نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴
۱۵ |
۳
اولین واکنش سپاهان  به رای محکومیت AFC
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پی صدور رأی اولیه کنفدراسیون فوتبال آسیا اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در پی صدور رای کمیته انضباطی AFC، اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه سپاهان صادر شده که متن آن به شرح زیر است:

در پی صدور رای اولیه کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص پرونده دیدار فولاد مبارکه سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴-۲۰۲۳، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بدین‌وسیله نکاتی را به سمع و نظر افکار عمومی می‌رساند:

۱- باشگاه سپاهان ضمن احترام به نهاد انضباطی AFC، اعلام می‌دارد که با اتکا به مستندات متقن حقوقی، این رأی را به هیچ‌وجه صحیح ندانسته و در این پرونده خود را محق می‌داند.

۲- باشگاه سپاهان در پاسخ به اتهامات بی‌اساس طرف مقابل، مستندات و درخواست‌های قانونی خود را مهیا نموده و به مقامات AFC ارائه نموده بود. اما متأسفانه کمیته انضباطی AFC در موارد متعددی درخواست‌های قانونی و طبیعی باشگاه را بدون ذکر دلیلی رد نمود؛ از جمله:

الف) کمیته محترم انضباطی AFC در ابتدا درخواست قانونی باشگاه سپاهان جهت برگزاری جلسه رسیدگی حضوری و به چالش کشیدن مسائل حقوقی ادعانامه آن مرجع را پذیرفت لیکن پس از چند روز ناگهان اعلام نمود که هیچ جلسه حضوری برگزار نخواهد شد.

ب) با توجه به نزدیکی زمان جلسه رسیدگی به مسابقه آتی آلمالیق، سپاهان از آن کمیته درخواست نمود تا با احترام به حق تجدیدنظرخواهی باشگاه سپاهان نسبت به رأی احتمالی، از  برگزاری جلسه رسیدگی و صدور رأی فوری قبل از آن بازی که تضییع‌کننده امکان تجدیدنظرخواهی سپاهان خواهد بود، موقتا صرف‌نظر نماید. لیکن متاسفانه این خواسته منطقی نیز مردود گردید و تنها چند روز مانده به بازی, رأی غیرصحیح منتهی به عدم برگزاری بازی بعدی در ورزشگاه خانگی سپاهان را صادر نمودند تا امکان حضور هواداران سپاهان در ورزشگاه خانگی کاملا منتفی گردد.

پ) علی‌رغم درخواست صریح تیم حقوقی باشگاه سپاهان از آن کمیته مبنی بر اعلام زمینه‌های حقوقی رأی به انضمام متن رای صادره (جهت ایجاد قابلیت اعتراض فوری به رأی یا تعلیق اجرای آن) متأسفانه از پذیرش این درخواست نیز خودداری گردید.

۳- باشگاه فولاد مبارکه سپاهان قطعا استیناف‌خواهی خود را به مرجع ذیصلاح قانونی اعلام و به جد پی‌گیر تجدیدنظر در رأی اولیه خواهد بود.

۴- این باشگاه درباره پرونده مذکور به دادگاه عالی ورزش (CAS) هم وفق مقررات بین‌المللی رجوع نموده و از طریق آن نهاد قضایی محترم پی‌گیر احقاق حقوق خود خواهد بود.

در پایان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن دعوت از هواداران فهیم و نجیب سپاهان به حفظ آرامش، این اطمینان خاطر را به ایشان می‌دهد که مسئله توسط ارکان حقوقی باشگاه تا حصول نتیجه مطلوب به طور جدی پی‌گیری خواهد شد. همچنین در خصوص جزئیات برگزاری بازی بعدی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • علی DE ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    بعضیا توی خواب هم می تونند ضرر ملی ایجاد کنند.
  • اﻳﺮاﻥ IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    ﺗﻴﻢ ﻫﺎﻱ ﻋﺮﺑﺴﺘﺎﻥ ﻣﻴﺨﻮاﺳﺘﻨﺪ ﻛﻪ اﻳﻦ اﺗﻔﺎﻗﺎﺕ ﺑﻲ اﻓﺘﺪ ﻛﻪ اﻓﺘﺎﺩ ﻣﺪﻳﺮاﻥ ﺗﻴﻢ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺳﭙﺎﻫﺎﻥ ﻣﻴﺪاﻧﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﻋﺮﺑﺴﺘﺎﻧﻲ ﻫﺎ ﻓﻘﻄ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﭼﺮا ﺭاﺣﺖ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﺩاﺩﻧﺪ ﻫﻤﻪ ﻣﻴﺪاﻧﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ اﻳﻦ ﺣﺮﻛﺖ ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﺳﭙﺎﻫﺎﻥ ﺻﺪﺭﺻﺪ ﺑﻪ ﺿﺮﺭ اﻳﻦ ﺗﻴﻢ ﻣﻴﺸﻮﺩ ﻭﻟﻲ اﻧﮕﺎﺭ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻣﻴﺨﻮاﺳﺘﻨﺪ اﻳﻦ اﺗﻔﺎﻕ ﺑﻲ اﻓﺘﺪ
  • امیر IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    شکایت تان به هیچ جایی نخواهد رسید بدون شک
  • علی IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    اقای ساکت چه جوری انقدر راحت به مردم دروغ میگوید همه کثافت کاری زیر سر خودت تو باعرب خواهر خونده بودی ایقدر با روان ما بازی نکنید دیگه حالم از همتون بهم میخوره
  • اکبر IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    دم کمیته انظباطی با این حکم گرم گرم گرم. قابل توجه ذوب شدگان ولایت
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    فصل فوتبالی نیست که casنونشو از فوتبال ایران درنیاره😡 من از همین تریبون از هوادارای بامعرفت اصفهانی که با این شرایط اسفناک اقتصادی برای تشویق یه مشت بی لیاقت بلیط خریدن پوزش میخوام، بشرطی که بزودی و در نوبت بعدی که همچین سیرکی برای ما اتفاق افتاد، اونا هم جای یه مشت مسئول بی عار از ما دلجویی کنن😒
  • علی IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    وقتی ناظر بازی میگه باید بنر و مجسمه جمع بشه باید جمع بشه وگرنه خلاف محسوب میشه. به چی میخواین شکایت کنین؟ به عمل نکردن به حرف ناظر؟خودتون رو بیشتر از این مضحکه عام نکنید
    • Amir IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      به زمان اعلام ناظر و ای اف سی ، زیرا در هنگام بازدید و تایید استادیوم ، و جلسه هماهنگی پیش از بازی ایرادی نگرفته بود.
    • کاربر جدید IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      حتی اگر بین دو نیمه هم ناظر بازی درخواستی داشته باشه باید اجرا بشه بعد شما به زمانش گیر دادی
  • زیگزاگ IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    موضوع خیلی ساده تر از این حرفهاست. طبق حرف ای اف سی(فارغ از صحیح نبودنش) این ورزشگاه یا جای فوتباله یا جای تبلیغات.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی