دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
۰ |
۰
عکس| چرا 50Cent اسپانسر تیم دختران زیر ۱۴ سال شد؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از رایان رینولدز و راب مک‌الهنی، نوبت به رپر مشهور آمریکایی رسید که به سراغ حمایت مالی از یک تیم ولزی برود.

«50Cent» رپر معروف جدیدترین سلبریتی است که اسپانسر یک تیم فوتبال بریتانیایی شده است. این هنرمند آمریکایی با نام واقعی کرتیس جکسون سوم، اسپانسر تیم دخترانه ولزی شد.

بازیکنان تیم زیر ۱۴ ساله‌های رامنی از کاردیف، نام او و همکارانش G-Unit را روی پیراهن خارج از خانه و گرمکن‌های خود در این فصل خواهند داشت. توافق برای این قرارداد مالی غافلگیرکننده در حین همکاری یکی از والدین اعضای تیم با 50Cent در تور اخیر انجام شد. والدین بچه‌های دیگر آنها را تشویق کردند تا از 50Cent بپرسند که آیا اسپانسر بچه‌های آنها می‌شود یا خیر.

ریچی براون، مدیر تیم به بی‌بی‌سی گفت: «او گفت که این سوال را می‌پرسد و بدترین سناریو این خواهد بود که 50Cent جواب رد بدهد. خوشبختانه او این کار را نکرد و با درخواست ما موافقت کرد. او اول از همه اسپانسر لباس خارج از خانه ما شد. ما مجددا درخواست دیگری کردیم و او قبول کرد اسپانسر گرم‌کن‌های ما هم بشود.»

لباس‌های جدید برای اولین بار هفته آینده در اولین بازی خارج از خانه رامنی در این فصل پوشیده خواهند شد. براون افزود: «ما عکس می‌گیریم و برایش ارسال می‌کنیم، و امیدواریم که او برایمان ویدئو بفرستد و آرزوی موفقیت کند یا هرچیز دیگری. ما قدردان همه کارهایی هستیم که او در حال حاضر برای ما انجام می‌دهد. خیلی این حمایت را دوست داریم.»

عکس| چرا «50Cent» اسپانسر تیم دختران زیر ۱۴ سال شد؟

عکس| چرا «50Cent» اسپانسر تیم دختران زیر ۱۴ سال شد؟

50Cent اولین سلبریتی نیست که خود را به باشگاهی در ولز مرتبط می‌کند. رایان رینولدز و راب مک‌الهنی بازیگران هالیوودی از سال ۲۰۲۰ مالک تیم لیگ دوم رکسام هستند. براون به شوخی گفت: «فکر می‌کنم رایان رینولدز اکنون رقیب پیدا کرده است. من مطمئن هستم که رکسام با کارهایی که رایان رینولدز انجام داده غوغا می‌کند، و امیدوارم 50Cent بتواند همین تأثیر را در اینجا با ما داشته باشد.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی