نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سید جلال حسینی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلال حسینی، مربی کنونی پرسپولیس در سال‌های پایانی دوران بازیگری خود قاطعانه تاکید داشت شرایط مالی این تیم باید عوض شود.

سیدجلال حسینی اگرچه در ‌های پایانی دوران فوتبال خودش گاهی اوقات نیمکت‌نشین می‌شد و در ترکیب ثابت قرار نمی‌گرفت اما حرمت بسیار زیادی نزد هواداران، مربیان و البته سایر بازیکنان پرسپولیس داشت به همین خاطر بلافاصله پس از آویزان کردن کفش‌هایش به کادر فنی سرخ‌پوشان اضافه شد و حالا یکی از مربیان این تیم محسوب می‌شود.

جلال حسینی روز ۲۹ مهر سال ۱۳۹۹ در اوقاتی که به واسطه شیوع ویروس کرونا پیکارهای لیگ برتر به صورت فشرده بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شد و لیگ قهرمانان آسیا هم به‌طور متمرکز در قطر جلو می‌رفت، مصاحبه‌ای اختصاصی با خبرورزشی انجام داد و به نکات جالبی اشاره کرد. کاپیتان وقت پرسپولیس با اشاره به همدلی بازیکنان برای این‌که توقعات خود را پایین بیاورند و باشگاه بتواند مطالبات برانکو ایوانکویچ را بپردازد، به خبرورزشی گفت: بچه‌ها همه دست به دست هم دادند و البته هواداران هم در نهایت حرفه‌ای‌گری فضا را درک کردند. مشکلات مالی در پرسپولیس و فوتبال ایران همیشه وجود داشته اما حرف این است که وضعیت پرسپولیس باید عوض شود. خوشبختانه طی چند فصل اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌ایم و به واسطه همین نتایج، درآمد خوبی نیز داشته‌ایم. حالا با این سطح درآمد و فراهم شدن شرایط جهت درآمدزایی بیشتر، معتقدم مشکلات مالی پرسپولیس باید ریشه‌کن شوند.

حسینی ادامه داد هواداران پرسپولیس در این مدت هه‌جوره پای تیم ایستاده‌اند و خیلی حرص خوردند. دلم می‌خواهد این مشکلات حل شود تا آن‌ها کمتر حرص و جوش داشته باشند.

مصاحبه سیدجلال سال ۱۳۹۹

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی