نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
ماموریت سرمربی استقلال به استقلالی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال احتمالاً به زودی در چارت خود یک کمیته جدید خواهد دید.

اختلافات میان جواد نکونام و علی خطیر به اوج رسیده بود و سرانجام کار به جایی رسید که ابتدا علیرضا دبیر وارد عرصه شد و پس از آن هم گروهی از پیشکسوتان استقلال آمدند تا قضیه را حل و فصل کنند. مشکلاتی که حالا حداقل به صورت موقت حل شده و باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی به وقوع خواهد پیوست.

از قرار معلوم استقلالی‌ها با جواد نکونام توافق کرده‌اند که یک کمیته متشکل از چند پیشکسوت تشکیل شود که جدا از ارائه مشاوره‌های فنی به سرمربی تیم، هرگاه مشکلاتی میان او و مدیرعامل ایجاد شد قبل از اینکه مسئله رسانه‌ای شود، داستان را حل و فصل کند.

همچنین مقرر شده که این کمیته دغدغه‌های نکونام نظیر امکانات تمرینی اردوهای تدارکاتی، سالن بدنسازی و... را پیگیری کرده و در صورت لزوم با مدیرعامل جلسه بگذارند تا سرمربی تیم دیگر چنین دغدغه‌هایی نداشته باشد و تمام حواسش معطوف به آماده سازی تیم شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضایاک اصلی۸ IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    همین توضیح در مورد حکومتی بودن کیسه کافی که علیرضا دبیر آشتیشون داد
    • رضایاک لنگیم وچرت چولیسیم باافتخار IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      من لنگیم و ب تیم سرورم حسادت دارم از تمام استقلالی‌ها عذر خواهی میکنم ازبس دنبال حاشیه هستم لنگ همیشه مایع ابروزی بوده و هست ولی سرورم همیشه تا ابد سرور باقی خواهد ماند نوشته یه لنگی ب تمام ابی دلان موفق
    • مجید ک IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      احسنت به دبیر آدم با دوستان و دشمنانش شناخته میشه بنابراین با وجود مخالفت و دشمنی امثال این جناب با دبیر حقانیتش بیشتر ثابت میشه ضمنا حکومت شیعه و محب اهل بیته و با خون شهدا بدست اومده اینم حقانیت دبیر رو مهر و موم میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی