نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
طعنه سنگین ورزشکار ایرانی به مسئولان پس از ناکامی/ الان نمی‌خواهم با ناراحتی و هیجان‌زده تصمیم بگیریم!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن تفتیان بعد از چهارمی در دوی ۱۰۰ متر بازی‌های هانگژو گفت: بدون مربی در این مسابقات شرکت کردم اما مسئولان فدراسیون آمده‌اند و مربی تخصصی ورزشکار نه.

حسن تفتیان در فینال دوی ۱۰۰ متر بازی‌های آسیایی هانگژو به رقابت با دیگر دونده‌ها پرداخت و در یک قدمی مدال  با ثبت زمان ۱۰.۱۴ ثانیه چهارم شد.  

تفتیان در مورد مسابقه خود گفت: کار ما در دوومیدانی با صدم ثانیه‌هاست که خیلی سخت است. تمام تلاشم را کردم و حتی بیشتر از توانم تلاش کردم اما جنگ نابرابری است.

او به شرایط دونده‌های سایر کشورها اشاره کرد و گفت: شرایط آماده سازی آنها قابل قیاس با من نیست. دوستان به من می‌گویند تو ارتش یک نفره‌ای که باید خودت پول اردو بدهی، خودت اردو بروی و تمرین کنی.  

تفتیان با بیان اینکه ۹۰ درصد سهمیه المپیکم قطعی است، تاکید کرد: با این حال باید برای کسب ورودی بیشتر تلاش کنم. الان نمی‌خواهم با ناراحتی و هیجان‌زده تصمیم بگیریم.  

اودر مورد نبودن مربی‌اش در بازی‌ها گفت: مربی من اینجا نبود و در یکی دو اردوی آخر شرایط خوبی نداشتم. مجبور شدم به ایران برگردم که همه اینها تاثیرگذار بود. رئیس و مسئولان فدراسیون اینجا بودند اما مربی تخصصی ورزشکار نبود.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ارسلان IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    اشتباه میکنی. ما بهترین مسئولین دنیا و داریم، البته فقط در دادن وعده های فراوان و داشتن ادعاهای بی پایان!!!
  • عدالت خواه IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    خسته نباشی دلاور،،،🌹 کسی که به اندازه کافی یار و یاور نداشته باشه، حقیقتاً غریب و تنهاست، درست مثل تیم پیروزی تهران ...!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی