حضور کریستیانو رونالدو در ویدیوی تبلیغاتی تایسون فیوری و فرانسیس انگانو/ همه منتظر این مبارزه حماسی هستند! +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مبارزه بین تایسون فیوری افسانه‌ای و فرانسیس انگانو در تاریخ ۲۸ اکتبر برگزار می‌شود و کریستیانو رونالدو در ویدئوی تبلیغاتی این مبارزه بوکس شرکت کرد.

تایسون فیوری قرار است در تاریخ ۲۸ اکتبر در مسابقه حماسی بوکس سنگین وزن به مصاف فرانسیس انگانو برود. با نزدیک‌تر شدن به زمان مبارزه هیجان‌ها به اوج رسیده است. طرفداران بوکس بی‌صبرانه منتظرند تا ببینند چگونه انگانو، که قبلاً مبارز MMA بود، در برابر فیوری که به عنوان یکی از بهترین بوکسورهای تاریخ شناخته می‌شود، مسابقه می‌دهد.

این هیجان با انتشار آخرین ویدیوی تبلیغاتی این مبارزه بیشتر شد و ستاره‌ای که در این ویدئو ظاهر می‌شود کسی نیست جز کریستیانو رونالدو. در این ویدئو در مورد شانس پیروزی هر یک از مبارزان از رونالدو سوال می‌شود و او پاسخ می‌دهد: «سوال بعدی».

همه بر این باورند که انگانو شانس خیلی کمی در مقابل فیوری دارد. به خصوص بعد از پخش ویدئوهایی از تمرین کردن او که تکنیک‌های ضعیفش در بوکس را نشان می‌دهد. مسابقه بین انگانو و فیوری در عربستان سعودی برگزار خواهد شد. پس از مبارزه انتظار می‌رود که انگانو دوباره به MMA بازگردد و در لیگ مبارزان حرفه‌ای (PFL) رقابت کند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ناشناش IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    چرا ترابی رو نبردن😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی