نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
خبرورزشی‌گردی| دایی: اجازه بدهید با سکوتم به پرسپولیس کمک کنم/ نباید کیفیت بازیکنان پرسپولیس را زیر سوال برد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی دایی در سال ۹۳ به شکلی عجیب از هدایت پرسپولیس کنار گذاشته شد.

حتما همه شما به خاطر دارید که علی دایی چگونه در اوایل لیگ چهاردهم از هدایت پرسپولیس کنار گذاشته شده و جای خود را به حمید درخشان داد. رفت‌وآمدی که سر و صدای بسیار زیادی راه انداخت و بالغ بر ۱۰ روز یکی از سوژه‌های اصلی مطبوعات ورزشی و حتی غیرورزشی کشورمان بود.

دایی پس از این برکناری ترجیح داد پیرامون پرسپولیس سکوت کند و حرفی نزند. او روز پانزدهم مهرماه سال ۱۳۹۳ در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی از حرف زدن پیرامون شرایط فنی پرسپولیس امتناع کرد و گفت: اجازه بدهید در رابطه با وضعیت فنی این تیم حرف نزنم و با سکوتم به پرسپولیس کمک کنم چون دلم نمی‌خواهد سرخ‌پوشان دچار مشکلات حاشیه‌ای بشوند.

شهریار در لابه‌لای صحبت‌های خود همچنین به ادعای مدیران وقت باشگاه مبنی بر این‌که تیم ضعیف بسته شده نیز واکنش نشان داد و گفت: من تک‌تک بازیکنانی که برای پرسپولیس این فصل جذب کردم را قبول دارم و اصلا این را قبول ندارم که کسی توانایی فنی این نفرات را زیر سوال ببرد.

برکناری علی دایی از پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    موجب غرور و افتخار🫡🫡🫡
  • رضا یاک فرعی ۷ تایی IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    سلام علیکم برادران خبر ورزشی و اِندِ لنگی،، نمیدونم چرا گزارشگران و خبرنگاران این رسانه بیطرفانه با مسائل فوتبالی برخورد نمیکنه؟ مگر نباید رسانه بیطرف باشه؟ آیا غیر از اینه که با تمام وجود طرفدار تیم لنگستانه؟؟؟؟ دیروز تیم استقلال برنده بازیش تو لیگ شد اما یک خبر محض کچلی و یا یک تیتر درباره برد اس اس نزد!! یعنی شما رسانه محترم خبر ورزشی اینقدر با پوست و استخوان و رگ و پِی لنگی هستین که حاضرین از جنگ جهانی اول و دوم خبر بیارید و تیتر بزنید ولی از استقلال نه؟ انگار که خاری در چشمان رسانه شما و تیم لنگ هستیم ما استقلالیها... اونوقت میگن رسانها باید بیطرف باشند، ببین چقدر این مافیای پول و قدرت و نفوذ لنگ تا کجا پیش رفته که میترسین حتی خبر بُرد تیم رقیبشان را هم بگویند یا حتی به آن اشاره کنند، رسانه محترم یادتان باشد که ماه هیچوقت پشت ابر نمیماند و دستتان رو میشود، حیف شما رسانه محترم خبر ورزشی نیست که طرفدار تیم لنگ بیکلاس هستید و شرمنده وجدان و دلهای خود نیستید؟؟؟؟ هنوز دیر نشده است و راه برای استقلالی شدن وجود دارد اگر بخواهید....😃😃😃😃 عشق است بهترین هوادار و بهترین تیم جهان استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی