نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
۷ |
۲
استقلال به خاطر این بازیکن، یک نفر را اخراج می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام به خاطر استفاده از یک بازیکن استقلال، حالا بر سر دوراهی قرار دارد.

مصدومیت رضا میرزایی در چند ماه قبل موجب شد این بازیکن زیر تیغ جراحی برود و عملاً نیم فصل اول فصل جاری را از دست خواهد داد. وقتی مربیان استقلال در جریان این مسئله قرار گرفتند نام میرزایی را از لیست بازیکنان خود خارج کردند تا به جای او بتوانند یک مهره جدید جذب کنند.حرکتی که کاملاً منطقی و مرسوم تلقی می‌شود اما نکته اینجاست که میرزایی چطور باید دوباره بازیکن استقلال شود؟

با توجه به فهرست آبی پوشان، حالا جواد نکونام به نوعی بر سر دوراهی قرار گرفته است چون اگر رضا میرزایی در نیم فصل به طور کامل به شرایط مطلوب آمادگی جسمانی بازگردد و توانایی همراهی استقلال را داشته باشد، سرمربی این تیم یا باید قید استفاده از میرزایی را زده و عدم نیاز او را به باشگاه اعلام کند که در این صورت باید تمام مطالبات این بازیکن طبق موارد مندرج در قرارداد پرداخت شود و یا اینکه میرزایی را به لیست بازگردانند اما به جای او یک نفر از فهرست خارج شود.

البته باشگاه استقلال برای استفاده از رضا میرزایی لزوماً احتیاج به کنار گذاشتن یکی از بازیکنانش ندارد و حتی می‌تواند در صورتی که بازیکنی را به صورت قرضی هم در اختیار تیم دیگری بگذارد، نام میرزایی را وارد لیست کند. اگر در طول مهلت نقل و انتقالات زمستانی بازیکنی هم پیدا شود که خودش تمایل به جدایی از استقلال داشته باشد، دیگر مشکلی جهت استفاده از رضا میرزایی به وجود نخواهد آمد. البته همه این اتفاقات در صورتی رخ می‌دهد که جواد نکونام بخواهد از این بازیکن استفاده کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آبی پررنگ IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    بازیکن ذخیره خوبیه
    • رضایاک اصلی۶ IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
      باشگاه حکومتی کیسه تا حالا ده ها بازیکن جذب کرده و از لحاظ فدراسیون مشکلی نداره
  • کلنگلیس IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    شماخبرلنگیا اگه هیچ چی واسه دزست کردن حاشیه پیدانکنین به پشت چراغ قرمز وایستادن بازیکن استقلال گیرمیدین میگین این لنگیه یخاطرهمین به چراغ قرمز احترام میزاره میبینتش وایمیسته ....عجب بابابزارین خوب بشه آماده بشه بعد شروع کنین به تفرقه انداختن توتین
    • حامی IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
      دقیقا از الان دنبال حاشیه هستند برای نیم فصلی ک معلوم نیست رضا بوگاتی برسه یا نرسه
  • رسول IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    به نظر ما این لنگی های حکومتی بجای فکر رضایی به فکر سوراخ شدن تیم شون جلوی النصر تو عربستان باشن چون اونجا دیگه زمین بازی اوکی هست وقتی سوراخ شدن دیگه چیزی ندارن که بهانه کنن.....خخخخ
  • علی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    رضا قلبش ابیه هیچ وقت بجز تصمیم نکو نام کاری نمیکنه وارد حاشیه سازی لتگیا نمیشه کور شود هران کس ک نتوان دید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی