نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
۰ |
۰
بازگشت مسی به آمریکا برای یک پایان خوب
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم اینترمیامی اعلام کرد که لیونل مسی در آخرین بازی این تیم در فصل جاری لیگ MLS حاضر خواهد شد.

لیونل مسی اسطوره آرژانتینی در هفته‌های پایانی فصل چند بازی اینترمیامی را به دلیل مصدومیت از دست داد و صورتی‌ها هم به پلی‌آف نرسیدند تا کارشان خیلی زود در این رقابت‌ها به اتمام برسد.

بامداد فردا در حالی اینترمیامی به مصاف شارلوت خواهد رفت که لیونل مسی در بازی گذشته درگیر مسابقات انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ بود و کنار تیم ملی آرژانتین حضور داشت.

با این وجود لئو خودش را به آمریکا رسانده تا در آخرین بازی مقابل شارلوت حضور پیدا کند. ژاوی مورالیس دستیار تاتا مارتینو در آستانه آخرین بازی اینترمیامی در لیگ MLS گفت: «لیونل مسی همراه اینترمیامی به این بازی خارج از خانه می‌رود. پس از آن تصمیم می‌گیریم که او چقدر بازی کند. البته حضور لیونل مسی در تیم برای همه انگیزه است. ما می‌دانیم که او برای فوتبال چه معنایی دارد. داشتن چنین بازیکن آماده بازی برای اینترمیامی فاکتور خیلی خوبی است. ما خوشحالیم که مسی بازگشته است.»

لازم به ذکر است، اینترمیامی با توجه به این که در پلی‌آف لیگ MLS حاضر نخواهد بود، برای پیش‌فصل آینده برنامه‌ریزی کرده و نوامبر به چین سفر خواهد کرد.

در همین ارتباط بخوانید: برنامه لیونل مسی و هم‌تیمی‌هایش برای فصل جدید مشخص شد/ اسطوره آرژانتینی راهی کدام کشور آسیایی می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی