نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
۵ |
۴
جهانبخش: بابت مصدومیتم نگرانم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: مصدومیتم من را نگران کرده و باید ام‌آرآی بگیرم.

علیرضا جهانبخش بعد از پیروزی ۴ بر صفر مقابل هنگ‌کنگ اظهار داشت: اردو به اردو بهتر شدیم. همه بازی‌هایی که تا امروز انجام دادیم دوستانه بود اما امروز بازی رسمی داشتیم که کادر فنی و قلعه‌نویی اصرار داشتند قدم اول را خوب برداریم.

وی در مورد مصدومیتش گفت: متأسفانه مصدومیتی جزئی به وجود آمده باید ام‌آرآی بگیریم تا ببینم به چه شکلی است یک مقدار خودم نگرانش هستم.

بازیکن تیم ملی فوتبال در مورد درخشش در تیم فاینورد عنوان کرد:‌ بازی به بازی شرایطم بهتر شده بود امیدوارم مصدومیتم هم ان‌شاءالله خیر باشد. 

جهانبخش در مورد انتقادهایی که به تیم ملی می‌شود، گفت: برای خودم آنچه عجیب بود اینکه نسبت به سن تیم ملی و بازیکنانی بود که دعوت می‌شد در حالیکه کادر فنی بازیکنان جوانی را به اردو دعوت کرده است. آنها استعدادهای خوبی دارند و می‌توانند به تیم ملی کمک کنند. قطعاً تجربه‌ای که بازیکنان در این چند سال با هم دارند می‌تواند خیلی کمک کند و این تجربه را با اگر با جوانانی که به ما اضافه شدند ترکیب کنیم به ما خیلی کمک می‌کند چون تیم ملی نیاز به  تجربه دارد و ترکیب جوانان و با تجربه ها می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

وی در مورد اینکه این نسل فوتبال می‌تواند قهرمانی را به فوتبال ما هدیه بدهد، گفت: این بزرگترین هدف و آرزویی است که همه بازیکنان دارند. جام ملت‌های قبل بدشانس بودیم در بازی با ژاپن، این جام ملت‌ها در همین بغل است قطر است و امیدوارم مردم برای تشویق تیم ملی بیایند و از تیم حمایت کنند. با تمام وجود می‌رویم و تلاش می‌کنیم چون در آخر ما برای مردم بازی می‌کنیم. 

بازیکن تیم ملی در مورد اینکه به حقت در فوتبال رسیده‌ای یا می‌توانستی در تیم‌های بزرگتری باشی، گفت: از مسیر فوتبالی‌ام راضی هستم قطعاً می‌توانست بهتر باشد. همیشه برای بهتر بودن این مسیر تلاش کرده‌ام. در انگلیس می‌توانست شرایطم بهتر باشد. تمام تلاشم را در برایتون انجام دادم. چه موقعی که بازی کردم و چه موقعی که به ما شانس داده شد. در فوتبال گاهی می‌تواند مسیر متفاوت باشد. برای تصمیم‌هایم فکر کردم و تمام تلاشم را کردم. ۱۰ سال بازی در سطح اول فوتبال اروپا نشان می‌دهد که چقدر تلاش کردم. اکنون ۳۰ ساله شده‌ام و تجربه بیشتری دارم. دوست دارم از این شرایط ملی استفاده کنم تمام تلاشم را بکنم تا مثمرثمر باشم تا در سطح باشگاهی در سطح اول بازی کنیم و همچنین به تیم ملی هم کمک کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • farshad GB ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    همان بهتر که مصدوم بشی. یه پاس درست و حسابی به طارمی ندادی. هر چی که دلت می خواهد همان را در بازی انجام می دهی.وقتی طارمی در موقعیت مناسب بود بهش پاس ندادی و توپ رو فرستادی به رامین که سانت کنه. قشنگ مشخصه که داری بهش حسودی می کنی. در خدمت تیم باش تا مردم هم از تو راضی باشند. به فکر گل زدن نباش به فکر موفقیت تیم کشورت باش. زنده باد طارمی و سردار. اگه این دو نباشند تیم کشورمون خیلی ضعیف میشه.
    • ادرین IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
      اره اونجا میتونست پاس بده طارمی داد به رامین لقمه رو دور گردن پیچوند جهانبخش بازیکن خوبیه اما خیلی حوله الان تو حرفاش میگه این جام ملتها افتاده همین بغل ینی قطر از ملت میخایم ک بیان انگار جام ملتهای قبلی افتاده شرق استرالیا نمیدونم حولسشون کجاست جام ملتهای قبلی ک از بغلم بغلتر بود مگه امارات نبود ک قطر قهرمان شد خاک تو سر ایران ک ژاپن جرش داد اون توپو ک ول کردن اصن هیچی بیرانوند تو ک در گل بودی چرا نتونستی خروج کنی اون توپو بگیری اصن ایران همش اماو اگره الکی خوشن
  • ادرین IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    نه اینکه اون جام ملتها افتاده بود لندن حاله میگی این جام ملتها همین بغل است قطر اون جام ملتهام ک امارات بود
  • تاجی FR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    بازیکن مزخرفیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی