی چه خبر عجب تیم ملی شده سفارشی سفارشی
  • ******** IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    میگند به روباه گفتند شاهدت کیه گفت دمم آخه تو هم کیسه کش هستی چرا از اقدام سرمربی کیسه کش تیم ملی راضی نباشی احمد نوراللهی تو سالیان که تو پرسپولیس آنقدر شما رو فشاری کرده که شما ها از تخریبش خوشحال هستید با اقدامات رنگی شما کیسه کش ها باعث دوری مجدد هواداران پرسپولیس با تیم ملی میشه و باعث میشید که بگیم تیم ملی ما فقط پرسپولیس البته که دنیا ما هواداران پرسپولیس هست
  • بکروی IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    آخه اینو بگو.هویج بزار قلعه نویی کارشوبکنه حاشیه درست نکن .اینجا ضعیف هست اونجا ضعف هست .اگه بود آین همه بازی هارونمی برد
    • Masoudjsh IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      حالا با تیم درست حسابی بازی نکرده همه درپیتیند ببینیم و تعریف کنیم
  • مسعود US ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    معلوم شد این آتیش از گور چه کسایی بلند میشه!! اگه یه کس کش بود هم همینجوری باهاش برخورد میشد؟!! حالا اگه یه پیشکسوت ملی پوش بود و یه حرفی میزد یه چیزی تو کجای این فوتبال بوده و هستی که سرمربی تیم ملیو شیر میکنی که یکی از تکنیکی ترین، شایسته ترین و با اخلاق ترین بازیکنان ای مملکتو از تیم خط بزنه و یه بازیکن از کار افتاده، بنجل و پیشکسوتان دعوت کنه؟! لابد دعوت این بنجل هم به درخواست شما بوده...در سطح بالای فوتبال همه کار دارین میکنید از پرداخت‌های غیر واقعی و غیر عقلانی به بازیکنان و تحمیل بازیکن دیگه چی؟ بعد پرسپولیسو هم متهم بکنید به حکومتی بودن... انگار نه انگار همی پرسپولیس ای همه ستاره به فوتبال ایران داده که هر کدوم بهترین بازیکن آسیا و پرچمدار ایران در یکی از لیگهای معتبر دنیا بوده و هستن. دایی، کریمی، مهدوی کیا، باقری، طارمی، محرمی و .... و سقف شما هم راپیدوین اتریش....
  • مهدی سعیدی IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    آقای قلعه نوعی اگرراست میگویی حاج صفی راازتیم کناربزارببین تاج چیکارت میکنه
  • مهدی IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    وقتی از ژاپن و کره پنج یا شش تا خوردی ،میفهمی نباید باند بازی کنی.اخه تو چه میفهمی نورالهی کیه. استقلالیی دیگه.
  • سامان IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    آقا یه لنگی قهرمانی آسیا ندیده نباید تیم ملی رو بهم بزنه حقش بود باید اخراج میشد مگه کیه این لنگی
  • کورش IN ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    فکر نکنم تا بحال آقای قلعه نوعی دربی پرسپولیس رو برده باشه آقای رجبی بازی رو اشتباه گرفتن
  • جبلی IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    سرمربی که برای کنار گذاشتن بازیکن ازاین اون خط بگیره حال ورزش معلوم خدابه دادتیم ملی برسه البته طبیعیه ایشان آبی تشریف دارن تاب دیدن رنگ قرمزروندارن
  • علی ناشناس IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    تو کسی نیستی که بخای در باره نورالهی بزرگ حرف بزنی تو باید کفش اونو جفت کنی
  • ح IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    همه کیسه تنان شدن مفسر ورزشی ی شبه اره جلو تیم های دسته دهمی همه بلدن برنده شن بقول خودت مهم اون چهار تیمه که صد در صد بالای چهارتا میخورین و بازم میاین میگین چیزی از ارزش هامون کم نمیشه و باید این کار و میکردیم و اون کارو نمی‌کردیم... آخه آدم نادان هر کسی هم باشه وقتی میبینه از اونایی که تو زمین بازی میکنن برتره و رو سکو میشینه خودش احترامش رو رعایت میکنه و تیم رو رها میکنه حداقل تو اردو نباشی بهتر از این ک رو سکو بشینی انگار تو عمرشون فوتبال بازی نکردن ک اینچیزارو بفهمن .... با این کارش گروهبان قندی رو هم راحت کرد تا یکی دیگه از نوچه هاش رو راحت بیاره تیم ملی .... چیزی که عیان است چ حاجت ب بیان است .... همه میگن میانگین سنی تیم پیرمرده و این آقا بازیکن های بالای ۳۵ رو دعوت میکنه مربی که هنوز ادبیات پنجاه سال رو داره و هیچ علمی از فوتبال روز دنیا نداره بهتر از این انتظار نمیره... ( با شکم سیری بازی میکردن) کدوم مربی دنیا همچین ادبیاتی رو بکار میبره!!!!
  • پرسپولیس بزرگ IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    فوتبال مملکت اونقدر ظرفیت داره که سه تا تیم ملی در حد نوراللهی داشته باشه بره به درک
  • سعید IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    اینجا تیم ملی هست ن تیم لنگی ک هر بازیکنی برای خودش شاخه و سر مربی و مربی کیلو چند شما هواداران تیم لنگ هم دنباله رو همین مکتب بی ادبی و بی حرمتی هستین وبه هوچی گری عادت دارین تیم بیروزی یا لنگ
  • مسلم IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    تو ایران بازیکن سالاری غوغا می‌کنه ببینم قلعه نوعی مثل کی‌روش رفتار می‌کنه این بازیکن از رحمتی گنده تر که نیست
  • ممل پرسپولیسی IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    تیم ملی با قلعه نویی به هیچ جا نمیرسه قلعه اگه اینکاره بود ده سال اخیر یه جام میاورد فوتبال مدرن شده اگه جلو تیمهای ضعیف نتیجه میگیریم از نبوغ بازیکنا هست
  • ممل پرسپولیسی IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    در ضمن اگر قلعه نویی خیلی ابهت داره چرا جرات نکرد سردار رو بذار کنار همین امسال سردار ترجیح داد جای تیم ملی بره گنبد والیبال و اسب بازی دو رویی خوب نیست امیر عزیز در آخر یه جوری میگه اگه نذاری کنار قلعه نویی نیسی انگار پپ گواردیولاس وا بده عامو😀😀
  • فرشاد IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    پس قضیه لج و لج بازی و باند کیسه کشی هستش در تیم ملی حالا جرات دارد حاج صفی باند باز و طرفدار صهیونیستها را بیرون بگذارد ببین چوب تو ماتهتش می کنند یا نه اینگار این شخص خودش خیلی بازیکن قابلی بوده
  • احمد IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    یه تبریکم به قلعه‌نویی می‌کردی بابت دعوت امید ابراهیمی وتوصیه هم میکردی بیشتر از امید ابراهیمی استفاده کنه به جای احمد نور
    • Masoudjsh IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      واقعا که داره تازه پیرمردا رو میاره چندتا بازیکن هم از پیشکسوتای استقلال انتخاب کنه عالیه
  • Masoudjsh IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    واقعا تویکی حرفات غیر منطقی وجانبدارنست یعنی هنگ کنک زپرتیرو هم نباید میبردند شاهکار کردند!جوجه رو آخر پاییز میشمارند حرفات فقط یادت نره ایران با این مربی و سیستم چهارمم تو ملتها نمیشه♥️♥️♥️
  • حمید US ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    چرا خبرنگاران به اصطلاح ورزشی ما ی القای کم انگاری عامدانه در مورد تیم های مطرح آسیایی بجز کره و ژاپن دارن؟! و انگار اگه ایران از این دوتا بگذره بقیه باقلوی قابل بلع هستن .....
  • محمد IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    واقعا متاسفم برای این مربی احمد از کدوم شون ضیف ود خیلی خوب بازی میکنه بچه حیف وجدان شون کجاست
  • حمید رضا حسنی GB ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    شما تا حالا نقطه نظر مارو در پیج نشون ندادین . ولی اینو بگم آقای قلعه نوعی در جایگاهی نیست که کسی مثل نوراللهی ازش عذر خواهی کنه. نورالهی در تیم مثل پرسپولیس بازی و رشد کرده و تجربه تیم ملی هم داشته پس دلیلی ندارد هم یک پیره مرد جاشو تو تیم بگیره هم عذر خواهی کنه
  • شهرام IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    اگر بازیکن تیم خودت هم بود همین جفنگیات رو میبافتی یا طبق معمول موضع رو ماست مالی میکردی!؟!درد شماها چیز دیگه ای تو این مملکت بخصوص فوتبال امروزمون تنها چیزی که اهمیت نداره عدالته!!
  • طرفدارفوتبال IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    اولا که کارنورالهی خوب نبود دومارضارجبی خودش درزمان بازیگری یه ادم بسیاربیشعوربوده پس غلط کرده راجب نورالهی اظهارنظرکرده ایشان هزاربرابربهترازابراهیمی است اگرتیم ملی فردا نتیجه نگیره کدام نفرمرداست بیازقله نوعی دفاع کند؟ بایدنوراللهی رابه تیم ملی برگردانندچون افرادی مثل ابراهیمی پیراست واصلابدردتیم ملی نمیخوردتیم جای بهترینهاست نه سیلقه ها
  • سید FR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    جناب رجبی ...تعصب بزار کنار ! شاید جوانی کرده شاید اشتباه کرده شاید ..... اگر روزبه یا حسینی یا بازیکن دیگر استقلال بود همین حرف می زدی ...حاضرم قسم بخورم اصلا ...بعد می گفتی عصر خواهی اینا رو بپذیر جناب امیر خان ! تازه ...خود امیر خان ! اگر همین حرکت نوراللهی را سردار یا طارمی یا بیرانوند و یا حاج صفی و..داشتند همین کار انجام می دادی به والله نه ترس و دلهره داشتی که از تیم ملی اخراج بشی .... بیچاره نوراللهی....! این پوکر و امسال و سال قبل ۶ جام چها نکرد برای شما حق دارید ...
  • کامران DE ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    پس توبیرون کردی؛نه قلعه نویی!!!پس؛قلعه نویی نبود!!!شماچقدرخوب حرف میزنید؛بپا ندوزدنت؛شایدسرازلالیگادربیاری!!!
  • سید FR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    بی حاشیه ترین و با اخلاق ترین بازیکن بعد از کرین باقری همین نوراللهی است .. باید در تیم ملی باشد نه پیر مردها که چهار بازیکن ۳۶ ۳۷ ۳۸ ۳۹ سال داریم اینان چکار می کنند چه خبر مبر هست که در تیم ملی هستند !!!!!!! ما پرسپولیسی ها می دانیم ...
  • ایرانی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    قلعه نویی یک آدم عقده ای و رجبی از اون بدتر اگر بجای نورالهی بازیکن استقلالی بود اینکار را انجام می‌داد امیدوارم تو دربی جوابشو بدیم،قلعه نویی اگه نمی ترسید کل بازیکنان استقلال را به تیم ملی دعوت می‌کرد وای جرات ندارد
  • محمد IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    تبم ملی با قلعه نویی هیچی نمیشه. با زور از هنگ‌کنگ میبره. یه بازی با یه تیم به درد بخور تا حالا نداشته.
  • بابانژاد IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    البته دیدار امثال رجبی و استقلالی ها از اردوی تیم ملی از ذوق زدگی آنهاست فشار بر قلعه نوعی از هر لحاظ تحت فشار قرار دادن بازیکنان پرسپولیس و مصدومیت های آنان تحقیر بازیکنان پرسپولیس با دادن زدن های بی خودی به بازیکنان پرسپولیس نمونه اش فریادهای بیخودی به کنعانی زادگان فراموش کردن زمینه‌سازی برای حضور بازیکنان استقلال در ترکیب اصلی کنار گذاشتن و خط زدن بازیکنان پرسپولیس به بهانه های مختلف من از همین حالا میگم ترکیب اصلی قلعه نوعی در جام ملت‌ها ۶۰ در بازیکنان از استقلال و سپاهان خواهد بود ایشون مدیون آقای ساکت هستند والبته بعضی بازیکنان که حساب کتاب شریکی دارن من اگه بجای بازیکنان پرسپولیس بودم تا زمانی که قلعه نوعی هست تیم ملی را تحریم میکردم زنده باد پرسپولیس ایران که هر موقع استخوان بندی تیم ملی از پرسپولیس بوده افتخار آفریده اند علی آقای دایی آقا کریم باقری مهدوی کیا علی کریمی عابد زاده مهدی طارمی مجتبی محرمی علی پروین ......... یک نفر در حد این عزیزان اگه تونستن معرفی کنن
  • ناشناس IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    نوراللهی نیستی اگه سر از پا درازتر منت کشی نکنی
  • محسن IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    نورالهی دیگه کیه از اون بهتر هم هست ولی تیم ملی نیس حالا هی بزرگش میکنید چون لنگیه
  • سیاوش IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    اگر یه مربی خارجی اینکار کرده بود دیسپلین داشت ولی چون مربی ایرانی پارتی باز میکنه . هر کاری که اصول نداشته باشه و نظم رعایت نشه محکوم به شکست است.
  • سیاوش IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    اگر یه مربی خارجی اینکار کرده بود دیسپلین داشت ولی چون مربی ایرانی پارتی باز میکنه . هر کاری که اصول نداشته باشه و نظم رعایت نشه محکوم به شکست است.
  • جبار US ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    سلام متاسفم به این سرمربی وبه این پیشنهادی که اقای رجبی داده ببینیدچگونه برای بازیکن تصمیم میگیرند مثل داش مشتی ها
  • پدرام IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    وقتی تیم ملی فوتبال و تیمهای امید و جوانان در تیول کیسه کشها باشد معلوم است که چنین اتفاقاتی هم باید بیفتد ، سرنوشت دو تیم مردمی نساجی و فولاد با رحمتی و منصوریان چه شد ؟ تیمهای امید و زیر ۲۳ سال که بتوصیه گروهبان قندلی به عنایتی سپرده شد بکجا کشید ؟ همین سرنوشت هم در انتظار گروهبان خواهد بود تا با شکست تیم ضعیف هنگ کنگ ود را مورینیو یا گواردیولا تصور نکند!! شب دراز است و قلندر بیدار!! .
  • محمد حسین دریایی IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    بازیکن جوونه در یک لحظه یک واکنشی از خودش نشون میده آیا بهتر نبود امیر قلعه نوئی پس از بازی اونو به اتاقش دعوت میکرد و براش توضیح میداد که باید صبرتو بیشتر کنی رونالدو این همه پس از تعویض قهر کرد اتفاقی نیفتاد
  • فریاد IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    چقدر کل کل آبی و قرمز میکنید عین بچه‌ها، هر تیمی برای موفقیت احتیاج به نظم و انظباط و دسیپلین داره، من اول بگم که یه پرسپولیسی دو آتیشه ام، و حدود ۲۰ سال لیگ یک فوتبال بازی کردم در مورد آقای نوراللهی اگر مشکل انظباطی داشته که اصلا بحثی نیست، و اگر فنی باز هم باید به نظر آقای قلعه نویی احترام گذاشت و خوب نیست که زودتر قضاوت کنیم ویا ایشون رو متهم کنیم که نتیجه نمیگیره، زمان همه چیز رو مشخص میکنه، آقای قلعه نویی هم مربی با تجربه ای هستن و امیدوارم تیم ملی موفق باشه
  • حسین IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    آخ که چقدر امیر خان این لنگیها را میسوزنه
  • M.t IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    شما لنگی ها، چه مربی خوبی دارید چه با زیکنای خوبی به جز تعدادی محدود ..تیم تونم وا داده ...هر روز عقب تر از دیروز ..بزن به افتخار لنگی ها
  • ایرانی IQ ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    این ها با پرسپولیس و پرسپولیسی ها مشگل دارند، والسلام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی