نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سوریان و محمد بنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قهرمان اسبق المپیک ۶ سال پیش در چنین روزی حرف‌های ناگفته خود را با خبرورزشی در میان گذاشت.

بدون تردید حمید سوریان یکی از چهره‌های ماندگار ورزش ایران محسوب می‌شود. قهرمان المپیک لندن و یکی از بزرگترین مدال‌آوران کشتی ایران در عرصه رقابت‌های جهانی که خبرورزشی پس از فتح لندن ۲۰۱۲ برایش تیتر زد: ژنرال ۷ ستاره!

سوریان روز هفدهم آبان سال ۱۳۹۶ مصاحبه مفصلی با خبرورزشی انجام داد و بسیاری از حرف‌های ناگفته زندگی خودش را بر زبان آورد. او با تایید بحث احتمال حضورش در انتخابات شورای شهر صراحتا گفت پس از مشورت با محمد بنا و سایر ورزشی‌های مورداعتماد خود به این نتیجه رسید که بهتر است وارد چنین عرصه‌ای نشود. از قرار معلوم بنا به او گفته بود در دنیای ورزش بماند و وارد سیاست نشود. سوریان همچنین تاکید کرد با این‌که خودش فرنگی‌کار بوده اما از دیدن کشتی‌های حسن یزدانی به خودش می‌بالد و افتخار می‌کند. قهرمان المپیک لندن که حسرت قهرمانی در پکن ۲۰۰۸ و ریو ۲۰۱۶ بر دلش مانده، در بخش دیگری از مصاحبه خود با خبرورزشی تصریح کرد به او پیشنهاد بازی در فیلم سینمایی هم داده شد اما قبول نکرد چون معتقد است هر کسی باید در حیطه تخصصی خود کار کند. آقاحمید همچنین گفته بود با توجه به سختی‌ها و فراز و نشیب‌هایی که داشته، می‌توان از زندگی‌اش یک سریال ۹۰قسمتی ساخت.

نکته جالب دیگری که حمید سوریان در مصاحبه خود با خبرورزشی به آن اشاره کرد بحث علاقه‌اش به فوتبال بود. او این مسئله را کتمان نکرد و گفت که هر از گاه با رفقایش فوتبال و فوتسال هم بازی می‌کند. سوریان از علاقه خودش به لیونل مسی صحبت کرد و در میان بازیکنان ایرانی نیز تاکید داشت سردار آزمون و مهدی طارمی بازیکنان بسیار خوب و بااستعدادی هستند. این قهرمان بزرگ ادامه داد: شهاب حسینی را خیلی دوست دارم و چون او گفته در لیگ برتر طرفدار پارس جنوبی جم هستم من هم به تبعیت از آقا شهاب می‌گویم که پارس جنوبی را دوست دارم! البته نکته اینجاست که حالا دیگر پارس جنوبی در لیگ برتر حضور ندارد و طرفداران دوست‌داشتنی این تیم را نمی‌بینیم.

مصاحبه سوریان در خبرورزشی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ۶۶۶۶۶۶ IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    استادت اقای بنا پرسپولیسیه .اونم از نوع چند اتیشه .شهاب حسینی هم که همه میدونن یک پرسپولیسیه قدیمیه .زنده باد بزرگ فوتبال ایران و اسیا پرسپولیس پر افتخار .
  • حک IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    سلطان حمید سوریان پر افتخار ترین ورزشکار تاریخ ایرانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی