نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
هرج‌ومرج در چین؛ تور لیونل مسی و یارانش در آسیا لغو می‌شود؟/ شادی تبدیل به سرخوردگی و سردرگمی شد!
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اینترمیامی و لیونل مسی هنوز عازم سفر تاریخی به چین نشده‌اند اما هرج و مرج و آشوب زیادی در برنامه‌ریزی‌ها به وجود آمده و یک بازی کنسل شده و محل برگزاری بازی دیگر تغییر کرده است.

هواداران آسیایی از اینکه لیونل مسی پس از مراسم توپ طلا راهی آسیا می‌شود خوشحال بودند. احتمال اینکه مسی در مراسمی که در تاریخ ۳۰ اکتبر برگزار خواهد شد هشتمین توپ طلای خود را به دست بیاورد بسیار زیاد است. اندکی پس از آن، تیم اینترمیامی قرار است برای چند بازی دوستانه راهی چین شود. آنها ابتدا قرار بود در ۵ نوامبر با کینگدائو هاینیو و سه روز بعد با چنگدو رونگ‌چنگ روبرو شوند. به گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، دومین مسابقه از این مسابقات به دلایل مختلفی توسط سازمان‌دهندگان لغو شده است.

بازی اول برگزار می‌شود اما در این بازی نیز تغییراتی به وجود آمده و دو تیم به جای استادیوم فوتبال جوانان چینگدائو با ظرفیت ۵۰۰۰۰ نفر، در ورزشگاه وویویآن ریور با ظرفیت ۴۱۵۰۰ نفر در هایکو به مصاف هم خواهند رفت. اظهارات ضد و نقیضی از برنامه‌ریزان درباره زمان فروش بلیت‌ها وجود دارد و اکنون فقط یک بازی برگزار خواهد شد. طرفداران به سرعت نارضایتی خود را در رسانه‌های اجتماعی مطرح کردند و شادی و خوشحالی آنها جای خود را به سرخوردگی و سردرگمی داد.

در همین ارتباط بخوانید: برنامه لیونل مسی و هم‌تیمی‌هایش برای فصل جدید مشخص شد/ اسطوره آرژانتینی راهی کدام کشور آسیایی می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی