نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
حرکت مشکوک خلیل‌زاده زیر ذره‌بین کارشناس داوری/ روی مهاجم استقلال پنالتی شد؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس داوری به تحلیل قضاوت بازی استقلال و تراکتور پرداخت.

حیدر سلیمانی درمورد قضاوت وحید کاظمی در بازی استقلال و تراکتور، اظهار داشت: او امروز نشان داد تحت تاثیر صحبت‌های قبل از بازی سرمربیان ۲ تیم و باشگاه‌ها قرار نگرفته است و قضاوت خیلی خوب و بی‌نقصی انجام داد. در دقیقه ۱۳ بین مدافع تراکتور و مهاجم استقلال پشت محوطه جریمه برخوردی شکل گرفت که داور به درستی با وجود مصدومیت هر ۲ بازیکن به این دلیل که همزمان به هم برخورد کردند، دستور به ادامه بازی داد و به سود هیچ تیمی خطا نگرفت زیرا هیچ کدام از بازیکنان صاحب توپ نبودند.

وی افزود: در دقیقه ۴۷ مهرداد محمدی اعتقاد داشت شجاع خلیل زاده داخل محوطه جریمه او را شارژ کرده و داور باید پنالتی اعلام کند اما کاپیتان تراکتور هیچ خطایی روی مهاجم استقلال نکرد. در دقیقه ۶۲ بازیکن تیم آبی‌پوش پس از ریباند توپ توسط دروازه‌بان تراکتور برخورد داشت اما برخلاف اعتقاد او مبنی بر خطای پورحمیدی، داور به درستی خطای هیچ کدام را نگرفت. دفع توپ دروازه‌بان در این صحنه درست بود.

کارشناس داوری تاکید کرد: در دقیقه ۶۴ کاظمی یک کار خیلی خوب انجام داد. در شرایطی که بازیکن تراکتور روی بلانکو خطا کرده بود، او در ابتدا به این دلیل که استقلال در موقعیت حمله بود، به درستی آوانتاژ داد اما پس از متوقف شدن مسابقه به صفا هادی کارت داد.

شاگردان جواد نکونام در این بازی با گل‌های ایمان سلیمی و گوستاوو بلانکو ۲ بر صفر حریف تبریزی را شکست دادند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    ما استقلالی ها انتظار نداریم مثل لنگ سهمیه پنالتی و اخراجی را داوران برای بازی هایمان رعایت کنند فقط می خواهیم عدالت رعایت شود .همین
  • عدالت خواه IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    بهتون قول میدم که این آقا اصلا بازی رو ندیده، صرفا حرف زده که یه چیزی گفته باشه....!
  • بی طرف IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    سلام وخسته نباشید به داوران امروز بازی استقلال و تراکتور که واقعاً قضاوت خوبی در این دیدارداشتن ،فقط جدا ازیه صحنه که منجربه کارت زرد گرفتن ایمان سلیمی بودکه بنظر بنده نیازی به دادن کارت زرد نداشت ،درمجموع عالی وبی طرف قضاوت کردن ،وبه بازیکنای هردوتیم بخاطر فوتبال زیباوبه دورازتنش ودرگیری غیر ورزشی یه خسته نباشید جانانه میگم،ایول دمتون گرم 🌷
  • علی تبریزی IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    در دقایق ۲۰ و۵۴ روی فوروارد تراکتور پنالتی شد داور نگرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی