نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پرده‌برداری از بند مهم در قرارداد هری کین/ ستاره بایرن به لندن برمی‌گردد؟
منبع: Daily Mail
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس اسپرز گفت که وجود بندی در قرارداد هری کین با بایرن به اسپرز این امکان را می‌دهد که او را مجددا خریداری کند.

دنیل لوی، رئیس تاتنهام فاش کرد که در قرارداد ۱۰۰ میلیون پوندی هری کین با بایرن‌مونیخ گزینه بازخرید وجود دارد.

کین در تابستان با انتقال به آلیانتس آرنا به اقامت ۱۹ ساله خود در اسپرز پایان داد و امشب اولین بازی خود را در لیگ قهرمانان اروپا برای بایرن مقابل منچستریونایتد انجام خواهد داد. اما لوی برای اولین بار تایید کرد که به خاطر درج بند بازخرید در قرارداد کین، می‌تواند او را دوباره به خدمت بگیرد.

لوی شب گذشته در کنار سرمربی آنگه پستکوگلو و کاپیتان سون هیونگ مین گفت: «بند بازخرید وجود دارد.» کین پس از پیوستن به بایرن در ماه آگوست در پیامی ویدئویی به هواداران اسپرز احتمال پیوستن مجدد به این باشگاه را مطرح کرد و گفت: «این خداحافظی نیست، زیرا هرگز نمی‌دانیم که اوضاع در آینده چگونه پیش می‌رود.»

کین ۳۰ ساله ماه گذشته قراردادی ۴ ساله با بایرن امضا کرد. او از دو دهه‌ حضور در تاتنهام لذت برد و برای ۹ فصل متوالی بهترین گلزن آنها بود و بیش از هر کس دیگری برای این تیم گلزنی کرد (۲۸۰). او به خوبی در بایرن مونیخ جا افتاده و در پنج بازی چهار گل به ثمر رسانده و آنها اکنون در رده دوم بوندسلیگا قرار دارند. او پیش از بازی با منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا گفت: «تا آخر عمرم تاتنهام را زیر نظر خواهم داشت. من واقعا خوشحالم که تیم اینگونه بازی می‌کند و خوشحالی هواداران خیلی مهم است. آنها یک بازی بزرگ در پیش دارند (آرسنال در روز یکشنبه)، و من روند پیشرفت آنها در طول فصل را دنبال می‌کنم.»

هواداران حدس می‌زدند که کین ممکن است انگیزه‌ای برای بازگشت به باشگاه محبوبش در لندن داشته باشد تا سعی کند جای آلن شیرر را در لیست بهترین گلزنان تاریخ لیگ برتر بگیرد. کین ۴۷ گل از رکورد دیرینه شیرر (۲۶۰) عقب است، اختلافی که احتمالا حداقل دو فصل طول می‌کشد تا جبران شود.

وجود بند بازخرید می‌تواند به هواداران تاتنهام امید تازه‌ای برای بازگشت هری کین بدهد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی