ارلینگ هالند
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پدر هالند قبلا گفته بود که پسرش بیش از چهار سال در یک باشگاه نخواهد ماند و ایجنت هالند به تازگی از احتمال خروج این بازیکن از سیتی خبر داد.

ایجنت ارلینگ هالند هشدار داد که این فوق ستاره ممکن است منچسترسیتی را ترک کند. این بازیکن ۲۳ ساله در اولین فصل حضورش در این باشگاه موفق به کسب سه‌گانه شد و در این فصل ۱۷ گل به ثمر رسانده است. با وجود اینکه هالند از زندگی در منچستر لذت می‌برد، ایجنت او رافائلا پیمنتا فاش کرد که احتمال ترک سیتی در آینده وجود دارد.

هنگامی که از پیمنتا در مورد گزارش‌هایی که هالند را به باشگاه‌های دیگری مانند رئال مادرید مرتبط می‌کنند پرسیده شد، پاسخ داد: «ارلینگ حاکم سرنوشت خود است. او همیشه آنچه را که برای خودش و من‌سیتی خوب است انجام خواهد داد. وقتی همگی برای ایجاد تغییر آماده باشند این اتفاق خواهد افتاد. ارلینگ همیشه محترم خواهد بود و من شک ندارم که منچسترسیتی به او احترام خواهد گذاشت. اگر قرار باشد روزی اتفاقی بیافتد، در هر مرحله با باشگاه به توافق خواهیم رسید. احترام همیشه حرف اول را می‌زند.»

از پیمنتا پرسیده شد که آیا هالند در اتحاد خوشحال است یا خیر، که او پاسخ داد: «باید از خودش بپرسید. می‌دانم که خوشحال است اما دوست ندارم به جای دیگران صحبت کنم. من اینطور فکر می‌کنم، نتیجه ورزشی زمانی به دست می‌آید که همه چیز خوب باشد. وقتی انرژی مثبت و هارمونی وجود داشته باشد اتفاقات خوب می‌افتد.» او در مورد رابطه هالند با پپ گواردیولا افزود: «شما باید این را از ارلینگ بپرسید، اما تا آنجا که من می‌دانم و از بازخوردهایی که می‌گیرم آنها خیلی خوب با هم کنار می‌آیند.»

پدر گلزن سابق بوروسیا دورتموند «آلف اینگه» قبلاً گفته بود که پسرش می‌خواهد در سراسر اروپا بازی کند و گفت: «من فکر می‌کنم ارلینگ می‌خواهد توانایی‌های خود را در هر لیگی آزمایش کند. او می‌تواند حداکثر سه تا چهار سال در هر لیگ بماند. می‌تواند دو سال و نیم در آلمان، دو سال و نیم در انگلیس و سپس در اسپانیا، ایتالیا، فرانسه باشد، درست است؟»

ارلینگ هالند

پس از اظهارات پیمنتا و آلف اینگه، نشریه سان نگاهی به پنج باشگاهی انداخته است که می‌توانند مقصد بعدی هالند باشند.

رئال مادرید

کریم بنزما در تابستان راهی الاتحاد شد و جای خود را به مهاجم باسابقه خوسلو داد. انتظار می‌رود رئال مادرید در تابستان امسال به دنبال یک مهاجم گران‌قیمت باشد و کیلیان امباپه به شدت با انتقال به مادرید مرتبط است. اما اگر آنها دور ستاره پاری‌سن‌ژرمن را خط بکشند هالند می‌تواند به عنوان یک گزینه جایگزین ظاهر شود و لوس بلانکوس آماده شکستن رکورد نقل و انتقالات جهانی و ارائه پیشنهاد ۲۰۰ میلیون پوندی برای او است. پیمنتا اخیراً در حال تماشای یک بازی در سانتیاگو برنابئو دیده شد و این موضوع گمانه‌زنی‌ها را افزایش داد.

بارسلونا

بارسلونا می‌تواند یکی دیگر از مقاصد لالیگا برای هالند باشد. گلزن فعلی آنها روبرت لواندوفسکی هنوز هم بازی می‌کند اما ۳۵ سال سن دارد. با این حال، بارسا با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و وسوسه کردن هالند و سیتی برای آنها کار دشواری خواهد بود.

یوونتوس

اگر هالند می‌خواهد به سری آ برود یوونتوس می‌تواند بهترین تیم برای او باشد. تیم مستقر در تورین در سال ۲۰۱۷ زمانی که هالند نوجوان بود سعی کرد با او قرارداد ببندد. اما آنها تصمیم گرفتند که مذاکرات برای قرارداد ۲ میلیون پوندی با مولده را ادامه ندهند. یوونتوس تنها باشگاه ایتالیا است که می‌تواند هزینه ستاره نروژی را بپردازد و گفته می‌شود آنها در صورت دریافت پیشنهاد خوب آماده فروش دوشان ولاهوویچ هستند.

پاری‌سن‌ژرمن

پاری‌سن‌ژرمن از زمانی که در سال ۲۰۱۱ توسط قطری‌ها تصاحب شد، خانه چند تن از بهترین بازیکنان جهان بوده است. با رفتن لیونل مسی و نیمار، و امباپه که در فکر خروج است، ممکن است فضایی برای هالند باز شود تا آخرین ستاره جهانی در پاریس باشد. پول مانعی برای باشگاه نیست و اگر هالند بخواهد لیگ ۱ را تجربه کند، پاری‌سن‌ژرمن تنها تیم فرانسه است که می‌تواند او را بخرد.

چلسی

چلسی می‌تواند مقصد شوکه‌کننده هالند باشد. تاد بولی، مالک ثروتمند باشگاه، پول زیادی برای بازیکنان خرج کرده اما آبی‌ها هنوز یک مهاجم در کلاس جهانی ندارند. چلسی برخلاف منچستریونایتد رقیب باشگاه فعلی هالند نیست و اگر این مهاجم بخواهد در لیگ برتر بماند، می‌تواند یک چالش جدید هیجان‌انگیز را در استمفوردبریج تجربه کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سعید IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    هرچند خیلی ازش خوشم نمیاد ولی اول رئال بعد چلسی بعد اینتر
  • حميد کلاش IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    هيچ تيمي تو دنيا نميتونه به اندازه سيتي موقيت خلق کن اين ديده شدنش بايد مديون سيتي باشه يادتون نره چقدر موقيت هم خراب ميکنه اگه از سيتي بره خودش ميدونه فوتبالش درحد معمول ميشه
    • سوسو IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      باهات موافقم .هالند اصلا سه گانه نکرده
    • سوسو IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      باهات موافقم .هالند اصلا سه گانه نکرده
  • امیر حسام IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    من که نمی دونم ولی از نظر رئال مادرید شانسش بیشتره چون ارلینگ میر رئال مادرید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی