نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
آس‌های سرخ بیشتر مانند جوکر هستند!/ تن‌هاخ از بازیکنان منچستریونایتد اتحاد می‌خواهد
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منچستریونایتد دوران سختی را می‌گذراند و اوضاع آنطور که سرمربی انتظار دارد پیش نمی‌رود. تن‌هاخ از بازیکنانش دفاع می‌کند اما معتقد است که اگر چند بازیکن خوب کار نکنند همه تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

آس‌های فرضی شیاطین سرخ مانند جوکر در دسته کارت‌های بازی به نظر می‌رسند. آنها ۱۴ گل در پنج بازی اخیر خود دریافت کردند و سه بازی متوالی را باختند.

اما تن‌هاخ همچنین مدعی شده که تیم و کارکنان او در اولدترافورد با هم متحد شده‌اند، علیرغم اینکه جیدون سانچو از گروه خارج شده است. سرمربی هلندی در دفاع از یونایتد گفت: «۱۱ بازیکن کار خود را انجام می‌دهند. من همیشه به بازیکنانم می‌گویم که با ۱۱ نفر حمله می‌کنیم و با ۱۱ نفر دفاع می‌کنیم. وقتی یک یا دو نفر کار خود را درست انجام نمی‌دهند مثل یک دسته کارت همه درگیر می‌شوند. پس قضیه فقط مربوط به یک یا دو نفر نیست.»

تن‌هاخ در پاسخ به این سوال که آیا می‌داند چرا تیمی که فصل گذشته با ۱۷ کلین‌شیت، بیشترین کلین‌شیت را در لیگ داشت به این روز افتاده، گفت: «نه. وقتی در چنین دوره‌ای قرار می‌گیرید دائما این سؤال‌ها را از خود می‌پرسید. وظیفه من این است که آنها را وادار به تلاش کنم. ما نشان دادیم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم. سال گذشته بیشترین کلین‌شیت را در لیگ برتر داشتیم زیرا به عنوان یک تیم بسیار خوب دفاع کردیم. باید به آن استانداردها برگردیم. به تیم فشار می‌آورم و از تیم مطالبه می‌کنم. سعی می‌کنم راه‌حل‌هایی پیدا کنم و به بازیکنان انگیزه بدهم تا کارشان را درست انجام دهند. سال دوم من است. می‌دانم که همیشه به سمت بالا نمی‌رویم، مشکلات همیشه وجود دارند و تا زمانی که با هم بمانیم از آنها قوی‌تر می‌شویم. رختکن، کارکنان، مربیان، کادر پزشکی، همه متحد هستند.»

تن‌هاخ قول داده که هر کاری می‌تواند انجام دهد تا برای بازی مقابل برنلی آماده باشد. او ادامه داد: «به عنوان یک مربی ابزارهای زیادی دارم و مطمئن هستم که از آنها استفاده می‌کنم. باید خلاق و مبتکر باشیم.»

انتقادات به خصوص پس از شکست لیگ قهرمانان اروپا در مونیخ در روز چهارشنبه در حال افزایش است. استوارت پیرس، اسطوره انگلیسی، مارکوس رشفورد را مورد انتقاد قرار داد. او به تاک‌اسپورت گفت «رشفورد طوری می‌دوید که انگار یخچال روی دوشش است.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی