نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عکس| پست رمزآلود کنعانی‌زادگان و شجاع/ کنایه ستاره‌های پرسپولیسی به کیروش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل زاده پست معناداری در فضای مجازی منتشر کردند.

حسین کنعانی‌زادگان در فینال بازی‌های غرب آسیا مقابل ازبکستان روی یک رفتار عجیب از زمین بازی خارج شد تا تیم ملی در حالی که با یک گل از ازبکستان پیش بود لحظات پرتنشی را پشت سر بگذارد. پس از قهرمانی ایران در این مسابقات امیر قلعه‌نویی کنعانی‌زادگان را در اردوی بعدی به تیم ملی دعوت نکرد تا به نوعی این مدافع را تنبیه کند اما کنعانی‌زادگان حاشیه‌ای در این خصوص ایجاد نکرد تا اینکه دوباره از سوی قلعه‌نویی برای تورنمنت چهارجانبه دعوت شد.

کنعانی‌زادگان در بازی نخست مقابل اردن در ترکیب اصلی قلعه‌نویی قرار گرفت اما در بازی فینال مقابل قطر نیمکت‌نشین شد تا زمانیکه مرتضی‌ پورعلی‌گنجی که در ترکیب اصلی قرار گرفته بود دچار مصدومیت غیرمنتظره‌ای شد و کنعانی به زمین بازی رفت. ورود کنعانی‌زادگان در نیمه دوم به زمین بازی درحالیکه بازی با نتیجه صفر صفر دنبال می‌شد با گلزنی این مدافع از روی ضربه کرنر همراه شد و می‌تواند استارت پیروزی پرگل تیم ملی با درخشش مدافع پرسپولیس زده شد و کنعانی باز هم مقابل قطری‌ها موفق به گلزنی شد تا نقش پررنگی در فینال داشته باشد.

اکنون حسین کنعانی‌زادگان پس از گذشت یک روز از قهرمانی تیم ملی در تورنمنت چهارجانبه اردن تصویر معناداری در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «صبر کردن اوج احترام به حمکت خداوند است»

کنعانی‌زادگان در این پست اینستاگرامی تصویری مشترک از خودش و شجاع خلیل‌زاده را منتشر کرده و با توجه به متنی که مدافع پرسپولیس زیر این تصویر می‌توان به این موضوع پی برد که کنعانی‌زادگان بصورت غیرمستقیم به دورانی که او و شجاع خلیل‌زاده ازسوی کارلوس کی‌روش در تیم ملی با بی‌مهری روبه‌رو شده بودند اشاره کرده و حالا با حضور امیر قلعه‌نویی زوج پرسپولیسی دوباره پس از چند سال در تیم ملی تشکیل شده و می‌درخشند.

عکس| پست رمزآلود کنعانی‌زادگان و شجاع/ کنایه ستاره‌های پرسپولیسی به کیروش

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • اوف IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    خب معلومه بد سوختن..آب بدم خدمتتون اینا جام جهانی نمیشه ایندفعه تانگو برقصن خخخخ
    • CA ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      بازیکن های بی ظرفیت ! انگار برزیل رو بردند
  • کابوی موج سوار IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    شما از نکته اصلی غافل موندید: شماره پیراهن شجاع هم طعنه به ۴تایی شدت کیروش هست
  • کابوی موج سوار IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    شما از نکته اصلی غافل موندید: شماره پیراهن شجاع هم طعنه به ۴تایی شدن کیروش هست.
  • مافیای زرد و آبی IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    چرا مدیر نالایق دولتی پرسپولیس بخاطر منفجر کردن سفف قرارداد توسط کیسه از کیسه شکایت نمیکنه ؟! اینجا ثابت میشه که کیسه تیم حکومتی هستش که هیچ کس جرأت شکایت نداره راستی چرا باید کیسه بعد از پرسپولیس بازیش برگزار بشه واقعاً چرا ؟!
  • زیگزاگ IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    رفتارش بعد از گل زیاد زیبنده نبود. باز هم کلاس جهانبخش که نذاشت بیشتر از این شورش کنه. با اینکه بازیکن خوبیه اما مثل شیث دست خودش نیست. مشکل داره.
    • اسماعیل IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      بازم اضهارنظر بی مورد!!! حرف نزنی خیلی بهتره این بنده خدا تو کودک شو هم گل زد شادی گلش همین بود سالهاست اینجوری شادی میکنه اگه جلو شادی کردنش روهم گرفتن بخاطرعزای عمومی و مردم غزه بوده دیگه درمورد چیزی که نمیدونی سکوت کن
  • اسماعیل IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    درموردپورعلی گنجی میخواستم بگم درسته تعصب به تیم ملی بالاست هیچکس منکرش نیست اما لزومی نداره اینجوری تکل بری و سلامت خودت و بازیکن روبرو رو بخطر بندازی تیم باشگاهی خودتم متضررکنی خدارو شکر که گولسیانی هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی