نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
حسینی: تیم امید به حال خودش رها شده/ فکر می‌کنند این تیم هم قرار است حذف شود
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سنگربان تیم فوتبال امید کشورمان اعتقاد دارد تیم تحت هدایت رضا عنایتی در بازی‌های آسیایی هانگژو به حال رها شده است و به آن توجه نمی‌شود.

سیدحسین حسینی درباره پیروزی ۴ بر صفر تیم فوتبال امید کشورمان برابر ویتنام در مرحله گروهی مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی انجام دادیم و به سه امتیاز رسیدیم و صدرنشین جدول گروه‌مان شدیم. در بازی قبلی مقابل عربستان هم بازی خوبی انجام دادیم و حق‌مان بود بازی را ببریم، اما نشد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه تیم فوتبال امید کشورمان در بازی بعدی هم پیروز باشد در مورد ناکامی تیم عنایتی در مرحله انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس خاطر نشان کرد: قبل از هر چیز دوست دارم در مورد خودم حرف بزنم. خیلی خوشحالم که اینجا و در کنار تیم امید کشورمان هستم. مهم بازی کردن برای تیم کشورمان است و فرقی نمی‌کند برای کدام تیم باشد.

دروازه‌بان تیم فوتبال کشورمان ادامه داد: یکسری صحبت‌ها شده بود که شاید من ناراحت باشم که کنار تیم امید هستم، اما اصلاً اینطور نیست. مهم بازی برای تیم کشورم هست و اینکه برای چه رده سنی است، اهمیتی ندارد. امیدوارم بتوانم به این تیم دوست‌داشتنی کمک کنم.

حسینی یادآور شد: آنچه برای من جالب است، این است که تیم امید ایران با یک کارت زرد از دور مسابقات انتخابی المپیک حذف شده است. در این چند روز که در کنار تیم امید هستم باید بگویم هیچ توجهی به این تیم نمی‌شود و به حال خود رها شده است. شاید فکر می‌کنند این تیم هم قرار است حذف شود و مانند دوره‌های قبل برگردد.

کاپیتان تیم فوتبال امید کشورمان تصریح کرد: برای من سؤال است که چرا اینقدر نسبت به این تیم بی‌تفاوت هستند، اما مطمئن باشد با انسجامی که من از این تیم و کادر فنی‌اش می‌بینم ناکامی‌های قبلی را جبران می‌کند، اما اینطور نمی‌شود که بدون امکانات جلو برویم و از مسئولان می خواهم که در دیدارهای آتی بیشتر کنار تیم امید باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    تیم رو حمایت نمی کنن با یه کارت زرد حذف شدن و شروع به منفی بازی کردن اگر الان موفق بشن هزار تا صاحب پیدا می کنن پس حمایت کنید اگر توکل بر خدا موفق شدن روتون بشه پشت دوربین قرار بگیرید و به اسم خودتون سند بزنید خدا پشت و پناهتون باشه دلاوران این مرز و بوم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی