گروگانگیری؛ مشکل تازه بارسلونا!/ دیدار شاگردان ژاوی لغو می‌شود؟
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به دلیل گروگانگیری در فرودگاه هامبورگ، برنامه سفر بارسلونا به این شهر آلمانی برای رویارویی با شاختاردونتسک با مشکلاتی مواجه شده است.

بارسلونا می‌تواند عصر سه‌شنبه به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. پیروزی بر شاختار دونتسک باعث می‌شود که آنها با ۹ امتیاز اختلاف نسبت به قهرمان اوکراین در گروه H قرار بگیرند در حالیکه تنها دو بازی باقی می‌ماند. با توجه به ادامه جنگ در اوکراین، این بازی در هامبورگ برگزار می‌شود و شاختار به عنوان تیم میزبان خواهد بود.

اما سفر بارسلونا به شهر آلمانی برای این مسابقه ممکن است با دردسرهایی همراه باشد، زیرا تنها فرودگاه هامبورگ در حال حاضر به دلیل گروگان‌گیری بسته است. مردی دختر چهار ساله خود را در فرودگاه گروگان گرفته و نیروهای پلیس زیادی در منطقه حضور دارند و در نتیجه فرودگاه فعلا بسته است. بارسلونا قرار است روز دوشنبه به هامبورگ پرواز کند و اگر این وضعیت تا آن زمان ادامه پیدا کند، ممکن است مجبور شوند برنامه‌های خود را تغییر دهند.

همه امیدوارند که طرف‌های درگیر در این وضعیت بتوانند بدون تشدید شدن تنش‌ها به یک نتیجه دوستانه برسند. در حال حاضر مسئولان بارسلونا این موضوع را زیر نظر دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی