نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عکس| سرگرمی‌های بزرگ دیوید بکام را نمی‌توانید حدس بزنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در مستند بکام که از نتفلیکس منتشر شد، اسطوره انگلیسی از سرگرمی‌هایی که دارد صحبت می‌کند و کندوهای عسلی که در باغ خود گذاشته را نشان می‌دهد.

دیوید بکام سرگرمی‌های جالبی دارد و به گفته خودش دست روی هر کاری که بگذارد باید آن را به نحو احسن انجام ‌دهد.

ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید در باغ خود کندوهای عسل گذاشته و اوقات فراغت خود را با زنبورهایش پر می‌کند. البته طبق گفته منابع نزدیک به این اسطوره انگلیسی، تهیه عسل در ابتدا برای بکام تفریحی بود که در دوران قرنطینه انجام می‌داد و الان به تجارت تبدیل شده است.

در صحنه آغازین قسمت ۱ مستند بکام که توسط کارگردان فیشر استیونز ساخته شده و از نتفلیکس منتشر شده، دیوید بکام را می‌بینیم که به مراقبت از زنبورهایش مشغول است. ویکتوریا بکام در سال ۲۰۲۲ ویدئویی از دیوید در حال بررسی کندوهای خود را به اشتراک گذاشت، اما در مستند، ستاره بازنشسته فوتبال فاش می‌کند که او و همسرش ایده‌های متناقضی داشتند در مورد نامی که باید بر روی این عسل بگذارند و بفروشند. بکام در این اپیزود می‌گوید: «کمی مشاجره در خانه وجود دارد. من فکر می‌کنم باید نامش را «زنبورهای طلایی» بگذاریم. ویکتوریا «چیزهای چسبناک دی‌بیز» را دوست دارد.»

ووگ بریتانیا در سال ۲۰۲۰ گزارش داد که بکام این سرگرمی را در حین قرنطینه شروع کرد. استیونز می‌پرسد: «چه سرگرمی‌های دیگری مانند این داری؟» بکام پاسخ می‌دهد: «لگو»، و بعد توجهش را به سمت همان چیزهای چسبناکش برمی‌گرداند.

ادامه این مطلب جذاب را اینجا بخوانید.

عکس| سرگرمی‌های بزرگ دیوید بکام را نمی‌توانید حدس بزنید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی