نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پرسپولیس با شهاب به صدر رسید/ پیروزی سخت سرخ‌ها مقابل گل‌گهر با مهار جنجالی بیرانوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر مقابل گل‌گهر با تک گل شهاب زاهدی به پیروزی رسید و صدرنشین شد.

تیم پرسپولیس در آخرین روز از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف گل گهر سیرجان رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه ۱-۰ به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

شهاب زاهدی در حالی تک گل پیروزی‌بخش پرسپولیس در این بازی را در دقیقه ۴۱ به ثمر رساند که این گل، اولین گل او با لباس پرسپولیس نیز به حساب می‌آید. شاگردان گل‌محمدی با کسب سه امتیاز این مسابقه، ۱۳ امتیازی شدند و به صدر جدول لیگ برتر صعود کردند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (۲+۹۰- سینا اسدبیگی)، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی (۲+۹۰- گdورگی گولسیانی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، شهاب زاهدی (۱+۹۰- محمد سورگی)، سعید صادقی و یاسین سلمانی (۹- محمد عمری).

عکس تیمی پرسپولیس

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، ابوالفضل رزاق‌پور (۸۹- امیر جعفری)، علیرضا علیزاده، مهران گلزاری (۵۱- میچل تِورده)، بهنام برزایی، علی‌اصغر عاشوری، مهدی تیکدری، مسیح زاهدی، روبرتو  تورس (۶۰- مهدی ممی‌زاده)، سامان فلاح و احمدرضا زنده روح (۶۰- حمید بوحمدان).

عکس تیمی گل‌گهر

داور: بیژن حیدری

نیمه نخست برای تیم پرسپولیس با یک شوک همراه شد و یاسین سلمانی بعد از ۵ دقیقه به شکل عجیبی دچار مصدومیت شد و بلافاصله محمد عمری جانشین این بازیکن شد.

در ادامه شاگردان یحیی گل‌محمدی با ارئه یک بازی هجومی نمایش خوبی داشتند تا اینکه در دقیقه ۴۱ سرانجام روی ارسال دانیال اسماعیلی‌فر شهاب زاهدی نخستین گل فصل خود را برای پرسپولیس به ثمر رساند تا قرمزها با برتری به رختکن بروند.

در نیمه دوم هم این پرسپولیس بود که بازی را هجومی آغاز کرد و نبض بازی در اختیار سرخ‌پوشان تا اینکه اوزونیدیس دست به تعویض زد و درست بعد از تغییرات تیم گل‌گهر در دقیقه ۶۰ می‌توانست به گل تساوی برسد.  

ارسال بازیکنان گل گهر در داخل محوطه جریمه پرسپولیس و ضربه سر مهاجم این تیم در آستانه ورود به دروازه سرخ‌ها با مهار استثنایی بیرانوند به گل تبدیل نشد هرچند که در تصاویر تلویزیونی این صحنه جنجالی مشکوک به گل بنظر می‌رسید اما کمک داور لب خط اعتقادی به رد شدن کامل توپ از خط دروازه نداشت.

در ادامه بازی با همان نتیجه یک بر صفر پیگیری شد تا پرسپولیس به یک پیروزی سخت مقابل گل گهر برسد.

تیم پرسپولیس با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • آریا US ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    تبریک به هواداران ارتش سرخ❤❤❤🏆🏆🏆 کیسه کلا ۲۴ ساعت در صدر جدول بود😂 برید کنار که صاحب صدر اومد😅 یازدهمین جام در طی ۷ سال هم مبارک پرسپولیسی ها باشه❤
    • مهدی IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      با گل کادو پیچ شده داور!!!! این جام های کثیف هم ارزونی شما ولی یه جو معرفت داشته باشید و اعتراف کنید که بدون داور و فدراسیون هیچی نیستید.
    • Z IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      پرسپولیس عشق ه...❤❤❤❤❤
  • آریا US ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    تبریک به هواداران ارتش سرخ❤❤❤🏆🏆🏆 کیسه کلا ۲۴ ساعت در صدر جدول بود😂 برید کنار که صاحب صدر اومد😅 یازدهمین جام در طی ۷ سال هم مبارک پرسپولیسی ها باشه❤
    • ناشناس IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      تبریک رو به کمیته داوران فدراسیون وزارت ورزش بگو جامی که با کمک حکومت به دست میاد ارزش نداره
  • ساوالان IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    از وقتی گلمحمدی در این چند سال امده . تیم هر سال یک لشکر مصدوم می شود. حالا بدنسازی مشکل دارد یا از لحاظ رکاوری جمسی و ذهنی!!!!!!!!!
  • فس فس US ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    موشک شهاب پرتاب شد🚀🚀🚀
  • فس فس US ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    موشک شهاب پرتاب شد🚀🚀🚀
  • یک شهروند IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    فوتبال ایران خیلی خوب دنبال میشه عملا یک تیم رو توپ از خط دروازش گزشته گل نمیگرن گل افسایدشو قبول میکنن اونم نه یک بازی دو بازی بلکه کل فصل اونوقت یک تیم دیگرو پنالتیشو نمیگیرن بازیکن حریف باید اخراج بشه نمیکنن اونم نه یک ودو بازی بلکه کل فصل اول فصلم که تمام بازیکنان تاپ رو میفرستن سمت تیم مورد نظرشون بعد اخر فصلم هواداراشون خوشحالن قهرمان میشن واقعا ایا این فوتبال به جایی میرسه
  • فس فس US ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    موشک شهاب پرتاب شد🚀🚀🚀طفلک شیشتقلال که خیلی زود جای مارو پس داد🤣🤣🤣🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️
    • مهدی IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      موشک شهاب یا کادوی کمک دارو؟؟؟؟
  • ناشناس IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    9 امتیاز با کمک داور تا اینجا لنگ به دست آورده وقتی که وزارت ورزش تیم داری می کنه نباید انتظار عدالت تو فوتبال داشته باشیم کمیته داوران کمیته انضباطی فدراسیون زیر مجموعه وزارت ورزش هست وزارت ورزش هم مالک پرسپولیس
  • ناشناس IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    به کمیته داوران بابت بردشان تبریک میگم
  • ساری IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    با شهاب یا با کمک داورها
    • ع ق QA ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      اورتون اومده موتوا بغیطکم ما که داور با خودمون نیاورده بودیم بازیکن سابقمون هم برامون گل به اون زشتی نزد داور اشتباه کرد اونم داوری که همیشه بر علیه ماست سوال چرا خطیر ماجدی و مظلومی وار نیاوردند و سکه ها را با زردهای فدراسیون ها پولی کردند؟!
  • لاهوتی IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    دو امتیاز هدیه بیژن حیدری ورفقا به پرسپولیس عزیز دردانه فدراسیون بود.اگر تیم دیگری بود هزارتا تیتر میزدید.
  • لنگ قهرمان آسیا IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    متاسفانه لنگ با هوادارانش بازیچه دست حکومت هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی