نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟
واکنش ویکتوریا بکام به جنجالی‌ترین لحظه فوتبالی دیوید بکام؛ دلم می‌خواهد این افراد را بُکُشم!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیوید بکام پس از دریافت کارت قرمز در جام جهانی ۱۹۹۸ دچار افسردگی شد و خیلی از مردم به او بی‌رحمانه حمله می‌کردند. اوضاع برای این اسطوره به شدت سخت و طاقت‌فرسا شده بود.

همه منتظر انتشار مستند نتفلیکس دیوید بکام هستند و هرروز بخش‌های کوچکی از آن منتشر می‌شود. یکی از بخش‌ها مربوط به افسردگی شدیدی است که ستاره سابق منچستریونایتد و رئال‌مادرید به دنبال دریافت کارت قرمز در بازی مقابل آرژانتین در جام جهانی ۱۹۹۸ دچارش شد.

دیوید بکام پس از حذف انگلیس تبدیل به قربانی شد و همسرش ویکتوریا بکام هنوز از این بابت عصبانی است. ویکتوریا در این مستند می‌گوید: «نفرت مطلق و آزار و اذیت مردم به سطح دیگری رفته بود. او افسرده بود، از نظر پزشکی کاملاً افسرده بود. هنوز هم دلم می‌خواهد این افراد را بکشم. گلن هادل حرفی نزد و سعی نکرد از دیوید محافظت کند. دیوید چند ساله بود. ۲۳؟ آدم در ۲۳ سالگی هنوز بچه است و گلن هادل یک مرد بزرگ بود. خب، من حتی او را مرد صدا نمی‌کنم. او یک فرد مسن‌تر بود.»

مادر دیوید بکام «ساندرا» نیز در این مستند صحبت کرد و از هادل انتقاد کرد. او گفت: «هادل در لیست افرادی‌ است که من را ناراحت کردند. او باعث شد که تقصیرها به گردن دیوید بیافتد.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی