نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
خط و نشان خطیر پس از پیروزی بزرگ/ این خواننده از استقلالی‌های چند آتشه است/ مشکل هاشمی‌نسب باید با همکاری بازیکنان حل شود!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال، حل مشکل مربی تیم فوتبال این باشگاه برای نشستن روی نیمکت آبی‌ها را در گروی همکاری شاگردان جواد نکونام دانست.

علی خطیر پس از پیروزی ۲ بر صفر استقلال مقابل تراکتور تبریز گفت: این برد جذاب را به همه هواداران خوب، بازیکنان و کادر فنی استقلال تبریک می‌گویم. بازی بزرگی را بردیم و ان‌شاءالله آرام آرام به سمت قهرمانی می‌رویم.

وی در مورد حضور بهنام بانی، خواننده موسیقی پاپ در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: بانی از استقلالی‌های چند آتشه است و به رختکن تیم هم آمد. حضور او باعث قوت قلب و باعث افزایش روحیه ماست.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آبی‌ها می‌توانند به قهرمانی لیگ برسند یا خیر، گفت: نمی‌توان الان درباره قهرمانی بحث کرد، اما قهرمانی هدف ماست و آرام آرام در این مسیر گام برمی‌داریم. موانع و مشکلات زیادی پیش رو داریم و تلاش می‌کنیم آن را برطرف کنیم.

خطیر درباره گلزنی گوستاوو بلانکو که به‌خاطر عبور باشگاه استقلال از سقف بودجه به مدت چند هفته نتوانست برای آبی‌ها به میدان برود، عنوان کرد: بلانکو بازیکنی فوق‌العاده است و به او تبریک می‌گویم.

وی در مورد وضعیت مهدی هاشمی‌نسب و اینکه همچنان نمی‌تواند روی نیمکت استقلال بنشیند، تصریح کرد: مشکل او پس از فیفادی و با همکاری بازیکنان حل می‌شود. هاشمی‌نسب را خیلی زود روی نیمکت استقلال خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره نگرانی هواداران تیم فوتبال این باشگاه از احتمال کسر امتیاز از شاگردان نکونام گفت: استقلال تنها باشگاهی است که قوانین را از ابتدا رعایت کرده و تخلفی نکرده که نگران باشند. به‌خاطر رعایت قوانین سقف بودجه نتوانستیم خیلی از بازیکنان را جذب کنیم. بیشتر از ۲۱ بازیکن نداریم و تیم ما از این لحاظ کامل نیست. با همدلی به سمت هدف اصلی خودمان می‌رویم و خدا به ما کمک می‌کند.

در ادامه همین مطلب بخوانید: عکس| خواننده مشهور استقلالی روی سکوها آزادی دیده شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • میلاد IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    تیمهای ملوان ، نفت ابادان ، هوادار و استقلال خوزستان ، پیکان ، ذوب اهن و .... حتی به نصف سقف قرارداد هم نرسیدن . اما طبق گفته خطیر فقط الاستقلال که هفته ای 10 میلیارد از قراردادها کم میکنه ، سقف رو رعایت کرده و ماهم گوشامون درازه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی