نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
از حضور در لیست مازاد تا سورپرایز ترکیب اصلی!/ این پرسپولیسی همه را غافلگیر کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور وحدت هنانوف در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان عجیب بود.

ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان یک سورپرایز ویژه داشت و آن هم حضور وحدت هنانوف در ترکیب اصلی بود. هنانوف که تا قبل از بازی مقابل تیم سابقش اصلا مورد استفاده قرار نگرفته بود و حتی شایعه حضور در لیست مازاد پرسپولیس و جدایی او هم مطرح بود، به ناگهان در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و انصافا هم عملکرد خوبی داشت.

مصدومان پرتعداد پرسپولیس دست یحیی گل‌محمدی را حسابی بسته بود و به همین دلیل او تصمیم گرفت در نیمه نخست بازی با استقلال تاجیکستان ابتدا وحدت را در سمت راست خط دفاعی به کار بگیرد و اسماعیلی‌فر را یک خط جلو ببرد. در نیمه دوم و بعد از تعویض کنعانی‌زادگان، گل‌محمدی از وحدت در قلب خط دفاعی استفاده کرد و اسماعیلی‌فر به پست اصلی خود برگشت.

حالا با توجه به عملکرد خوب هنانوف، این بازیکن دیگر نه تنها در لیست مازاد پرسپولیس قرار ندارد، بلکه یکی از مدعیان اصلی حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس خواهد بود و باید برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی با سایر نفرات رقابت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • رضا یاک فرعی ۷ تایی IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    بقول یه بابایی: لنگ باید بره جلو بوق بزنه با سوتسوتک... هه هه هه خندیدم... لنگیا بَه بَه بخوریم شاید و بلکه ببریم هه هه هه خندیدیم...... رسانه محترم خبر ورزش لنگیه به معنای واقعی کلمه، عذر میخواهم از حضور پرنگ و خوبتان در فضای خبری در رسانها و بسیار مشعوفیم!! اما رسانه عزیز فکر کنم اگه خبری هم امروز می باید چاپ میکردید و تیتری میزدید با عرض شرمندگی از حضورتان یه خبر ناقابل از اس اس میزدید چون امروز بازی داره و قاعدش اینه نه از لنگ و لنگیان.... آدرس اِندِ لنگی بودنتان را خوب میدهید!! از دیروز لنگیان مخصوصا شما رسانه بعلت ثبت قرارداد بلانکو همگی در کمایید و هنگ کردید و انگار که از ناراحتی دیوانه و سر بر بیابان گذاشته اید، عزیزان رسانه مگر نه اینکه شما رسانها باید مثلا بیطرف باشید، حداقل برای آینده خودتان هم که شده ظاهر را حفظ کنید رسانه محترم خبر ورزشی لنگیه به معنای واقعی!!!!
    • پرسپولیس کبیر IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
      نظرتون محترمه اما اصلا مهم نیست
  • مسعود IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    مگه امروز لنگ بازی داره..
  • محمد IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    جالبه نظر سنجیشون درباره استقلاله خبرشون واسه لنگیا شما خودتون پیدا کنین پرتقال فروش را بس که لنگین این خبر ورزشیها...
  • سروش IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    کسی از کیسه کس ها نظر نخواست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی