تیم رویایی دیوید بکام در اینترمیامی/ بزرگان بارسلونا در تیم اسطوره رئال‌مادرید!
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دیوید بکام در حال ساخت یک تیم رویایی در اینترمیامی است و تعداد زیادی از بزرگان بارسلونا را برای پیوستن به لیونل مسی به تیم خود می‌آورد.

دیوید بکام با تکیه بر چندین اسطوره بارسلونا در اطراف لیونل مسی به سرعت در حال ساختن یک تیم رویایی در اینترمیامی است. مسی در تابستان وارد فلوریدا شد و به سرعت تأثیر قابل توجهی در تیم آمریکایی گذاشت و آنها را از انتهای جدول کنفرانس خارج کرد و وارد رقابت پلی‌آف کرد. آنها همچنین اولین جام در تاریخ باشگاه را به دست آوردند و لیگزکاپ را بالای سر بردند.

جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس که در پایان فصل گذشته نوکمپ را ترک کردند، به فوق ستاره آرژانتینی در میامی پیوستند. لوئیس سوارس قرار است پیش از شروع رقابت‌های ۲۰۲۴ به آنها بپیوندد و ترکیب رویایی بکام محقق شود.

دروازه‌بان دریک کلندر نقش کلیدی در پیروزی لیگزکاپ ایفا کرد و دو پنالتی را مهار کرد و یک گل را در ضربات پنالتی مقابل نشویل در فینال مسابقات به ثمر رساند. عملکردهای خوب او باعث شده که بکام به دنبال چهره تازه‌ای در دروازه نباشد. آلبا کاپیتان سابق اسپانیا به عنوان یکی از بهترین مدافعان چپ نسل خود شناخته می‌شود و با بارسا شش قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. او همچنین نقش کلیدی در فینال داشت و به مسی نزدیک است و مدافع چپ اصلی میامی خواهد بود.

توماس آویلس و کمال میلر در مرکز دفاع در فصل آینده با یکدیگر همکاری می‌کنند. آویلس در تابستان وارد تیم شد، اما به سرعت در ترکیب اصلی تیم جای گرفت و در ۱۱ بازی MLS ظاهر شد. میلر فصل گذشته یکی از ستاره‌های میامی بود و به طور منظم ۹۰ دقیقه کامل بازی می‌کرد. اولین آمریکایی در ترکیب رویایی بکام دآندره یدلین خواهد بود. ستاره سابق اسپرز با ورود مسی از کاپیتانی محروم شد اما همچنان در باشگاه محبوب است. یدلین در دفاع راست بازی می‌کند، اگرچه ممکن است با چالش سرجی روبرتو روبرو شود که به احتمال زیاد در خط میانی قرار می‌گیرد.

تیم رویایی دیوید بکام در اینترمیامی/ بزرگان بارسلونا در تیم اسطوره رئال‌مادرید!

روبرتو در پایان فصل بارسا را ترک خواهد کرد و به نظر می‌رسد به میامی برود. در کنار او شاهد همکاری باورنکردنی بوسکتس و راکیتیچ خواهیم بود. بوسکتس پس از دوران حرفه‌ای خیره‌کننده‌اش در بارسا نیازی به معرفی ندارد. راکیتیچ چندین سال در بارسا در کنار مسی بازی کرد و جام‌های زیادی در کارنامه دارد. این بازیکن کروات به سمت خروج از سویا در پایان فصل پیش می‌رود و مسی به بکام فشار می‌آورد تا او را به میامی بیاورد. قهرمان آرژانتینی جام جهانی نقش عادی خود را در جناح راست بازی می‌کند، جایی که فصل گذشته ۱۱ گل برای میامی به ثمر رساند. در جناح مقابل، دومین آمریکایی رابرت تیلور خواهد ایستاد. او از شانس دادن پاس گل برای سوارس که گرمیو را در پایان فصل به مقصد میامی ترک خواهد کرد، لذت خواهد برد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • نیما غطاوی IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    بکام کجاش اسطوره هس؟
  • سعید IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    خداییش خجالت نکشیدی این ترکیبوچیدی دیویدجان
  • رادین افشار IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    تیم مخوفی میشه صد در صد سال بعد قهرمان میشن
  • رونالدو فن IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    از نظرم مسی بازیکن خوبیه ولی ازش بدم میاد فقط برای دزدیش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی