نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
۵ |
۰
کلوب| خطیر و نکونام؛ یک آشتی ظاهری یا واقعی؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وساطت علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، مدیرعامل و سرمربی تیم استقلال با یکدیگر با یکدیگر آشتی کردند.

آشتی کنان جواد نکونام و علی خطیر با وساطت نفر سوم که اصلا هم فوتبالی نبوده، آیا یک آشتی واقعی به حساب می آید یا تنها یک آشتی ظاهری بوده است؟ آیا به واقع این دو نفر نیاز به یک نفر واسطه برای آشتی با یکدیگر بودند و خود نمی توانستند به دور از هر واسطه ای رودروی یکدیگر بنشینند و اختلاف ها را در میان بگذارند و برای به هدف رسیدن روی یک خط و ریل بصورت مساوی حرکت کنند؟ آیا این دو نفر در یک عمل انجام شده قرار گرفتند و برای زمین نگذاشتن خواسته علیرضا دبیر در این مجلس حضور پیدا کردند و این روبوسی و دست دادن به معنای اتمام اختلاف ها نخواهد بود؟

این همان سؤالی است که باید منتظر ماند و در روزها و  هفته های آینده نتیجه اش را به چشم دید که این یک آشتی واقعی بوده است و به واقع این دو نیاز به یک واسطه و طرف سومی بودند تا با یکدیگر آشتی کنند یا اینکه این آشتی تنها ظاهری بوده است و همچنان هیچ یک از دو طرف از موضع خود و تفکر خود پایین نیامده و قرار نیست اتفاق مثبت و خوشایندی برای باشگاه و تیم استقلال در آینده ای نزدیک رخ بدهد.

متاسفانه در سالیان اخیر و فصل های گذشته بارها و بارها این اختلاف ها بین مدیریت و کادرفنی تیم استقلال باعث ایجاد اتفاقات ناخوشایند و ناکامی های متوالی شده است و تنها در یک فصل اتحاد و هماهنگی و دوستی بین مدیریت و کادرفنی توانسته منجر به اتفاقات خوب شود که به قهرمانی فصل انجامیده که آن هم بیشتر از یک فصل نتوانسته تداوم داشته باشد، حال با این رزمه و سابقه آیا باز همچنان باید هر فصل شاهد این اختلاف ها و کدورت ها بین این دو شخصیت باشیم سؤالی است که حداقل هواداران این باشگاه و تیم را آزار داده است.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • امیر IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    جنگ شان زرگری بوده.
  • زیگزاگ IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    خطیر برای اینکه از سوی وزارت عوض نشه به این صلح تن داد.میدونه حریف نکونام نمیشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی